Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.
SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.
Spis treści
O książce
- Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej
- Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
- Sprzedawca uporządkowany
- Andrzej Mrozewski – sprzedawca uporządkowany
- Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca towarzyski
- Krzysztof Hołda – sprzedawca towarzyski
- Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca entuzjastyczny
- Leszek Leski – sprzedawca entuzjastyczny
- Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Sprzedawca ofensywny
- Magda Roniewska – sprzedawca ofensywny
- Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego?
- W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
- Jaki styl prezentuje twój klient?
- Klient uporządkowany
- Klient towarzyski
- Klient entuzjastyczny
- Klient ofensywny
- 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż
- 1. Zachowanie odpowiedniej równowagi między sterowaniem a utrzymaniem dobrego kontaktu
- 2. Ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów
- 3. Silna wiara we własny produkt
- 4. Metody zadawania pytań i świadome słuchanie
- 5. Planowanie czasu
- 6. Być zręcznym negocjatorem
- 7. Tworzenie możliwości ponowienia sprzedaży
- 8. Biegłość w mowie i piśmie
- 9. Chęć przewodzenia i bycia w centrum uwagi
- 10. Inicjatywa na rzecz rozwoju produktów i biznesu
- Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami
- W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy
- W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami
- Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2
- Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami
- W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług
- Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami
- Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4
- Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert
- Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów
- System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów
- Załącznik nr 5
- Załącznik nr 6
- System sprzedaży usług konsultingowych
- Co może zrobić kadra zarządzająca?
Kategoria: | Ekonomia |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-89537-58-4 |
Rozmiar pliku: | 2,1 MB |