The Holocaust Ethos in the 21st Century. Dilemmas and Challenges - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-61978-43-5
Język:
Angielski
Data wydania:
11 maja 2012
Rozmiar pliku:
3,9 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
30,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
3000 pkt.

Pełny opis

The contributions to this volume on the ethos of the Holocaust in the 21st century, and the dilemmas and challenges of Holocaust education, represent a wealth of experience based on studies conducted by scholars from Israel and beyond. Each offers a unique perspective on this issue.

Spis treści

Acknowledgements


Introduction


Section I: Holocaust Instruction in Israel and Worldwide –
An International Perspective on Holocaust Instruction and conveyance


The Role of the Holocaust in Jewish Identity
and Memory // Yair Auron

Teaching Civics and Instilling Democratic Values in
High School Students Particularist (Jewish and Israeli)
and Universal Aspects of Formal and Informal
Interdisciplinary Curricula // Nitza Davidovitch & Dan Soen

Teaching the Holocaust in Elementary Schools
in Israel: A Review // Batya Brutin

Teaching about the Holocaust with the Aid
of Visual Arts // Batya Brutin

Representation of “Holocaust and Heroism” in the IDF:
“Bamachane” Army Newspaper and IDF Archival
Documents 1948–1973 // Lea Ganor

Constructing the Memory – The Case of the Polish
Peoples’ Republic and the United States
of America // Anna Sommer Schneider & Hadar Hazan

The Holocaust Memory and Education in Germany –
Then and Now // Hadar Hazan & Florian Voigtländer

The Past in Transition – Conveyance of the Holocaust on
the Internet – General Remarks // Marek Kaźmierczak

The Holocaust in the Ultra-Orthodox Press –
Attitude of the Ultra-Orthodox Press to the
Holocaust, as a Measure of the Conflict over Shaping
the Past // Ada Klein

Learning about Meaningful Life as a Way of Coping with Situations
of Stress and Anxiety: – The second Generation Holocaust
Survivors // Yael Wilchek-Aviad & Diana Cohenca-Shiby

The Jewish Image of Poland. Paradise or Hell? //
Waldemar Szczerbinski

Section II: The Trips to Holocaust Sites – Challenges and Dilemmas

Israeli Youth Pilgrimages to Poland: Rationale and
Polemics // Dan Soen & Nitza Davidovitch

Youth Trips to Poland – A Case Study of the Israeli Youth
Movement Model // Dan Soen, Nitza Davidovitch &
Hadar Hazan

“Witnesses in Uniform” – IDF Delegations to Poland:
Education or Indoctrination? // Nitza Davidovitch,
Amir Haskel, & Dan Soen

“Remember Forever!” Israeli Trips to the Valley of Death in
Poland – Three Settings, Three Lessons // Dan Soen &
Nitza Davidovitch

Rethinking School Trips to Auschwitz. A Case Study
of Italian Memorial Trains: Deterioration of Holocaust
Pedagogy? // Laura Fontana

The Challenges of Holocaust Instruction and
Remembrance – Particular and Universal Aspects in
Formal and Informal Interdisciplinary Curricula in Israel
and Abroad // Nitza Davidovitch, Anat Chaskalovic,
Dan Soen & Olivier Lalieu

Section III: The Holocaust and New Anti-Semitism

Holocaust Education and Anti-Semitism in Western Countries //
Zehavit Gross

Continuing to Distort the Holocaust: 2009–2011 //
Manfred Gerstenfeld

Antisemitism: Precursors to the Holocaust and Threats
of an Islamic-Initiated Holocaust // Noah Milgram

Section IV: Future Challenges of Holocaust Teaching

Teaching the Holocaust in the 21st Century – Conveying
Holocaust Consciousness and Heritage // Hanna Yaoz

The Ethos of Dialoguing in the Shoah Landscape //
Annamaria Orla-Bukowska

Conclusion – Remembrance Originates from Within //
Nitza Davidovich, Dan Soen & Lili Haber

Epilogue: Who Will Tell The Story?

About the Authors