Wzrost - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Tłumacz:
ISBN:
978-83-7746-587-5
Język:
Polski
Data wydania:
21 kwietnia 2013
Rozmiar pliku:
794 KB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
56,30 zł
59,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
5630 pkt.

Pełny opis

Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie. Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata – tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent – występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy – w grupę „Stengel 50” – przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500. Książka Wzrost opiera się na bezprecedensowych badaniach empirycznych, dla których impulsem stały się obserwacje firm rozwijających się szybciej niż P&G (Stengel prowadził je jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Procter & Gamble). Po odejściu ze stanowiska w 2008 roku Stengel, we współpracy z globalną firmą badawczą i konsultingową Millward Brown Optimor, opracował założenia nowego projektu badawczego. Badanie to miało na celu analizę zależności między zaangażowaniem, lojalnością i skłonnością klientów do promowania marki a wynikami finansowymi firmy w dziesięcioletnim okresie. Następnie w ramach dalszych dociekań badacze postanowili przyjrzeć się „czarnej skrzynce” w postaci umysłu konsumenta. Odwołali się do badań neurobiologicznych, aby obserwować poziom zaangażowania klienta i mierzyć jego podświadome reakcje. Na tej podstawie chcieli ustalić, czy najlepsze firmy wyodrębnione w ramach Stengel Study w większym stopniu niż pozostałe przedsiębiorstwa kojarzą się ludziom z ideałami. Książka Wzrost w umiejętny sposób wplata ponadczasowe prawdy o ludzkim zachowaniu i wartościach w praktyczny model biznesowy, który opisuje, w jaki sposób można odkrywać, budować, upowszechniać, tworzyć i oceniać swój ideał. Odwołując się do barwnych historii z własnego doświadczenia, a także przyglądając się z bliska sukcesom marek takich jak Pampers, Discovery Channel, Jack Daniel’s czy Zappos, autor książki Wzrost łamie dla nas szyfr sukcesu w biznesie XXI wieku.

O AUTORZE

Jako globalny dyrektor ds. marketingu w latach 2001–2008 Jim Stengel stał na czele inicjatywy, która miała doprowadzić do skupienia marek Procter & Gamble wokół szczytnych ideałów. Od 2008 roku jest dyrektorem generalnym Jim Stengel Company, think tanku i firmy konsultingowej, która zajmuje się działalnością badawczą, kształtowaniem trendów myślowych i generowaniem wzrostu poprzez wdrażanie modelu biznesowego opartego na ideałach. Poza tym wykłada również na UCLA Anderson School of Management i zasiada w zarządzie Motorola Mobility oraz AOL. Jego teksty ukazywały się na łamach „Harvard Business Review”, a ostatnio magazyn „Fortune” nominował go do grona First Executive Dream Team. Jim i jego żona Kathleen mieszkają w Cincinnati w stanie Ohio oraz w Coronado w Kalifornii. Więcej informacji na temat możliwości zmiany przesłania biznesowego można znaleźć na stronie www.facebook.com/jimstengelideals.

O KSIĄŻCE

Łącząc systematyczność naukowca z talentem gawędziarza, Jim Stengel stworzył genialną książkę – lekturę obowiązkową, która doskonale odzwierciedla rzeczywistość naszych czasów. Adrianna Huffington Czytając książkę Wzrost, można odnosić się do kwestii ideałów i ich praktycznej wartości z pewnym sceptycyzmem. Po chwili wszakże czytelnik czuje się zaintrygowany – i przekonuje się do tej koncepcji. Jim Stengel (…) przytacza konkretne, jednoznaczne liczby na poparcie swoich tez Sir Martin Sorrell, dyrektor generalny WPP Wzrost to zestaw przyborów, dzięki któremu można wykorzystać ideały jako (…) źródło przewagi i trwałego wzrostu. Robert A. McDonald, prezes, przewodniczący zarządu oraz dyrektor generalny Procter & Gamble Epokowe wydarzenie, książka idealnie dostosowana do naszych czasów. Tom Peters, współautor książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie Nowy, potężny model biznesowy. (…) Lektura obowiązkowa (…) dla wszystkich liderów biznesu. Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjny firmy Facebook Ta przełomowa książka, zawierająca mnóstwo oryginalnych pomysłów i wciągających historii, skłoni czytelnika do refleksji nad tym, co się naprawdę liczy dla jego firmy i jego kariery. William C. Taylor, redaktor założyciel Fast Company, autor bestsellerowej książki Practically Radical Jim Stengel w przekonujący sposób demonstruje skuteczność skupienia firmy wokół szlachetnej sprawy. To świetny sposób na myślenie o firmie! David C. Novak, prezes i dyrektor generalny Yum! Brands, Inc. Dzięki tej fascynującej książce (…) trafiłem na pomysły, które bardzo nam się przydadzą w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej. Maurice Lévy, prezes i dyrektor generalny Publicis Groupe Jim Stengel zasługuje na miano pioniera. Nie tylko złamał szyfr wzrostu i odkrył tajemnicę wybitnych wyników, ale też przedstawił nam głębsze spojrzenie na pewne sprawy. Roy Spence, prezes i współzałożyciel GSD&M; dyrektor generalny i współzałożyciel The Purpose Institute; autor książki It’s Not What You Sell, It’s What You Stand For