How to Get a Meeting with Anyone - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
How to Get a Meeting with Anyone - audiobook
The hard part just got easy.You know how to sellthats your job, after allbut getting CEOs and other VIPs to call you back is the tricky part.So what if that impossible-to-reach person werent so impossible to reach after all?Hall-of-fame-nominated marketer and Wall Street Journal cartoonist Stu Heinecke discovered that he could get past traditional gatekeepers and reach those elusive executives by thinking outside the box and using personalized approaches that he calls contact campaigns. Including presidents, a prime minister, celebrities, and countless CEOs, and even the Danish model that later became his wife, Heinecke found that getting meetings with previously unreachable people was easier than ever.In How to Get a Meeting with Anyone, Heinecke explains how you can use your own creative contact campaigns to get those critical conversations. He divulges methods hes developed after years of experience and from studying the secrets of others whove had similar breakthrough resultsresults that other marketers considered impossible, with response rates as high as 100%, ROI in the tens, even thousands of percent, and costs-per-contact ranging from $0 to $10,000. Through real-life success stories, Heinecke lays out nearly two dozen categories of contact campaigns that anyone can research and execute. Tactics range from running a contact letter as a full-page ad in the Wall Street Journal to unorthodox uses of social media, the phone, e-mail and snail mail to using his own cartoons to make connections. He also packs in plenty of tips on how to determine your targets, how to develop pitches, and how to gain allies in your contacts circle of influence.How to Get a Meeting with Anyone provides you with a new toolkit you can put to work for you right away so you can make the connections that are essential to your success.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
Rozmiar pliku: | 1 000 B |