Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7788-395-2
Język:
Polski
Data wydania:
16 lipca 2013
Rozmiar pliku:
9,5 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
32,80 zł
34,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3280 pkt.

Pełny opis

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Spis treści

Wstęp

1. Definiowanie grupy docelowej
Segmentacja jako punkt wyjścia e-marketingu
Definiowanie grupy docelowej w sieci
Kreowanie przedstawiciela grupy docelowej
Znaczenie persony a etap projektu

2. Strategia i taktyka w e-marketing
Planowanie działań w sieci – pierwsze kroki
Komunikacja w sieci od A do Z
Przegląd narzędzi e-marketingu
Planowanie mediów – analiza, koszty i modele zakupu
Brief i wybór optymalnego partnera
Pomiar działań promocyjnych realizowanych w sieci

3. Projekt WWW
Modele i rodzaje serwisów WWW
Projektowanie skutecznego serwisu
Sposoby redagowania treści online
Strona docelowa
Pomiar popularności serwisu

4. Marketing w wyszukiwarkach
SEM, SEO i PPC – taktyka, różnice, przeznaczenie
SEO
PPC
Weryfikowanie efektywności działań

5. Reklama odsłonowa
Cele reklamy odsłonowej a strategia emisji
Typy i formaty reklamy odsłonowej
Kreacja
Wybór i zakup powierzchni reklamowej
Weryfikowanie efektywności działań

6. E-mail marketing
Potęga poczty elektronicznej – od reklamy do newslettera
Komunikacja za pośrednictwem e-maila
Narzędzia i platformy e-mailingowe
Weryfikowanie efektywności działań

7. Mobilny internet, mobilna reklama
Sposoby komunikacji w kanałach mobilnych
Projektowanie mobilnych serwisów i aplikacji
Reklama mobilna
Weryfikowanie efektywności działań

8. Media społecznościowe
Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych
Specyfika komunikacji
Komunikacja w wybranych mediach społecznościowych
Weryfikowanie efektywności działań

9. Pozostałe narzędzia e-marketingu
Performance marketing i marketing afiliacyjny
Marketing wirusowy i szeptany
Public relations
Inne narzędzia komunikacji online

10. Badania online
Co warto badać i mierzyć w sieci
Rodzaje badań online
Benchmarking

Źródła i inspiracje
Podziękowania