Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook

Średnia ocena: 4/1
Szczegóły głosowania
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 1 (1)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-8055-020-9
Język:
Polski
Rok wydania:
2010
Rozmiar pliku:
18 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
7,40 zł
7,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
740 pkt.

Pełny opis

Poradnik do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń oraz ich konsekwencji w dalszej rozgrywce.

Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wprowadzenie
  • Dostać się do Hatmandoru (Zadania główne – Rozdział 1)
  • Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzienia
  • Mapy Świata
  • Pustynna brama (Zadania główne – Rozdział 1)
  • Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha (Zadania – Bayan)
  • Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania (Zadania – Nowe Ashos)
  • Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenę
  • Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa (Zadania – Bayan)
  • Nowe Ashos (Mapy)

Informacja o grze

Two Worlds II to druga część gry z gatunku cRPG stworzonej przez krakowskie studio deweloperskie Reality Pump. Gracze ponownie przenoszą się do pełnej magii i fantastycznych stworzeń krainy Antaloor. Tym razem, by uratować siostrę z rąk mrocznego władcy - Gandohara, główny bohater sprzymierza się z orkami dowodzonymi przez Smoczą Królową. W porównaniu z pierwowzorem, twórcy sequela wprowadzili m.in. szereg usprawnień w mechanice walki, a także nowy system magii.

Gra Two Worlds II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Two Worlds II - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Mapy Świata
-Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzienia
-Zadania główne – Rozdział 1
-Dostać się do Hatmandoru
-Pustynna brama
-Wtyka; Eskorta
-Przesyłka; Dostawa
-Likwidacja; Kapitan
-Klątwa Gorlaga; Stare rany
-Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii
-Kryształowa armia; Droga do Wieży
-Wieża Kłów
-Zadania główne – Rozdział 2
-'David jestem...'; Student Sarius
-Wieczór kawalerski; Studentka Angie
-Esej Angie; Dr Annaya
-Profesor Rhodeus; Doktor czy burdelmama?
-Umysł straszliwy wielce; David i doktor
-Dr Lavarius; Krew za kamień
-W paszczę Lwa; Sammy 'Byk'
-Specjalista; Karta członkowska
-Widzę, więc jestem; Cienie przeszłości; W drodze na bagna
-Zadania główne – Rozdział 3
-Pierwsze spotkania; Kapłan
-Kapłan i amulet; Amulet Aidana
-Kowal Culainn, Ratunek; Wronie Bajoro, Zatopiona iglica
-Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę
-Stare zaklęcie; Ogród Nalii
-Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca
-Wiedźma, Powrót; Demon, Serce demona; Powrót Nalii, Przeżycie Aidana
-Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenę
-Zadania – Alsorna
-Na ratunek
-Prorokini
-Dar Pha; Dach nad głową
-Sokaris; Znajdź Ghortariusa
-Uszkodzony teleporter; Kamienie runiczne
-Wrak; Czas zapłaty
-Koszmary orka; Kolekcja Nortara
-Łuk Nortara; Ślady Gandohara
-Zadania – Bayan
-Klinika weterynaryjna
-Głód; Zaginiona głowa
-Brakujące łopaty; Podrobiona przepustka
-Szlak przemytników; Kałamarz skryby
-Dar dla hazardzisty; Rytuał inicjacji
-Gonitwa koniokrada; Susza
-Maraton Jade’a – runda I, II, III, Nowy dom na sawannie; Jaja termitów
-Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha
-Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa
-Grobowce arcykapłanów Userkafa, Huni
-Grobowce arcykapłanów Dena, Sahura
-Grobowce arcykapłanów Unasa, Teti
-Pogorzelisko
-Zadania – Hatmandor
-Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz
-Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba
-Łza Maliel
-Transakcja
-Informator Valarina – morderstwa, tożsamość Miraża
-Kopuła Bólu
-Zdrajca
-Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę
-Rozwój fabryki; Nowa fabryka
-Ziołowe preparaty; Centrala nasienna
-Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości
-Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta
-Zadania – Nowe Ashos
-Pan Lexington (1); Rekieterzy
-Pan Lexington (2); Kandydat
-Bilet na plażę; Polowanie
-Ostatnia szansa; Nagroda Lexingtona; Modlitwa za zmarłych
-Ślad w dokumentach
-Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania
-Podstępny Timmy; Problem z Georgem
-Dobry rocznik; Ręka sprawiedliwości
-Mściciel; Nowy dom w Ashos
-Ekskluzywne parasole; Zmarły kochanek
-Zdrada; Nietypowa dziewczyna
-Pożądliwa czwórka; Niezaspokojona potrzeba; Zły wpływ
-Zadania – Gardziele
-Trofeum; Zagubiony partner
-Serc starania stracone
-Ostatnia krucjata
-Malarz magii; Niespokojny duch
-Zadania – Tir Geal
-'Kronika', 'Kronika' – tom 2; Dawno utracone złoto
-Naszyjnik wdowy; Szalony kowal
-Zadania – Gildia wojowników
-Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb
-Więzy krwi; Łowy
-Przeklęta krew; Plażowicze
-Kobziarz z Ashos; Gadzi park
-Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów
-Zadania – Gildia kupców
-Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia
-Pożywna dieta
-Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa
-Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie
-Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki
-Zadania – Gildia złodziei
-Nieproszeni goście; Uparci strażnicy
-Klejnoty rodowe
-Fanty
-Myto dla duchów; Bum!
-Głowa Akwili; Egzekucja
-Sala treningowa
-Zadania – Gildia magów
-Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj
-Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie
-Strusie pióra; Kariera naukowa
-Dotacja na badania; Wyrzucony mag
-Obsesja; Zegar śmierci
-Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz
-Zadania – Gildia nekromantów
-Pieskie życie
-Czarne świece
-Nowe szaty
-Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka
-Komu mózg, komu
-Grymuar Eliego; Już mi lepiej
-Historia parasolował; Zawieszony rytuał
-Mapy
-Alsorna
-Bayan
-Sawanna - część północna
-Sawanna – część południowo-zachodnia
-Sawanna – część południowo-wschodnia
-Okolice Hatmandoru (1)
-Okolice Hatmandoru (2)
-Pustynia
-Nowe Ashos
-Gardziele (1)
-Gardziele (2)
-Okolice Nowego Ashos
-Obrzeża Gardzieli
-Bagna
-Vahkmaar
-Grobowce (1)
-Grobowce (2)