Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
ISBN:
978-83-89537-31-7
Język:
Polski
Data wydania:
30 stycznia 2010
Rozmiar pliku:
749 MB
Czas:
5 godz. 27 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
37,50 zł
39,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3750 pkt.

Pełny opis

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.

Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.

 

Spis treści

  • 01. Tytuł
  • 02. Bl Info Polska - Stopka
  • 03. O sztuce sprzedawania
  • 04. Spis treści
  • 05. Przedmowa
  • 06. Wypracuj własny styl sprzedawania
  • 07. Strategia sprzedaży
  • 08. Co motywuje klienta do dokonania zakupu
  • 09. Proces sprzedaży
  • 10. Współgranie z klientem
  • 11. Mowa ciała
  • 12. Gdy przychodzi do Ciebie klient
  • 13. Techniki finalizowania sprzedaży
  • 14. Przewidywanie i przyjmowanie zarzutów
  • 15. Sprzedaż przez telefon
  • 16. Bardziej zadowoleni klienci
  • 17. Efektywnie wykorzystuj czas
  • 18. Unikaj odkładania spraw na później
  • 19. Niepożądane przerwy
  • 20. Uwagi końcowe