Facebook - konwersja

Wybrane aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach - ebook

Data wydania:
30 grudnia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Wybrane aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach - ebook

Prezentujemy Państwu nową książkę naukową pod tytułem „Wybrane Aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach”. Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań, analiz, strategii oraz diagnoz poświęconej problematyce wybranych aspektów z Nauk Zarządzania i Organizacji podmiotami gospodarczymi we współczesnych czasach.

Książka naukowa została przygotowana przez Pracowników Naukowych głównie                 z Wydziałów Nauk Ekonomii i Zarządzania w Polsce.  Autorzy artykułów przedstawiają swoje osiągnięcia naukowe, dzięki którym otrzymujemy ciekawe analizy, bogaty zasób wiedzy, także nową wiedzę, jak i również nowe rozwiązania dotyczące szerokich aspektów wybranych analiz i strategii podmiotów gospodarczych.

Nieobecne dotąd w publikowanych innych pozycjach wydawniczych niniejsze badania naukowe mają charakter uwzględniający osiągnięcia badawcze wielu dyscyplin naukowych, takich jak: ekonomii, zarządzania, systemów informacyjnych, innowacji.

Monografię naukową adresujemy praktycznie do wszystkich zainteresowanych aspektami ekonomii i zarządzania. Jak i również dla tych, którym jest niezbędna nowa wiedza  z tego obszaru badawczego do kontynuacji dalszych badań naukowych.

 

Liczymy, że odnajdą Państwo w naszej książce „Wybrane Aspekty analiz i strategii podmiotów gospodarczych we współczesnych czasach” inspiracje dla własnej praktyki zawodowej oraz naukowej.

Spis treści

Przedmowa 3

Dr Arkadiusz Malkowski Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Dr Agnieszka Malkowska Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie

I Wieloletnia prognoza finansowa jako element budowania konkurencyjności

powiatu goleniowskiego– wyniki badań 7

Wprowadzenie 7

1.1 Cel i metoda badań 9

1.2 Wieloletnia Prognoza Finansowa 10

1.3 Wieloletnia Prognoza Finansowa w Powiecie Goleniowskim 12

1.4 Wyniki i dyskusja 14

Podsumowanie 18

The many years' financial prognosis as element of building the competitiveness

of the goleniowski district - the results of investigations 19

Bibliografia 19

Dr Małgorzata Niklewicz – Pijaczyńska Uniwersytet Wrocławski

II Monopol a wyłączność patentowa. Wybrane aspekty ekonomiczne i prawne  21

Wprowadzenie 21

2.1 Monopol w ujęciu ekonomicznym 22

2.2 Monopol w ujęciu prawnym– monopol patentowy 25

Podsumowanie 27

Bibliografia 29

Mgr Paulina Szulc Uniwersytet Gdański

III Rozwój klastrów w Polsce  30

Wstęp 30

3.1 Pojęcie i istota klastra 30

3.2 Korzyści  funkcjonowania klastrów 32

3.3 Klastry w Polsce 33

3.4 Polityka klastrowa 36

Podsumowanie 37

Cluster Development in Poland 37

Bibliografia 37

Mgr Agnieszka Rak Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

IV Social media – znaczenie w biznesie 39

Streszczenie 39

Wprowadzenie 39

4.1 Konsument w social media 40

4.2 Marka w social media 43

4.3 Obcowanie konsumentów z marką 44

4.4 Tworzenie więzi konsument– marka online 44

Podsumowanie 46

Social media– signification in business 46

Bibliografia 47

Mgr Wojciech Wojaczek

V Wpływ czynników poznawczych oraz innowacyjności na poziom intencji przedsiębiorczych pracowników organizacji 49

Wprowadzenie 49

5.1 Przegląd literatury oraz opis modelu badawczego 50

5.2 Opis metody badawczej oraz statystyczna weryfikacja modelu 53

5.3 Interpretacja wyników badań 55

Podsumowanie 57

Bibliografia 58

Dr Elżbieta Twardowska Uniwersytet Łódzki

VI Wpływ środków unijnych na rozwój mieszkalnictwa w Polsce 60

Streszczenie 60

Wprowadzenie 60

6. 1 Uwarunkowania prawne 61

6.2 Stan mieszkalnictwa w Polsce 62

6.3 Udział środków unijnych w rozwoju mieszkalnictwa w Polsce w latach 2007-2013 63

6.4 Wsparcie unijne w nowej perspektywie na lata 2014-2020 66

6.5 Działania rozwojowe podejmowane na szczeblu samorządowym 68

6.6 Działania w zakresie rozwoju mieszkalnictwa w województwie łódzkim 69

Podsumowanie 70

Bibliografia 71

Mgr Tomasz Buchwald Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Mgr inż. Katarzyna Iwaniuk Akademia Górniczo-Hutnicza imienia Stanisława Staszica w Krakowie

VII Charakterystyka Oceny Cyklu Życia, opis i ocena oprogramowania wspomagającego na przykładzie programu SimaPro 73

Streszczenie 73

Wstęp 73

7.1 Charakterystyka Oceny Cyklu Życia (LCA) 76

7.2 Charakterystyka oprogramowania SimaPro 78

7.3 Ocena oprogramowania i przykłady zastosowania 88

Podsumowanie i wnioski 90

Bibliografia 91

Mgr Tomasz Buchwald Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

VIII Logistyka w strategiach konkurencyjnych firm 93

Wstęp 93

8.1 Strategie firm a strategie logistyczne 83

8. 2 Decyzje logistyczne 95

Zakończenie 102

Bibliografia 103

Wykaz Bibliografii 104

 

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-62062-67-6
Rozmiar pliku: 4,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: