Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA) - ebook

Średnia ocena: 5/32
Szczegóły głosowania
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 32 (32)
Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-62480-97-5
Język:
Polski
Data wydania:
2 marca 2011
Rozmiar pliku:
2,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
11,20 zł
12,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
1120 pkt.

Pełny opis

"Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA)" to książka, w której zawarte są przykłady najpopularniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych,  wykorzystywanych w środowisku międzynarodowym - w szczególności  w Hiszpanii, Chinach i Stanach Zjednoczonych.

W kolejnych rozdziałach dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystywać to potężne narzędzie (taktyki i techniki negocjacyjne), aby zażegnać konflikt, podpisać kontrakt handlowy, wygrać negocjacje z nieprzejednanym partnerem.


"Negocjowanie jest narzędziem, którego musi używać każdy,
lecz nieliczni potrafią to zrobić z korzyścią dla siebie."


I Rozdział: Teoria negocjacji ukazuje nam w przystępny sposób świat definicji i podstawowych pojęć  wykorzystywanych przez negocjatorów, zasady przygotowania się do rozmów, etapy procesu negocjacyjnego, rodzaje kontraktów i metody ich zawierania oraz sylwetkę dobrego negocjatora.

II Rozdział: Strategie i taktyki negocjacyjne to wielki zbiór technik i taktyk, które możemy wykorzystać na co dzień. Dowiemy się, czym tak naprawdę są style, strategie, techniki i taktyki; poznamy ich rodzaje, formy oraz zastosowanie a także nauczymy się korzystać z BATNA i GRIT, aby osiągnąć jak największe korzyści  w rozmowie z pracodawcą.

III Rozdział: Negocjacje międzykulturowe na trzech kontynentach uwydatnia nam kwestię wpływu kultury danego państwa, całego kontynentu bądź jego części na proces negocjacyjny. Znajdziemy tu również odpowiedź na pytanie, w jaki sposób następuje wybór właściwych strategii i taktyk w rozmowach pomiędzy partnerami negocjacyjnymi w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej. Rozdział ten zawiera także szczegółowe informacje dotyczące etykiety negocjacyjnej  w Hiszpanii, Chinach oraz w USA.

Spis treści

WPROWADZENIE 4
ROZDZIAŁ 1. TEORIA NEGOCJACJI 7
1.1. DEFINICJE 7
1.2. RODZAJE NEGOCJACJI 13
1.3. SYLWETKA NEGOCJATORA 15
1.4. ETAPY PROWADZENIA NEGOCJACJI 19
1.5. KONTRAKTY HANDLOWE W NEGOCJACJACH 26
1.5.1. Rodzaje kontraktów 26
1.5.2. Elementy kontraktu wykluczone z negocjacji 31
1.5.3. Konsekwencje niedopełnienia postanowień kontraktu 33
ROZDZIAŁ 2. STRATEGIE I TAKTYKI NEGOCJACYJNE 34
2.1.  STYL A STRATEGIA W NEGOCJACJACH 34
2.2.  STRATEGIE NEGOCJACYJNE 46
2.2.1. Techniki a taktyki negocjacyjne 61
2.3. OD MANIPULACJI DO NEGOCJACJI 71
ROZDZIAŁ 3.  NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE NA TRZECH KONTYNENTACH 79
3.1. KULTURA A STOSUNEK DO NEGOCJACJI 79
3.2. HISZPANIA W NEGOCJACJACH 95
3.2.1. Negocjacje jako praca 95
3.2.2. Negocjacje w "czasie wolnym" 97
3.2.3. Na powitanie 99
3.2.4. Tytułowanie 99
3.2.5. Gestykulacja w negocjacjach 100
3.2.6. Podarunki 101
3.2.7. Stosowny ubiór 101
3.2.8. Negocjacje w stosunkach bilateralnych: Hiszpania - Wielka Brytania 102
3.3. CHIŃSKIE NEGOCJACJE 105
3.3.1.  Negocjacje oparte na zasadach 105
3.3.2. Przywitanie mediatora 106
3.3.3. Komunikacja a negocjacje w Chinach 108
3.3.4. Spotkanie w interesach 110
3.3.5. Od GUANXI do umowy 112
3.3.6. Podarunki dla negocjatorów z Chin 113
3.3.7. Negocjacje a współpraca gospodarcza Polski z Chińską Republiką Ludową 114
3.4. USA NA PŁASZCZYŹNIE NEGOCJACJI 116
3.4.1. Bariery w rozmowach 116
3.4.2. Uśmiech na powitanie 117
3.4.3. Jak zwracać się do negocjatorów z USA? 118
3.4.4. Mimika i gesty 119
3.4.5. Upominki dla amerykańskich negocjatorów 120
3.4.6. Swobodne stroje na spotkaniu 121
3.4.7 Kultura a postęp rozmów 122
3.4.8. Tempo rozmów w USA 122
3.4.9. Meritum negocjacji z Ameryką 123
PODSUMOWANIE 126
BIBLIOGRAFIA 129