Zakamarki marki - audiobook
Zakamarki marki - audiobook
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności, ponieważ ich właściciele byli przekonani, że marketing nie jest wiedzą tajemną, ale dostępną wszystkim. Niemniej należy zapoznać się z kilkoma podstawowymi zasadami zarządzania, aby przedsięwzięcie mogło się udać. Paweł Tkaczyk przyprawia swoje doświadczenie marketingowca dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor omawia wszystkie ważne kwestie, jakie właściciel firmy, pracownik marketingu, specjalista do spraw PR powinien znać. Audiobook zawiera solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób.
Tytuł nagrany na 1 ścieżkę mp3 bez podziału na części
Kategoria: | Biznes |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-5091-0 |
Rozmiar pliku: | 326 MB |