Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Siła lidera. Jak efektywnie zarządzać. Doświadczenia z polskiego rynku - ebook

Data wydania:
1 stycznia 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
69,00
Najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł

Siła lidera. Jak efektywnie zarządzać. Doświadczenia z polskiego rynku - ebook

Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów.
Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach, od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka będzie składała się nie tylko z praktycznych porad i wskazówek jak efektywnie zarządzać zespołem ale również będzie zawierała case`y z polskich firm.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Rekrutacja
1.1. Kompetencje stanowiskowe
1.2. Kompetencje społeczne
1.3. Kompetencje zawodowe
1.4. Kompetencje osobiste
1.5. Kompetencje menedżerskie
1.6. Model kompetencyjny
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 2. Selekcja
2.1. Referencje – fakty i mity
2.2. Rozmowa selekcyjna
2.3. Testy kompetencji
2.4. Kontrakt psychologiczny z pracownikiem
2.5. Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 3. Motywowanie do działania
3.1. Demotywatory w organizacji
3.1.1. Bezpośredni przełożony
3.1.2. Ukierunkowana praca
3.1.3. Współpraca i relacje w zespole
3.1.4. Osobista wartość pracy
3.2. Teorie potrzeb
3.3. Docenianie pracownika
3.4. Poczucie własnej wartości
3.5. Wartości osobiste
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 4. Rozwijanie pracowników
4.1. Rozwój zawodowy
4.2. Rozwój kompetencji
4.3. Proces rozwojowy
4.3.1. Cele biznesowe
4.3.2. Diagnoza
4.3.3. Cele rozwojowe
4.3.4. Wybór działań
4.3.5. Realizacja działań i kontrola postępów
4.4. Coaching
4.5. Mentoring
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 5. Komunikacja w biznesie
5.1. Osoby w rozmowie
5.2. Komunikacja oparta na potrzebach
5.3. Bariery w komunikacji
5.4. Komunikacja w codziennym zarządzaniu
5.4.1. Kontraktowanie zadań
5.4.2. Wyrażanie krytyki i niezadowolenia
5.4.3. Przyjmowanie krytyki
5.4.4. Zwracanie uwagi pracownikowi w obszarach delikatnych
5.4.5. Odmawianie pracownikowi (awansu, podwyżki)
5.5. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 6. Przywództwo i zarządzanie
6.1. Zarządzanie a przywództwo
6.2. Model Coveya
6.2.1. Wizja
6.2.2. Dyscyplina
6.2.3. Pasja
6.2.4. Sumienie
6.3. Czy przywództwa można się nauczyć?
6.4. Przywództwo służebne
6.5. Przywództwo empatyczne
6.5.1. Empatia dla samego siebie
6.5.2. Empatia dla innych
6.6. Budowanie własnej wizji przywództwa
6.7. Zarządzanie sytuacyjne
6.8. Indywidualne ograniczenia w byciu przywódcą
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 7. Talent w zespole
7.1. Identyfikacja talentów
7.2. Talent a wysoki potencjał i predyspozycje
7.3. Programy rozwojowe dla talentów
7.4. Udział menedżera i jego odpowiedzialność w programach rozwoju talentów
Podsumowanie rozdziału

Rozdział 8. Zarządzanie zmianą w zespole
8.1. Niepowodzenia we wdrażaniu zmiany
8.2. Reorientacja w zmianie
8.3. Przebieg zmiany
8.3.1. Zaprzeczanie faktom
8.3.2. Opór i bunt
8.3.3. Eksperymenty i próby
8.3.4. Angażowanie i satysfakcja
8.4. Komunikacja w zmianie
Podsumowanie rozdziału

Bibliografia

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-01-18723-1
Rozmiar pliku: 2,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: