Samorządowe public relations - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-233-8245-4
Język:
Polski
Data wydania:
20 stycznia 2007
Rozmiar pliku:
1,3 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
25,60 zł
27,30 zł
Cena w punktach Virtualo:
2560 pkt.

Pełny opis

Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać.

Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich. Wszystkim, którzy kierują pracami na rzecz mieszkańców i siłą rzeczy wchodzą w wielorakie „public relations”.
Znakomita książka! Praca naukowa, którą daje się czytać lekko, i która wciąga w trakcie lektury! Pełna pysznych anegdot i cennych wskazówek. Mądra.
Rafał Dutkiewicz – prezydent Wrocławia

Wydawało mi się, że znam dość dobrze i z powodzeniem stosuję to, o czym ta książka traktuje, ale prawie na każdej jej stronie znajdowałem nowe dla mnie informacje. Dziękuję za to, że nie jest to zbiór socjotechnicznych sztuczek, ale opis reguł postępowania w relacjach z ludźmi, do których autor ma szacunek i uczy szacunku niezależnie od tego, jakie kto ma wykształcenie czy status społeczny.
Stanisław Kracik – burmistrz Niepołomic

To świetny podręcznik dla każdego, kto pod sformułowaniem PR rozumieć chce więcej niż sporadyczne organizowanie konferencji prasowej prezydenta miasta.
Konrad Ciesiołkiewicz – rzecznik prasowy rządu Kazimierza Marcinkiewicza

Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze - oparta jest na praktycznym doświadczeniu autora jako rzecznika prasowego oraz konsultanta.
z recenzji prof. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa

Spis treści

PRZEDMOWA
ZAŁOŻENIA

CZĘŚĆ I. STRATEGIA
1. KROKI BUDOWANIA STRATEGII
1.1. Myślenie życzeniowe
1.2. Efekt bumerangowy
1.3. Nieadekwatne wzorce


2. CELE I ODBIORCY KOMUNIKOWANIA
2.1. Łapczywość perswazyjna
2.2. Podział odbiorców
2.3. Sytuacje komunikacyjne

3. ZROZUMIENIE ODBIORCÓW
3.1. „Wąskie gardło”
3.2. Pytania szczegółowe
3.3. Źródła wiedzy – obserwacje
3.4. Obserwatorzy zewnętrzni
3.5. Rola radnych

4. OPRACOWANIE PRZEKAZU
4.1. Nazywanie problemu
4.2. Zestawienie argumentów
4.3. Racje i emocje
4.4. Konstrukcja argumentacji

5. RAMY DZIAŁANIA
5.1. Podwładni i szefowie
5.2. Pieniądze i czas
5.3. Partnerzy – korzyści
5.4. Partnerzy – motywacje
5.5. Partnerzy – ograniczenia i koszty

6. WYBÓR FORM PRZEKAZU
6.1. Arsenał środków
6.2. Zharmonizowanie
6.3. Podkład przekazu

CZĘŚĆ II. TAKTYKA

1. KONTAKT Z DZIENNIKARZEM
1.1. Nastawienie do dziennikarza
1.2. Konsekwencje życzliwości
1.3. Bariery życzliwości
1.4. Motywacje dziennikarzy

2. KOMUNIKAT PRASOWY
2.1. Układ komunikatu
2.2. Treść i ograniczenia
2.3. Materiały poglądowe

3. SPROSTOWANIE
3.1. Opinie i fakty
3.2. Prowokowanie polemiki
3.3. Uboczne efekty i motywacje

4. PROGRAM TELEWIZYJNY
4.1. Wypowiedź do kamery
4.2. Rozmowa w studiu
4.3. Debata

5. KONFERENCJA PRASOWA
5.1. Przygotowania techniczne
5.2. Zapraszanie dziennikarzy
5.3. Przygotowania merytoryczne
5.4. Przebieg konferencji

6. OBECNOŚĆ W MEDIACH
6.1. Sprawy wewnętrzne
6.2. Wspólne działania
6.3. Sprawy publiczne

7. IMPREZA MASOWA
7.1. Zasady uczestnictwa
7.2. Zaangażowanie uczestników
7.3. Źródła atrakcyjności
7.4. Oprawa medialna

8. AKTYWNOŚĆ ODBIORCÓW
8.1. Motywacje aktywowanych i aktywujących
8.2. Wsparcie sprawy przez odbiorców
8.3. Wsłuchanie się w głos odbiorców
8.4. Plebiscyty i konkursy

9. IMPREZA OFICJALNA
9.1. Liderzy opinii
9.2. Uzasadnienie imprezy
9.3. Rodzaje gości 
9.4. Część ofi cjalna 
9.5. Kuluary

CZĘŚĆ III. POLA BITEW

1. POLA KOMUNIKOWANIA 
1.1. Wdrażanie 
1.2. Decydowanie 
1.3. Weryfi kacja 
1.4. Politycy i urzędnicy

2. SYTUACJE KRYZYSOWE 
2.1. Rodzaje kryzysów 
2.2. Wiarygodność 
2.3. Zabezpieczenia i reakcje 
2.4. Organizacja i odpowiedzialność

3. ROLE RZECZNIKA PRASOWEGO 
3.1. Herold, zderzak i brytan 
3.2. Cenzor i szaman 
3.3. Organizator, kompan i owczarek 
3.4. Sztabowiec i spowiednik

ZAKOŃCZENIE 
OPRACOWANIE STRATEGII DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH 
BIBLIOGRAFIA