Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - ebook

Średnia ocena: 5/1
Szczegóły głosowania
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 1 (1)
Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-264-3014-5
Język:
Polski
Data wydania:
14 lipca 2007
Rozmiar pliku:
1,5 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
52,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
5200 pkt.

Pełny opis

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.

W książce szczegółowo omówiono:

  • rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki,
  • kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem,
  • koncepcję organizacji uczącej się,
  • rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie,
  • system społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa,
  • perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki,
  • model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
  • Spis treści



    O autorze 7
    Wstęp 9

    1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki 15

    2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa 26

    3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu 49

    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspPrzedsiębiorstwo uczące się w burzliwym otoczeniu 65
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspRola i zastosowanie etycznych programów w biznesie 92
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspSystem społecznej odpowiedzialności biznesu - &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspCorporate Social Responsibility
    (CSR) 100
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspEkologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 129
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspŚwiadomość ekologiczna społeczeństwa 138

    4. Perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki 162

    5. Studium przypadku - The Body Shop 180
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspSpołeczne zaangażowanie 181
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspFilary etycznego biznesu 183
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspInteresariusze 187

    6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw 196

    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspKryterium etyczne 198
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspKryterium ekologiczne 201
    &nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbspKryterium społeczne 207

    7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań 221

    Zakończenie 253
    Literatura 261