Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone - audiobook
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone - audiobook
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.
„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.
Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.
Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.
Spis treści
- Pomocy! Mój ocean czerwienieje
- Przedmowa do oryginalnego wydania
- Podziękowania
- część I. Strategia błękitnego oceanu
- Rozdział 1. Tworzenie błękitnych oceanów
- Rozdział 2. Narzędzia i schematy analityczne
- część II. Formułowanie strategii błękitnego oceanu
- Rozdział 3. Przebudowa granic rynku
- Rozdział 4. Skupiaj się na szerszej wizji, nie na liczbach
- Rozdział 5. Sięgaj poza istniejący popyt
- Rozdział 6. Wybierz właściwą sekwencję strategiczną
- część III. Realizacja strategii błękitnego oceanu
- Rozdział 7. Przezwyciężanie głównych przeszkód
- organizacyjnych
- Rozdział 8. Wbuduj w swoją strategię jej realizację
- Rozdział 9. Wyrównanie oferty wartości,
- oferty zysku i oferty dla ludzi
- Rozdział 10. Odnawianie błękitnych oceanów
- Rozdział 11. Unikaj pułapek czerwonego oceanu
- Dodatek A. Szkic historycznych wzorców tworzenia
- błękitnych oceanów
- Dodatek B. Innowacja wartości.
- Rekonstrukcjonistyczny pogląd na strategię
- Dodatek C . Dynamika rynku w innowacji wartości
- Bibliografia
- O autorach
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7746-949-1 |
Rozmiar pliku: | 429 MB |