Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-696-5
Język:
Polski
Data wydania:
15 marca 2016
Rozmiar pliku:
11 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
28,10 zł
29,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2810 pkt.

Pełny opis

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego.  Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Spis treści

Od autora
Rozdział 1. Ważne informacje na początek
Reklama w telewizji
Reklama w AdWords
Kilka statystyk
Gdzie mogą pojawiać się reklamy?
Dla kogo jest Google AdWords?
Wady i zalety AdWords
Ile kosztuje reklama w AdWords
Rozdział 2. Tworzenie konta
Zakładanie konta AdWords
Dane rozliczeniowe
Kupony AdWords
Rozdział 3. Narzędzia
Google Keyword Planner
1. Wyszukiwanie słów kluczowych
2. Pobieranie danych o słowach kluczowych
AdPreview
Google Trends
Rozdział 4. Planowanie kampanii
Cele kampanii
Budżet kampanii
Wybór słów kluczowych
Wybór grupy docelowej
Strona docelowa
Struktura konta
Rozdział 5. Tworzenie kampanii
Zaczynamy
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Ustawienia kampanii.
Nazwa oraz typ kampanii
Sieci
Urządzenia
Lokalizacje
Języki
Strategia ustalania stawek
Budżet
Rozszerzenia reklam
Rodzaje kampanii
Sieć wyszukiwania
Sieć reklamowa
Kampania produktowa
Kampania wideo
Remarketing
Grupy reklam
Słowa kluczowe
Typy dopasowań słów kluczowych
Reklamy
Rozszerzenia reklam
Typy i rodzaje rozszerzeń
Koszt rozszerzeń reklam
Dodawanie rozszerzeń
AdWords Express
Uruchomienie reklamy AdWords Express
Rozdział 6. Techniczne aspekty AdWords
Google Merchant Center
Zakładanie konta Merchant Center
Dodawanie pliku z produktami
Łączenie Merchant Center z AdWords
Remarketing
Kod remarketingowy
Śledzenie konwersji
Damian Sałkowski
Spis treści
Rozdział 7. Optymalizacja kampanii
Wynik jakości
Jak liczony jest współczynnik jakości
Jak sprawdzić wynik jakości
Jak poprawić wynik jakości
Testowanie różnych reklam
Wyłączanie nieefektywnych grup reklam i słów kluczowych
Optymalizacja strony internetowej
Cechy dobrej strony docelowej
Automatyzacja procesów optymalizacyjnych
Reguły automatyczne
Skrypty AdWords
Rozdział 8. Analiza danych
Google Analytics
Instalacja Google Analytics
Łączenie Google Analytics z Google AdWords
Jak rozumieć metryki Google Analytics
Remarketing przez Google Analytics
Cele Google Analytics
Analityka w ramach AdWords
Zakładka Strona główna
Wykresy z danymi
Porównywanie zakresów danych
Wskaźnik ROI
Rozdział 9. Raportowanie
Raporty AdWords
Raporty Google Analytics
Rozdział 10. Zlecanie kampanii AdWords
Modele rozliczeń
Model opłaty abonamentowej
Procent od budżetu
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
8
Za konwersję
Za sprzedaż
Jak przygotować brief
O co zadbać przed rozpoczęciem kampanii
Jakich firm unikać
Zakończenie
Słownik pojęć