Facebook - konwersja

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook

Plik audio mp3
59,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
17 czerwca 2019
Czas:
11 godz. 14 min.
59,00
Cena w punktach Virtualo:
5900 pkt.

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - audiobook

Rozmowa Piotra Kraśki z dr. Andrzejem Jeznachem w programie "Fakty o świecie" W TVN24 BiS >>

12 pytań - Droga do prawdy i dobrego życia - przeczytaj wywiad z autorem >>

Andrzej Jeznach opowiada, jak od bankructwa i samotności doszedł do "dobrego życia" - przeczytaj wywiad z autorem >>

„Nie spoglądaj w przyszłość, tylko wyjrzyj za okno” - przeczytaj wywiad z autorem >>

Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć.

Prof. Andrzej Jacek Blikle, autor Doktryny jakości

Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym, sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla średniej wielkości firm. Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania, warto zapoznać się z perspektywą praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji, a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna. W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartości, które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam!

Dr Witold Jankowski, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.

 

 

Spis treści

 

Przedmowa 9

 

Od autora 13

CZĘŚĆ I

Rozdział 1. Dobre zarządzanie nie jest misją 19

  • I warto, i się opłaca

Rozdział 2. My boss - Mr Robot 29

  • Nowy, nieznany świat, ale czy piękny?

Rozdział 3. Jak przepowiadać przyszłość? 39

  • Peter Drucker - widział świat za horyzontem

Rozdział 4. Do czego potrzebujemy mistrzów? 47

  • Mentor to nie guru

Rozdział 5. Na szlaku przyda się kompas 53

  • Także w biznesie szukamy słusznej drogi

Rozdział 6. Filozof zarządza 61

  • Coś dla idiotów?

Rozdział 7. Wyrzućmy z pracy wszystkich menedżerów! 67

  • Inspiracja zamiast ideologii

Rozdział 8. Jak zostać menedżerem? 71

  • Management - wiedza nie wystarczy

Rozdział 9. Wojsko, czyli hierarchia i posłuszeństwo 81

  • Zaufanie i szacunek czynią cuda!

Rozdział 10. Turkusowe idee nie są nową religią 87

  • To tylko symbol nowych czasów

Rozdział 11. Management dzisiaj 93

  • Czas na zaangażowanie

Rozdział 12. Co łączy management z filozofią? 101

  • Więcej sztuki niż nauki

Rozdział 13. Po co menedżerowi filozofia? 115

  • Zdobądź swobodę myślenia

Rozdział 14. Filozofia zarządzania 121

  • Połączenie przywódcy z menedżerem

CZĘŚĆ II

Rozdział 15. Szlachetny mędrzec 129

  • Konfucjusz

Rozdział 16. Rozwój innych to droga do Twojego sukcesu 135

  • Laozi

Rozdział 17. Wszystko się zmienia 139

  • Heraklit

Rozdział 18. Filozofia niewolników i cesarzy 141

  • Stoicy

Rozdział 19. Lepiej, by się Ciebie bali, aniżeli Cię szanowali? 149

  • Niccolo` Machiavelli

Rozdział 20. Bezpieczeństwo jest ważniejsze niż wolność 153

  • Thomas Hobbes

Rozdział 21. Dlaczego poddajemy się złudzeniom? 161

  • Francis Bacon

Rozdział 22. Wolność nie znaczy, że każdy może robić, co chce 167

  • Jean-Jacques Rousseau

Rozdział 23. Samozarządzanie też może przebrać miarę 177

  • Monteskiusz

Rozdział 24. Umowa sprawiedliwa 179

  • John Rawls

Rozdział 25. Droga do dobrego życia 187

  • Arystoteles

Rozdział 26. Ludzie mają być celem, nie środkiem do celu 201

  • Immanuel Kant

Rozdział 27. Dokąd prowadzi nas duch czasu? 211

  • Georg Hegel

Rozdział 28. Nie wszystkie łabędzie są białe 219

  • Karl Popper

Rozdział 29. Czy szczęście większości wszystko usprawiedliwia? 229

  • John Stuart Mill

CZĘŚĆ III

Rozdział 30. Zaufanie 239

  • Baza sukcesu każdego zespołu

Rozdział 31. Czy ideologia może być drogą słuszną? 247

  • Od Marksa do turkusu?

Rozdział 32. Nie każdy musi być "turkusowy"! 255

  • Pułapki ideologii

Rozdział 33. Nowe narzędzia zarządzania 265

  • Mogą być skuteczne, choć nie muszą

Rozdział 34. Skuteczne narzędzie - szkoda, że bez duszy 275

  • Holacracy

Rozdział 35. Dlaczego pracujemy? 283

  • Czy praca nadaje sens naszemu życiu?

Rozdział 36. Filozofowie menedżerami przyszłości? 289

  • Niektóre uniwersytety na to stawiają

Rozdział 37. Sukces 297

  • Kiedy sukces staje się dziełem?

Rozdział 38. Kto bierze etykę biznesu poważnie? 301

  • Figowy listek biznesu i polityki

Rozdział 39. Filozofia dla samouków 313

  • Weź i czytaj

Spis przypisów 319

Kategoria: Psychologiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5729-7
Rozmiar pliku: 623 MB

BESTSELLERY

Kategorie: