Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć? - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
Czyta:
ISBN:
978-83-943091-8-3
Język:
Polski
Data wydania:
1 października 2015
Rozmiar pliku:
133 MB
Czas:
2 godz. 25 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,20 zł
29,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
2720 pkt.

Pełny opis

„Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia. Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką.

Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grę wchodzi rodzina i jej dobro.

Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaśnia skąd się biorą te odmienne zachowania. Naświetla, jaka jest geneza naszych typów osobowości. Jeśli chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiące książek na całym świecie. Jest natomiast zwięzłym i bardzo przejrzystym wstępem do zagadnienia.

Jest również niezbędnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowości i jak sobie z nimi lepiej radzić!”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe

Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

 

Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.

Zapraszamy do zakupu.