Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2009
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
17,07

Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku - ebook

Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy potrzebny jest nowoczesny język biznesowy. Jest również idealną pomocą dla osób samodzielnie uczących się języka.

Ta książka, to klucz wiedzy, która otwiera rynek pracy

Angielski biznesowy jest najbardziej oczywistą drogą do sukcesu dla aktywnego profesjonalisty, a bez fachowej wiedzy nie podbijesz międzynarodowego rynku pracy.

A zatem co powiedzieć podczas spotkań służbowych? Jak prowadzić negocjacje? Jak rozmawiać przez telefon? Jak uporać się z trudnymi sytuacjami? Chcesz poznać słownictwo przydatne na targach, przy projektach, itd.?

Kolejny bestseller wydawniczy

Te i inne tematy porusza ta publikacja w cyklu 12 rozdziałów. Naszym celem jest pomóc ci osiągnąć sukces w pracy, interesach. Warto więc znać biznesowe słownictwo i sprawnie posługiwać się nim w miejscu pracy.

Spis treści

  1. Telefon
  2. Komunikacja
  3. Prezentacje
  4. Negocjacje
  5. Spotkania, zebrania i terminy
  6. Praca
  7. Liczby i statystyki
  8. Projekty
  9. Przedsiębiorstwo, Spółka i Akcje
  10. Marketing i Zarządzanie
  11. Targi
  12. Podróże służbowe
Kategoria: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63435-14-1
Rozmiar pliku: 1,5 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

1. Telefon

Słownictwo

answer - odbierać (telefon)

answerphone - automatyczna sekretarka

area code AmE (BE dialling code) - numer kierunkowy

business call - rozmowa służbowa

busy signal - „zajęte”

by telephone - telefonicznie

cell phone - telefon komórkowy

call - rozmowa

caller - telefonujący

code - numer kierunkowy

conference call - telekonferencja

connection - połączenie

country code number dial - kod telefoniczny kraju wykręcić numer

direct line - połączenie bezpośrednie

engaged - zajęty

extension number - numer wewnętrzny

give somebody a call - zadzwonić do kogoś

hang on - poczekać (nie rozłączać się)

hang up - odwiesić, odłożyć (słuchawkę)

house telephone - domofon

international call - rozmowa międzynarodowa

lift - podnosić słuchawkę

line - połączenie (linia)

local call - rozmowa miejscowa

long distance call - rozmowa międzymiastowa

mend the lines - naprawić linie telefoniczne

messager - wiadomość

mobile phone - telefon przenośny / telefon komórkowy

operator - telefonistka

phone box - budka telefoniczna

phone directory / book - książka telefoniczna

phone number - numer telefonu

phonecard - karta telefoniczna

phone - telefonować

private call - rozmowa prywatna

recorded message - nagrana wiadomość

ring up - zatelefonować

switchboard - centrala telefoniczna

telephone bill - rachunek telefoniczny

telephone orders - zamówienia telefoniczne

voice mail - poczta głosowa

Formuły konwersacyjne

1. Odbieranie telefonu. Przedstawianie się

Good morning/evening, Ann Black speaking.
Dzień dobry/Dobry wieczór, mówi Ann Black.

Ann speaking. How can I help you?
Mówi Ann. W czym mogę pomóc?

The Smith`s office!
Biuro The Smith’s!

Hello, this is Mark Spencer calling.
Dzień dobry, mówi Mark Spencer.

Hello, Mark Spencer from the MM Company here.
Dzień dobry, z tej strony Mark Spencer z MM Company.

I`m calling about ......
Dzwonię w sprawie ......

I`m calling on behalf of Ann.
Dzwonię w imieniu Anny.

2. Prośba o połączenie

Can I speak to .........................?
Czy mogę rozmawiać z ....................?

I`d like to speak to ......................., please.
Chciałbym rozmawiać z .....................?

Is Mr Walt available?
Czy zastałem pana Walt’a?

Is Roy in?
Czy jest Roy?

3. Łączenie

One moment, please.
Chwileczkę

Could you hold the line, please?
Czy może Pan/Pani poczekać na linii?

I`ll connect you. (I`ll put you through.)
Łączę.

4. Problemy

I`m afraid Mr Smith is not in at the moment.
Obawiam się, że pan Smith jest w tej chwili nieobecny.

I`m sorry, I don`t understand. Could you repeat that, please?
Przepraszam, nie rozumię. Czy może Pan/Pani to powtórzyć?

Could you speak up a little, please?
Czy może Pan/Pani mówić trochę głośniej?

I`m afraid you have got the wrong number.
Obawiam się, że zadzwonił/-a Pan/Pani pod zły numer.

Can you spell that, please?
Czy mógłby Pan/Pani to przeliterować?

Can you speak a little slower, please?
Proszę mówić trochę wolniej?

I’m driving.
Prowadzę samochód.

I’m very busy now.
Jestem teraz bardzo zajęty/-a.

5. Odbieranie wiadomości

I`m sorry, Mr Roberts is not here at the moment.
Przykro mi, pan Roberts jest w tej chwili nieobecny.

Can I ask who`s calling?
Czy mogę zapytać kto dzwoni?

Would you like to leave a message?
Czy chciał(a)byś zostawić wiadomość?

I`ll tell Mr Marks that you called.
Przekażę panu Marks, że Pani/Pani dzwonił/-a.

6. Zostawianie wiadomości

Can I leave a message?
Czy mogę zostawić wiadomość?

Can you tell him that Mrs Moo called, please?
Czy może Pan/Pani przekazać, że dzwoniła pani Moo.

No, that`s okay, I`ll call back later.
Nie, dziękuję. Oddzwonię później.

7. Zostawianie wiadomości na automatycznej sekretarce

Unfortunaltely I am not available at the moment. I`ll call you back as soon as possible.
Niestety nie mogę w tej chwili odebrać telefonu. Oddzwonię, gdy tylko to będzie możliwe.

8. Zakończenie rozmowy

I`ll talk to you again soon. Goodbye.
Porozmawiamy wkrótce, do widzenia.

Thanks for calling. Bye.
Dziękuję za telefon. Pa.

Goodbye. I`ll talk to you later.
Do usłyszenia. Porozmawiamy później.

Thank you for your help.
Dziękuję za pomoc.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: