Facebook - konwersja

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 lipca 2020
Czas:
4 godz. 47 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Biznes międzyludzkich relacji

Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.

Kogo zatem określić można jako sprawnego networkera? To osoba, która posiada wiedzę oraz prawidłowo zbudowane, obopólnie korzystne i właściwie funkcjonujące relacje, które w określonym czasie mogą przyśpieszyć realizację wcześniej określonych zawodowych celów. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od przeprowadzenia sesji networkingowej w czasie specjalnej konferencji, przez odpowiednie przeszkolenie personelu w zakresie budowania relacji, właściwy mentoring i coaching networkingu, po wdrożenie w firmie systemu sprzedaży przez referencje. Takiego specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki.


Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.

prof. Witold Orłowski, Ekonomista, Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula

Jeśli dopiero poznajesz podstawy networkingu, ta książka da Ci solidne podstawy. Jeśli doskonalisz swoje umiejętności i zamierzasz wreszcie zacząć na nich zarabiać, znajdziesz w tej książce doskonałe źródło użytecznych porad. Zwięzły i prawdziwie praktyczny przewodnik dla każdego, kto chciałby nawiązać i utrzymać długoterminowe relacje biznesowe.

Ivan Misner, założyciel BNI

Networking jest jedną z najważniejszych umiejętności biznesowych. Ta książka to kompletny przewodnik, jak zostać świetnym networkerem i rozwinąć swoją działalność dzięki wsparciu innych ludzi. Musisz ją przeczytać!

Brian Tracy, pisarz i mówca motywacyjny z dziedziny rozwoju osobistego i sprzedaży

Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera - zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą - świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!

Jacek Santorski, Profesor honorowy Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa

Tę książkę mogę nazwać "wszechstronną". Czytasz o networkingu, ale mimochodem zdobywasz wiedzę z dziedzin psychologii społecznej, doradztwa zawodowego, zarządzania, rozwoju biznesowego i planowania. Autorzy, pisząc o swojej pasji, wskazują nowe tereny działań, inspirują, pomagają wytyczyć drogę do długofalowego sukcesu, a nade wszystko pozwalają docenić wagę relacji interpersonalnych. Co ważne, nie ma tu żadnych eksperymentów, a wyłącznie sprawdzone strategie. Gorąco polecam.

Krzysztof Sadecki, Redaktor naczelny "Businessman Today", finansista i analityk biznesowy

Spis treści

 

WSTĘP DO WYDANIA DRUGIEGO (7)

Wstęp (9)

Rozdział 1. Networking (11)

  • 1.1. Czym jest networking? (11)
  • 1.2. Podstawa networkingu - zasada wzajemności (16)
  • 1.3. Ekstrawertycy a introwertycy (18)
    • 1.3.1. Twoje talenty, motywacje, style myślenia i działania (22)
  • 1.4. Po co? (22)
    • 1.4.1. Kariera (24)
    • 1.4.2. Szukasz pracy? (26)
  • 1.5. Marketing, networking, sprzedaż (30)
    • 1.5.1. Networking a umiejętności sprzedażowe (31)
    • 1.5.2. Kiedy nawiązywać nowe relacje? (33)
    • 1.5.3. Nigdy nie wiadomo, kto kogo zna (33)
    • 1.5.4. Jeśli chcesz, żeby cię polecali... (34)
    • 1.5.5. Kiedy będziesz zarabiać dzięki sieci kontaktów? (34)
    • 1.5.6. Networking to nie tylko kontrakty (35)
  • 1.6. Mocne i słabe kontakty (36)
    • 1.6.1. Słabe kontakty (36)
    • 1.6.2. Mocne kontakty (37)
  • 1.7. Online/offline (38)
    • 1.7.1. Online networking - a może opierać się tylko na tym? (38)
  • 1.8. Networking a płeć (42)

Rozdział 2. Przygotuj się (45)

  • 2.1. Wizerunek (45)
    • 2.1.1. Postawa (45)
    • 2.1.2. Wizytówki (47)
    • 2.1.3. Zaufanie (51)
    • 2.1.4. Jak tworzyć sieć kontaktów? (61)

Rozdział 3. Jak znaleźć nowego klienta (63)

  • 3.1. Telemarketing (63)
  • 3.2. Ogłoszenia (63)
  • 3.3. Networker w klubie i na evencie (64)
    • 3.3.1. Czytać tłum (66)
    • 3.3.2. Zasada 12×12×12 (68)
    • 3.3.3. Uśmiech (70)
    • 3.3.4. Widoczność (70)
    • 3.3.5. Stwórz siebie (73)
    • 3.3.6. Ile czasu to zajmie? (75)
  • 3.4. Rozmowa (76)
    • 3.4.1. Sztuka konwersacji (76)
    • 3.4.2. Nie jesteś gospodarzem spotkania? Nie szkodzi! (85)
    • 3.4.3. Follow-up - podtrzymanie kontaktu (89)
  • 3.5. Dla partnerów (91)
    • 3.5.1. Stań się kopalnią referencji (91)
    • 3.5.2. Business Network International (BNI) (92)
    • 3.5.3. Grupy networkingowe (97)
  • 3.6. Power team (98)
  • 3.7. Gdzie jeszcze bywać? (99)
    • 3.7.1. Trzy sposoby budowania sieci kontaktów (100)
  • 3.8. Co robić, aby cię polubili? (106)
  • 3.9. Jak podtrzymywać kontakt? (108)
  • 3.10. Zamień kontakty na kontrakty (110)
    • 3.10.1. Kiedy prosić? (111)
    • 3.10.2. Wykorzystaj zasadę wzajemności (119)

Rozdział 4. Trudna sztuka rekomendacji (123)

  • 4.1. Decyzja... (123)
    • 4.1.1. Cena (123)
    • 4.1.2. Badaj potrzeby, polecaj wiarygodnych (128)
    • 4.1.3. Kilka dodatkowych wskazówek na temat polecania (129)
    • 4.1.4. Monitoring poleceń (130)
  • 4.2. Co robisz, aby cię polecano? (130)
    • 4.2.1. Aktywność (133)
    • 4.2.2. Zostałeś polecony (134)
    • 4.2.3. Zbuduj własną ekipę (135)
    • 4.2.4. Biznes możesz odłożyć (136)
    • 4.2.5. Daj spokój nerwom (136)
    • 4.2.6. Jeśli nie jesteś polecany... (137)
  • 4.3. Źródła rekomendacji (139)
    • 4.3.1. Aktualni klienci (139)
    • 4.3.2. Znajomi i rodzina (140)
    • 4.3.3. Partnerzy (140)
    • 4.3.4. Eventy (142)
  • 4.4. Jeszcze raz o power teamie (143)
  • 4.5. Błędy, których trzeba unikać (143)

Rozdział 5. Narzędzia i porady (147)

  • 5.1. Baza kontaktów (147)
  • 5.2. Arkusz monitorowania rekomendacji (153)
  • 5.3. Profil online (153)
  • 5.4. Idź z networkerem (154)
  • 5.5. Aplikacje (154)

Kilka słów na zakończenie (157)

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6338-0
Rozmiar pliku: 267 MB

BESTSELLERY

Kategorie: