Wygraj klienta - audiobook

Średnia ocena: 1/1
Szczegóły głosowania
Ilość ocen klientów: 1 (1)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Ilość ocen klientów: 0 (0)
Oceń:
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7701-510-0
Język:
Polski
Data wydania:
27 marca 2012
Rozmiar pliku:
98 MB
Czas:
3 godz. 34 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
20,50 zł
21,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2050 pkt.

Pełny opis

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?

Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów.  Poznasz podstawowe zasady gier

i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:

* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;

* dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;

* jak przyciągnąć uwagę klienta;

* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);

* jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił

najlepsze efekty.

Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".

Spis treści

  • Wstep
  • Sprzedaz to gra
  • Gracze
  • Czas i miejsce gry
  • Zwyciezcy i pokonani
  • Mozg sprzedaje-kupuju
  • Potrzeby klienta
  • Potrzeby klienta cd
  • Uwaga i spostrzeganie
  • Uwaga i spostrzeganie cd
  • Emocje klienta
  • Emocje klienta cd
  • Psychologia wydawania
  • Psychologia wydawania cd
  • Plec w sprzedazy
  • Plec w sprzedazy cd
  • Poznaj klienta
  • Poznaj klienta cd
  • Nowoczesne technologie
  • klient w otoczeniu sklep
  • Podsumowanie