Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.
TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.
Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.
Spis treści
- Przedmowa
- Wypracuj własny styl sprzedawania
- Strategia sprzedaży
- Co motywuje klienta do dokonania zakupu
- Proces sprzedaży
- Cztery podstawowe zasady
- Przygotowania
- Początek prezentacji sprzedażowej
- Prezentacja sprzedażowa
- Współgranie z klientem
- Stań się lepszym słuchaczem
- Coś jeszcze na temat współgrania
- Mowa ciała
- Gdy przychodzi do ciebie klient
- Techniki finalizowania sprzedaży
- Tradycyjne techniki zamykania sprzedaży
- Przewidywanie i przyjmowanie zarzutów
- Sprzedaż przez telefon
- Scenariusz
- Wprowadzenie
- Realizacja
- Sprzedaż przez sieć (Networking)
- Bardziej zadowoleni klienci
- Efektywnie wykorzystuj czas
- Unikaj odkładania spraw na później
- Niepożądane przerwy
- Nieplanowane rozmowy telefoniczne
- Niepożądani goście
- Uwagi końcowe
- Szybkie dostawy
- Skuteczne oferty
- Efektywne miejsce pracy
- Stres
- Po złożeniu zamówienia
Kategoria: | Handel i gospodarka |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-89537-86-7 |
Rozmiar pliku: | 1,4 MB |