Sektor usług profesjonalnych - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7488-065-7
Język:
Polski
Data wydania:
12 listopada 2014
Rozmiar pliku:
7,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,40 zł
35,60 zł
Cena w punktach Virtualo:
3340 pkt.

Pełny opis

Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjonalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profesjonalnych funkcjonujące w obszarze usług medycznych, doradztwa finansowego i badawczych. Wykorzystano metodę wielorakiego studium przypadku. Podstawowymi źródłami w pracy są bogata literatura przedmiotu: polska i zagraniczna, dane statystyczne, dane ze źródeł internetowych, a także inne materiały, publikowane i nie publikowane, instytucji badawczych. Ważnym źródłem informacji były dane pochodzące z własnych badań bezpośrednich.

 

Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Podstawy teoretyczne koncepcji usług profesjonalnych

1.1. Podstawy teoretyczne wyodrębnienia i klasyfikacji usług profesjonalnych

1.2. Definicja kategorii usług i jednostek usług profesjonalnych i ich charakterystyka

1.3. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych

1.4. Sektor usług profesjonalnych

Rozdział II. Tworzenie i rozwój sieciowych organizacji usług profesjonalnych

2.1. Koncepcja organizacji sieciowej i jej specyfika

2.2. Elementy sieci międzyorganizacyjnej

2.3. Tworzenie sieci międzyorganizacyjnych w obszarze usług profesjonalnych

Rozdział III. Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw sektora usług profesjonalnych

3.1. Umiędzynarodowienie działalności usługowej w teorii internacjonalizacji

3.2. Uwarunkowania i motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw w sektorze usług profesjonalnych

3.3. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw usług profesjonalnych

3.4. Rola wiedzy w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw sektora usług profesjonalnych

Rozdział IV. Wiedza jako zasób organizacji sieciowej usług profesjonalnych

4.1. Wiedza i jej klasyfikacja w świetle teorii

4.2. Zarządzanie wiedzą w sektorze usług profesjonalnych

4.3. Istota i charakterystyka transferu wiedzy w jednostkach usług profesjonalnych

4.4. Transfer wiedzy w organizacjach sieciowych

4.5. Konstytutywne cele transferu wiedzy w jednostkach usług profesjonalnych

 

Rozdział V. Funkcjonowanie jednostek usług profesjonalnych na rynku polskim

5.1. Charakterystyka badanych rynków usług profesjonalnych

5.1.1. Rynek usług medycznych

5.1.2. Rynek usług doradztwa finansowego

5.1.3. Rynek usług badawczych

5.2. Metodologia badań bezpośrednich i charakterystyka badanych podmiotów funkcjonujących na rynku usług profesjonalnych

5.2.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych

5.2.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego

5.2.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług badawczych

5.3. Jednostki usług profesjonalnych w świetle badań bezpośrednich

5.3.1. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia, internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług medycznych – studia przypadków

5.3.2. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia,  internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług doradztwa  finansowego – studia przypadków

5.3.3. Działania realizowane w zakresie procesów usieciowienia,  internacjonalizacji i transferu wiedzy w sferze usług badawczych  – studia przypadków

Rozdział VI. Modele organizacji usług profesjonalnych w aspekcie usieciowienia, internacjonalizacji i transferu wiedzy

6.1. Modele usieciowienia organizacji w sektorze usług profesjonalnych

6.2. Modele internacjonalizacji organizacji usług profesjonalnych

6.3. Modele tworzenia i transferu wiedzy w organizacjach usług profesjonalnych

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

 

Spis tabel