Facebook - konwersja
Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
3 stycznia 2018
Czas:
4 godz. 12 min.
Ebook
59,00 zł
Audiobook
34,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Rework - audiobook

Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka.

Saul Kaplan, pomysłodawca i założyciel Business Innovation Factory

Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu?

Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, szukanie inwestorów itd. We współczesnym świecie zmiany zachodzą w takim tempie, że kiedy wykonasz całą tę mrówczą pracę, Twoje cenne dane będą już nieaktualne.

Jedyne, co musisz zrobić, to przestać gadać i wziąć się do roboty! Przeczytaj tę książkę i zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami — bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę — i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.

Dla kogo jest ta książka? Dla Ciebie! Jej wartość docenią szczególnie przedsiębiorcy z krwi i kości, właściciele małych firm, osoby, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiary restrukturyzacji oraz artyści, którzy nie chcą już więcej głodować. Nie trać czasu, to najlepszy moment na start!


Jason Fried i David Heinemeier Hansson są założycielami pionierskiej firmy 37singals, która działa w branży komputerowej i której produktów używają miliony osób na całym świecie. Informacje o niej ukazały się w takich czasopismach, jak „Time”, „Newsweek” czy „Wired”. Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami firmy prowadzą również niezwykle popularny blog Singal vs. Noise. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.37signals.com.

Spis treści

Wstęp (9)

1. Na początek (15)

  • Nowa rzeczywistość (17)

2. Części pierwsze (19)

  • Zignoruj rzeczywistość (21)
  • Nauka na błędach jest przeceniana (24)
  • Planowanie polega na snuciu domysłów (27)
  • Po co rozbudowywać firmę? (30)
  • Pracoholizm (33)
  • Koniec z przedsiębiorcami (36)

3. Start (37)

  • Zostaw po sobie jakiś ślad (39)
  • Weź sprawy w swoje ręce (42)
  • Zacznij coś robić (47)
  • Nie tłumacz się brakiem czasu (49)
  • Wyznacz własne granice (52)
  • Misja firmy nie do zrealizowania (56)
  • Pieniądze z zewnątrz to plan Z (59)
  • Potrzebujesz mniej, niż Ci się wydaje (63)
  • Załóż firmę, nie startup (66)
  • Budowanie na sprzedaż kończy się porażką (69)
  • Mniejsze zasoby (72)

4. Rozwój (75)

  • Wykorzystaj własne ograniczenia (77)
  • Lepiej zrealizować połowę pomysłów, byle dobrze, zamiast wcielać w życie wszystkie, ale z marnym skutkiem (81)
  • Zacznij od epicentrum (84)
  • Na początku ignoruj szczegóły (86)
  • Każda podjęta decyzja to krok naprzód (89)
  • Zostań kuratorem (92)
  • Rozwiązuj problemy metodą eliminacji (96)
  • Skup się na tym, co niezmienne (99)
  • Charakter Twojej firmy zależy tylko od Ciebie (102)
  • Sprzedawaj produkty uboczne swojej pracy (105)
  • Czas wypuścić produkt na rynek (108)

5. Efektywność (111)

  • Iluzja porozumienia (113)
  • Powody do rezygnacji (116)
  • Zakłócenia pracy to wróg efektywności (121)
  • Spotkania są toksyczne (125)
  • Dosyć dobry wystarczy (129)
  • Szybkie zwycięstwa (132)
  • Nie próbuj zgrywać bohatera (135)
  • Idź spać (138)
  • Twoje przewidywania są do bani (141)
  • Długie listy zadań są nie do zrealizowania (145)
  • Podejmuj drobne decyzje (148)

6. Konkurencja (151)

  • Nie naśladuj (153)
  • Stwórz produkt jedyny w swoim rodzaju (156)
  • Wywołaj kłótnię (159)
  • Rób mniej niż konkurencja (162)
  • Kogo obchodzi, co oni robią? (166)

7. Ewolucja (169)

  • Powiedz "nie" dla zasady (171)
  • Pozwól "wyrosnąć" klientom z Twojego produktu (175)
  • Nie myl entuzjazmu z priorytetami (178)
  • Stwórz produkt dobry w użytkowaniu (180)
  • Nie spisuj uwag klientów (183)

8. Promocja (185)

  • Ciesz się anonimowością (187)
  • Zgromadź wokół siebie odbiorców (190)
  • Pobij konkurencję w dzieleniu się wiedzą (193)
  • Naśladuj szefów kuchni (196)
  • Zabierz ich za kulisy (199)
  • Nikt nie lubi sztucznych kwiatów (202)
  • Komunikaty prasowe to spam (205)
  • Zapomnij o dużych tytułach (208)
  • Dilerzy wiedzą, co robią (211)
  • Marketing to nie dział firmy (213)
  • Mit błyskawicznego sukcesu (216)

9. Zatrudnianie (219)

  • Najpierw zrób to sam (221)
  • Zatrudniaj, gdy to konieczne (224)
  • Pozwól odejść świetnym pracownikom 226
  • Nieznajomi na przyjęciu (228)
  • Życiorysy są niepoważne (231)
  • Lata doświadczenia nie mają znaczenia (234)
  • Zapomnij o formalnej edukacji (236)
  • Każdy pracuje (239)
  • Zatrudniaj "samoobsługowych" menedżerów (241)
  • Zatrudnij ludzi z umiejętnością pisania tekstów (243)
  • Najlepsi pracownicy są wszędzie (245)
  • Zatrudniaj na próbę (248)

10. Przejmij kontrolę nad szkodami (251)

  • Przyznaj się do własnych błędów (253)
  • Szybka reakcja wszystko zmienia (257)
  • Jak przepraszać? (260)
  • Rzuć wszystkich na pierwszą linię (264)
  • Weź głęboki wdech (267)

11. Kultura (269)

  • Kultury nie można stworzyć (271)
  • Decyzje są tymczasowe (273)
  • Nie zawracaj sobie głowy "gwiazdami" (276)
  • Nie mają trzynastu lat (279)
  • Posyłaj ludzi do domu o piątej (282)
  • Nie zostawiaj blizn po pierwszym skaleczeniu (284)
  • Bądź sobą (286)
  • "Niecenzuralne" słowa (290)
  • "Jak najszybciej" jest jak trucizna (293)

12. Podsumowanie (295)

  • Ulotne natchnienie (297)
  • Dziękujemy za przeczytanie tej książki (298)

13. Źródła (299)

  • O firmie 37signals (301)
  • Produkty firmy 37signals (302)

Podziękowania (304)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4185-2
Rozmiar pliku: 233 MB

BESTSELLERY

Kategorie: