Roszczeniowy klient - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7677-332-2
Język:
Polski
Data wydania:
3 października 2013
Rozmiar pliku:
1,8 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
14,00 zł
14,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
1400 pkt.

Pełny opis

Jak mówić NIE i nie tracić klientów? Na pewno świetnie radzisz sobie z dobrymi klientami. Klientami, którzy się nie kłócą i nie mają problemów. Możliwe też, że potrafisz radzić sobie z klientami, którzy nie przychodzą do Ciebie zadowoleni, mają problem i potrzebują specjalnego traktowania. Ale nawet najlepszy handlowiec i najbardziej spokojna osoba na świecie może nie wytrzymać purpurowego ze złości klienta, który wyzywa ją od beznadziejnych idiotów, marnujących pieniądze firmy i czas jej klientów. Wezwę ochronę i będzie po to rozwiąże sprawę w danej chwili, Ty będziesz mógł wyjść na papierosa, uspokoić się, a wieczorem najprawdopodobniej zapomnisz o całej sprawie. Ale firma straci klienta, a w dzisiejszych czasach prawdopodobieństwo, że wyrzucony klient rozniesie dobre wieści o Twojej firmie w Internecie jest bardzo duże. I wiesz co? Tak wściekły klient prawdopodobnie zapamiętał Twoje nazwisko i nie omieszka go podać w swojej radosnej korespondencji z internautami. W takim razie wysłucham go i będzie po kłopocie To akurat dobre rozwiązanie. Dobre wtedy, kiedy marzysz o zawale po n-tym kliencie, któremu dasz się obrażać. Nie zawsze musisz przyznawać klientowi rację i zgadzać się ze wszystkim co mówi. Co ważniejsze ; możesz otwarcie powiedzieć klientowi nie i nie tylko go uspokoić, ale też sprawić, że zostanie z Twoją firmą na lata (i nie będzie więcej na Ciebie krzyczał)! Wystarczy, że poznasz 6 naprawdę prostych technik radzenia sobie z trudnym klientem. Czy wiesz, że w ciągu jednego dnia, możesz poznać i opanować najbardziej skuteczne i sprawdzone metody radzenia sobie z każdym, nawet najbardziej agresywnym klientem. Szefowie działów sprzedaży największych firm zaczynali jako handlowcy i pracownicy BOK. Sukces osiągnęli dzięki znajomości technik radzenia sobie z każdym klientem. I nie mówię tu o zwykłym radzeniu sobie. Mówię o technikach, które pozwalają jednocześnie zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów. Technikach, które dają efekty zauważalne dla Twoich przełożonych. Technikach, które zaoszczędzą Ci wiele stresu i jednocześnie popchną Cię do góry na drabinie sukcesu. Technikach, które możesz poznać już dziś, dzięki wyjątkowej publikacji Jak mówić "nie" i nie tracić klientów.