Rozwiązywanie konfliktów. Praktyczny poradnik dla pracodawców i menedżerów. Wydanie 3 - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-89537-88-1
Język:
Polski
Data wydania:
30 maja 2014
Rozmiar pliku:
1,6 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,50 zł
35,67 zł
Cena w punktach Virtualo:
3350 pkt.

Pełny opis

Czy wiesz, że konflikty w miejscu prac są bardzo kosztowne dla pracodawcy? Zwiększają rotację zatrudnienia, są przyczyną wielu zwolnień chorobowych i wpływają na zmniejszenie motywacji do pracy. Nie chodzi jednak o to, aby całkowicie wyeliminować konflikty - bywają one pożyteczne i twórcze. Chodzi o to, aby umiejętnie rozwiązywać spory między pracownikami i nie dopuścić do eskalacji konfliktu.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.

Spis treści

  • Przedmowa
  • Zagrożenia i możliwości– pożyteczne i niepożyteczne konflikty
  • Trzy możliwe rezultaty
  • 100% prawdopodobieństwa
  • Prymitywne reakcje we współczesnym świecie
  • Brzydkie zagrania dają łatwe zwycięstwo
  • Łatwe zwycięstwo
  • Konflikty w miejscu pracy – przyczyny i powiązania
  • Co się za tym kryje?
  • Różnice charakterów
  • Problemy w komunikowaniu się
  • Powiązania międzyludzkie
  • Natura konfliktu – co naprawdę robią ludzie, kiedy się kłócą
  • Zachowanie sprzyjające konfliktom
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
  • Pięć najważniejszych strategii
  • Czy mam interweniować?
  • Sposób postępowania
  • Analiza konfliktu – klucz do uporania się z konfliktem
  • Przeanalizuj konflikt
  • Wyznacz sobie konkretny cel
  • Zidentyfikuj strony konfliktu
  • Informuj strony konfliktu
  • Indywidualne rozmowy ze stronami konfliktu
  • Podsumuj wynik
  • Pomyśl o środkach zaradczych
  • Dlaczego nie przestaną? – czynniki podtrzymujące
  • Unikanie
  • Zachowanie marginesu bezpieczeństwa
  • Sojusze
  • Prestiż
  • Reguła eskalacji
  • Teoria progów
  • Czynniki komunikacyjne
  • Środki zaradcze – jak doprowadzić do porozumienia?
  • Zmotywuj strony konfliktu
  • Szukaj kompromisów
  • Zachęć strony do spróbowania
  • Zmień nastawienie stron
  • Doprowadź do zamiany ról
  • Pozwól stronom dać upust złości
  • Zapobiegaj czytaniu w myślach
  • Rozróżniaj pomiędzy osobą a zachowaniem
  • Dmuchaj na zimne – o zapobieganiu konfliktom
  • Pięć sposobów na przeciwdziałanie
  • Zakończenie
  • Zebrane rady