Manager dojrzały. Jak odpowiadać za biznes i ludzi - audiobook
Manager dojrzały. Jak odpowiadać za biznes i ludzi - audiobook
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się zaawansowanymi kompetencjami managerskimi. Omówione są wymagania stawiane przed managerami wysokiego szczebla, odpowiedzialnymi za wygrywanie firmy w biznesie. Zasugerowane jest podejście do kreowania przez liderów kultury firmy i budowania współodpowiedzialności wszystkich członków organizacji.
Zaproponowano metodologię rozpoznawania sytuacji konfliktowych i poszukiwania najbardziej skutecznych rozwiązań dla wychodzenia z konfliktów. Zaznaczono wagę umiejętności wywierania wpływu i kształtowania przekonań przez managera. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.
Spis treści
Prolog – postawa i przykład managera
Rozdział 1 : Dojrzały manager jest liderem
- definiowanie misji zespołu
- kultura oparta na wartościach
Rozdział 2 : Zarządzanie konfliktem
- przyczyny konfliktów w pracy
- identyfikacja konfliktów
Rozdział 3 : Efektywne rozwiązywanie konfliktów
- style zachowań w sytuacjach konfliktowych
- zasady i narzędzia wychodzenia z konfliktu
Rozdział 4 : Wywieranie wpływu
- reaktancja i sposoby jej obchodzenia
- oddziaływanie na podwładnych
Rozdział 5 : Język perswazji
- dobór słownictwa
- techniki perswazji
Rozdział 6: Kreowanie przekonań
- bariery mentalne
- siła przekonań i doświadczeń
Rozdział 7 : Przyjmowanie odpowiedzialności
- przyczyny unikania odpowiedzialności
- taktyki zachęcania do przyjmowania odpowiedzialności
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-65391-09-4 |
Rozmiar pliku: | 53 MB |