Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? - audiobook

Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
Czyta:
ISBN:
978-83-65391-11-7
Język:
Polski
Rok wydania:
2015
Rozmiar pliku:
95 MB
Czas:
1 godz. 44 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,20 zł
29,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
2720 pkt.

Pełny opis

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowości.

Jeśli zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagę na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolą nam z dużym prawdopodobieństwem określić, jaki typ osobowości czy mieszankę typów reprezentuje.

A to pozwoli nam ustalić schemat postępowanie z danym rozmówcą.

Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowości? Jak sobie z nimi radzić? wyjaśnia zasady, które pozwalają rozpoznawać różne typy osobowości oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić.

Jest kontynuacją wcześniejszego nagrania „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe

Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

 

Autor:

Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie.

Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji.

Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży.

Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.