O wartości zaufania - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-416-9
Język:
Polski
Data wydania:
21 lutego 2014
Rozmiar pliku:
1,3 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
44,00 zł
46,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
4400 pkt.

Pełny opis

Książka przedstawia fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego obecności na rynku kapitałowym. Ponadto omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenę przedsiębiorstwa.

Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykę zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy językoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarządzania i ekonomii – w kontekście współczesnego rynku kapitałowego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka stworzyła indeks zaufania do przedsiębiorstwa (IZ). Podając przykłady z rynku kapitałowego, pokazuje negatywne, a niekiedy wręcz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji największych światowych korporacj

. Autorka wspiera to stwierdzenie wynikami badań, przeprowadzonych na polskim rynku kapitałowym. Książka ukazuje się serii wydawanej wspólnie przez Poltext oraz Instytut Zarządzania Wartością SGH.

Spis treści

  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1
  • Komunikacja i budowa zaufania. Teoretyczne ujęcie komunikacji społecznej
  • 1.1. Problematyka komunikacji w ujęciu wybranych nauk
  • 1.2. Komunikacja jako element konstytuujący zaufanie
  • 1.3. Komunikacja między spółką a uczestnikami rynku kapitałowego – założenia
  • teoretyczne
  • 1.3.1. Informacja na rynku kapitałowym. Wpływ informacji na ceny akcji
  • 1.3.2. Znaczenie komunikacji na rynku kapitałowym. Komunikacja a efektywność rynku
  • 1.3.3. Komunikacja w koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa (Value Based Management)
  • 1.3.4. Komunikacja a zarządzanie oczekiwaniami inwestorów
  • Rozdział 2
  • Zaufanie – z perspektywy socjologii, prakseologii, nauk o zarządzaniu i rynku kapitałowego
  • 2.1. Istota kapitału społecznego
  • 2.2. Kapitał społeczny jako kapitał optymalizujący
  • 2.3. Zaufanie – strategia radzenia sobie z niepewnością i niemożności kontrolowania przyszłości
  • 2.4. Rosnąca rola zaufania. Spojrzenie z perspektywy nowego społeczeństwa i współczesnej ekonomii
  • 2.5. Zaufanie w działalności gospodarczej – z perspektywy prakseologii i nauk o zarządzaniu
  • 2.6. Istota zaufania na rynku papierów wartościowych
  • 2.6.1. Etyczne uwarunkowania funkcjonowania rynku kapitałowego
  • 2.6.2. Zaufanie na rynku papierów wartościowych
  • 2.7. Metodyka pomiaru zaufania
  • Rozdział 3
  • Zaufanie na współczesnych rynkach kapitałowych
  • 3.1. Doświadczenia kryzysu zaufania z lat 2007–2013
  • 3.1.1. Nowy paradygmat funkcjonowania rynków kapitałowych według G. Sorosa
  • 3.1.2. Przejawy deficytu zaufania na podstawie analizy wydarzeń na rynkach kapitałowych z lat 2007–2011
  • 3.2. Utrata zaufania w problematyce bankructw przedsiębiorstw
  • 3.2.1. Spekulacje rynkowe a bankructwo Bear Stearns
  • 3.2.2. Run w Northern Rock
  • 6 Spis treści
  • 3.2.3. Rozpad grupy bankowo-ubezpieczeniowej Fortis
  • 3.2.4. Upadek General Motors
  • 3.3. Migracja wartości i migracja zaufania
  • Rozdział 4
  • Komunikacja i budowa zaufania na rynku papierów wartościowych
  • 4.1. Etyka komunikacji
  • 4.2. Najwięksi i najlepsi oszukiwali – przykłady ze współczesnego rynku kapitałowego
  • 4.2.1. Błędy w sprawozdaniach finansowych General Electric
  • 4.2.2. Kłamstwa Citigroup w sprawie zaangażowania w papiery subprime
  • 4.2.3. Oskarżenia o oszukiwanie inwestorów przez Goldman Sachs
  • 4.3. Utrata zaufania do agencji ratingowych – przyczyny i konsekwencje
  • 4.3.1. Rozbieżności w ocenach ratingowych – agencje amerykańskie a Dagong Global
  • 4.3.2. Kryzys zadłużeniowy w strefi e euro a decyzje S&P
  • 4.3.3. Poznawczy wymiar kryzysu w Europie – w kierunku wspólnej światowej waluty
  • 4.4. Wyzwania komunikacyjne na rynku kapitałowym
  • 4.4.1. Rzetelność i transparentność
  • 4.4.2. Dwustronna komunikacja i dialog
  • 4.4.3. Komunikacja zintegrowana i strategiczna
  • 4.4.4. Maksymalizacja wartości rynkowej
  • 4.5. Wpływ komunikacji na wycenę walorów spółki – dotychczasowe ujęcia
  • Rozdział 5
  • Konstrukcja indeksu zaufania oraz wyniki badań empirycznych
  • 5.1. Wnioski z analizy desk research
  • 5.1.1. RESPECT Index
  • 5.1.2. Ranking spółek z najlepszymi relacjami inwestorskimi według
  • „Pulsu Biznesu”
  • 5.2. Wnioski z analizy jakościowej – na podstawie wywiadów z ekspertami
  • 5.2.1. Atrybuty spółki godnej zaufania – aspekty biznesowe 
  • 5.2.2. Cechy modelowe spółki godnej zaufania – komunikacja
  • 5.2.3. Powody utraty zaufania
  • 5.2.4. Zaufanie a wyższa wycena rynkowa
  • 5.2.5. Brak zaufania jako potencjalna przyczyna upadku spółki
  • 5.2.6. Migracja zaufania
  • 5.3. Konstrukcja indeksu zaufania do spółki 
  • 5.3.1. Indeks zaufania uczestników rynku do spółki – wskaźniki indeksu
  • 5.3.2. Przykłady wybranych indeksów
  • 5.3.3. Indeksy CSR
  • 5.4. Pomiar indeksu zaufania
  • 5.4.1 Metoda badania oraz uzasadnienie próby badawczej
  • 5.4.2. Prezentacja wyników badania
  • 5.5. Podsumowanie badań empirycznych
  • Załącznik nr 1
  • Zakończenie

Bibliografia