Facebook - konwersja
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2 - Audiobook (Książka audio MP3) do pobrania w całości w archiwum ZIP
Fragment:

Biznes relacji w systemie MLM. Część 2 - audiobook

Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
ISBN:
978-83-7853-479-2
Język:
Polski
Data wydania:
16 kwietnia 2018
Rozmiar pliku:
182 MB
Czas:
1 godz. 19 min.
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
34,91
Cena w punktach Virtualo:
3491 pkt.

Biznes relacji w systemie MLM. Część 2 - opis audiobooka

Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt.  Biznes relacji w systemie MLM.  Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, aby motywować, wspierać i pobudzać emocje oraz chęć działania od marzenia do realizacji celu, będąc przy tym w procesie zmian. Czy wiesz, dlaczego to takie ważne w network marketingu?

Otóż, Biznes Multi Level Marketing jest biznesem relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Stąd umiejętność nastawienia na potrzeby ludzi (członków rodziny, znajomych), w tym klientów i naszych współpracowników, uruchamia mechanizm zamiaru zewnętrznego i otworzenie się na otaczający nas świat, czyli mniej "gadania" a więcej słuchania, aby nastroić się na częstotliwość rozmówcy i zdobyć jego zaufanie, przychylność oraz zbudować zdrowe relacje. Dopiero w kolejnym kroku, może dojść do transakcji, z której nasz klient będzie zadowolony, bez poczucia, że mu coś "wcisnęliśmy".

Co daje Ci ten audiobook?

Z audiobooka dowiesz się jak ważna jest uważność na drugiego człowieka i umiejętność słuchania go, jako obserwator, a także nauczysz się odzwierciedlania, poprzez stosowanie parafrazy.  Poznasz pułapki komunikacyjne, które często potrafią zrujnować nasze relacje. Poczujesz, jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, jaką niosą one ze sobą energię i jakie emocje mogą wywołać, wpływając na decyzje naszego rozmówcy.

Dla kogo jest ten audiobook?

Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM oraz życie tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie.
Zawarte tu informacje są dla osób, które pragną uczynić swój biznes możliwie najbardziej dochodowym poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym indywidualnościami w branży MLM. Indywidualizm oznacza bycie świdomym oraz wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczycie, wypracować w sobie magnetyzm osobisty i wyróżniać się oraz stać się szczęśliwym i wolnym od konfliktów człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie.

O autorze

Renata Zarzycka-Bienias jest jednym z najskuteczniejszych polskich menedżerów i motywatorów, jako certyfikowany Trener Komunikacji Interpersonalnej, Trener biznesu i rozwoju osobistego, certyfikowany Trener Transforming Communication™ - międzynarodowej metody gaszenia sporów i konfliktów z wykorzystaniem technik negocjacyjnych i mediacyjnych, poprzez poszukiwanie wspólnych rozwiązań i celów, cennych w pracy zespołowej jak również w życiu rodzinnym i szkole. Metodę tę opracował Richard Bolstad  Nowej Zelandii.
W szkole u Ricgard’a Bolstad”a, Renata Zarzycka-Bienias ukończyła również kurs Resilience Training Course z zakresu Coachingu Interwencyjnego w stanach kryzysowych (np. pomoc dla ludzi w szoku, depresji, po wypadkach, katastrofach, natychmiastowa pomoc dla poprawy samopoczucia i psychiki).
W 2016 uczestniczyła w warsztacie Lucasa Derksa (Holandia) dotyczącym metody terapeutycznej Social Panorama™, a w 2017 ukończyła specjalistyczny warsztat dla trenerów i psychoterapeutów, pracujących tą metodą, kończący się tytułem: Trener NLP w zakresie metod psychoterapeutycznych Panorama Społeczna.
Ukończyła studia podyplomowe WSIiZ w Rzeszowie na kierunkach: Mediacje i negocjacje z elementami psychologii i prawa oraz Coaching i NLP. Umiejętności te i wiedza z zakresu pozytywnej psychologii skierowanej na poszukiwanie rozwiązań, przekłada się na pracę, jako motywator, mediator, negocjator, coach oraz psychotyeraputa. Jako akredytowany Coach ICI, specjalizuje się w Life Coach, Coaching relacji dla Par i Rodzin, a w szczególności, jako Coach Zdrowia. Poprzez zadawanie pytań, poszukuje u swoich klientów przyczyn ich chorób tkwiących w umyśle, biorących się często z nieużytecznych przekonać, noszonych w sobie żalów, pretensji, poczucia krzywdy, braku umiejętności wybaczania, dziękowania, z gniewu, strachu itp.
Jako Coach, pobudza ich umysł do poszukiwania rozwiązań i rozmaitych sposobów wyjścia z trudnej życiowej sytuacji, z konfliktu, z różnego typu problemu, zamieniając je na wyzwania, a tym samym w tematach zdrowia - pozwalając na wyjście z choroby.
Na przestrzeni blisko 30 lat pracy zawodowej dla wielu firm, w których pracowała, wraz współpracującymi Liderami i zespołami, zarobiła dziesiątki milionów dolarów, podwyższając przychody systematycznym, konsekwentnym i niestandardowym działaniem, wypełnionym swoją pasją, kreatywnością i pracą. Jest menedżerem, którego się lubi, szanuje i ceni, dzięki czemu w swojej pracy, wykorzystuje wielokrotnie większą siłę swoich współpracowników i sympatię klientów.

Spis treści

1.    Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
2.    Mistrz i piasek
3.    Kompetencja skutecznego przekonywania.
4.    Czym jest komunikacja interpersonalna?
5.    Błędna interpretacja reguły 7- 38- 55%
6.    Czy wiesz, na czym koncentrowali się badacze przekazu "7-38-55"?
7.    Wiarygodność komunikatu wpływa na siłę perswazji.
8.    Wiarygodność przekazu a zaufanie.
9.    Budowanie relacji to nawiązywanie kontaktu emocjonalnego.
10.    Umiejętnie zarządzaj emocjami.
11.    Bariery komunikacyjne.
12.    Uważne słuchanie i umiejętność odzwierciedlania kluczem do dobrej relacji!
13.    Usłysz samego siebie.

BESTSELLERY