Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Game changer polskiego e commerce - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 marca 2023
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Game changer polskiego e commerce - ebook

Autorka przedstawi jak przejść dokładnie przez proces tworzenia ofert. Od podstawowych strategii allegro ADS, aż do tworzenia rentownych kampanii reklamowych.

Kategoria: Proza
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8324-916-2
Rozmiar pliku: 2,4 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Przywitanie

Witam cię bardzo serdecznie!

Dziękuję ci za zakup tego e-booka.

Przed tobą już za chwilę ukażą się techniki sposoby i strategie, które pomogą ci zwiększyć sprzedaż za pomocą kampanii allegro ads.

Przejdziemy przez proces tworzenia ofert, po podstawowe strategie reklam, aż dojdziemy do tworzenia rentownych kampanii.

Techniki, które ci zaprezentuję są wykorzystane przez osobę z 2-letnim doświadczeniem w branży allegrowej i poparta wynikami licznych kursantów.

Zrobiłam z tego tematu masę szkoleń, a teraz mam możliwość podzielić się swoją wiedzą w tym e-booka.

Książka przeznaczona jest dla osób, które posiadają już pierwsze sprzedaże i wygenerowały swój zysk. Chodzi nam o zwiększenie skuteczności i sprzedaży, nie będziemy uczyli się tutaj dropshippingu od zera, dlatego jeżeli zakupiłeś tego e-booka z taką intencją, że upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu, odsyłam cię do mojej pierwszej książki, która nie ominie cię, jeżeli chcesz potrafić generować aukcje, które sprzedają i przede wszystkim wiedzieć, jak takiego klienta obsłużyć i co zrobić dokładnie krok po kroku.Na początek

Na początek bardzo ważnym jest przygotowanie się do reklamy Allegro Ads.

Nie pomijaj proszę tego rozdziału, bo ja wiem, że teraz pojawi się niechęć i myśli jak to ominąć, ale się nie da.

Tak jak fajnie kopiowaliśmy sobie oferty na inne konta, tak wcześniej musieliśmy się namęczyć aby je stworzyć. Tak teraz nawet najlepsza kampania Allegro Ads NIE ZASTĄPI dobrej oferty.

Dlatego musimy właśnie stworzyć OFERTĘ, KTÓRA SPRZEDAJE SAMA.

Jeżeli śledzisz mnie na Snapchacie to wiesz, że czasami oglądając tiktoka wstawiam filmiki, które rzucaja mi się w oczy i prezentują ciekawy produkt. One się wybijają, więc robią darmową reklamę dropshippingowcom, ludzie w komentarzach pytają gdzie to kupić i zamiast samemu poszukać czekają na tego konkretnego linka. Zazwyczaj to link do Allegro a z tego miejsca już bardzo prosto na naszą aukcję.

Tym bardziej jeżeli jest to grupa — jeden kliknie w link, a cała reszta wejdzie na allegro i wpisze w lupkę.

Taki szok sprzedażowy miałam gdy wystawiłam hula hop z obciążnikiem — po tym jak ktoś wstawił to na tiktoka i poszło w viral.

No dobrze ale teraz odwracając, takim ofertom w jakiś sposób się pomaga, mówimy o tym produkcie,

nam chodzi o oferty, które będą generować same sprzedaż bo klient na nie wejdzie.

Uchroni się to przed zmarnowaniem swojego budżetu i pisaniu ŻE TO NIE DZIAŁA.

Dlatego usiądź na dupie i ja wiem, że to psychicznie boli, bo ego się drze ‘’nie róbmy tego’’ — ALE POPRAW SWOJE OFERTY.

Na ofertę składa się kilkanaście elementów aby była ona dobra, poniżej przedstawiam Ci wszystkie.

Sprawdź każdą swoją aukcje pod ich kątem, dopiero wtedy będziesz mógł iść dalej;

PRODUKTYZACJA — która wpływa na trafność, mianowicie jeżeli połączysz swoją ofertę z innym produktem z bazy Allegro i zobaczysz, że w Twojej ofercie pojawi się zakładka ‘’inne oferty tego produktu’’ z tańszymi ofertami to musisz połączyć swoją ofertę z innym produktem by ta opcja się nie pojawiała bo zabiera Ci sprzedaż.

Jeżeli połączenie nie jest możliwe, bądź wszystkie produkty łączą się z tą opcją, możesz wygenerować kod EAN: https://www.ean-search.org

Nie będziesz miał wtedy na aukcji przeniesionych opinii, ale przynajmniej klientowi nie będą wyświetlały się tańsze propozycje oferty.

Czyli zawsze jak wystawisz aukcję, wejdź na nią i sprawdź czy nie pojawiają się tańsze opcje cenowe.

Tytuły — często łącząc aukcję z innym produktem na Allegro tytuł oferty (ten pierwszy na aukcji) nie zgadza się z tytułem naszej oferty, sprawdź to aby klient był pewny co kupuje i nie poszedł do konkurencji

Logo — możesz pomyśleć o wykupieniu abonamentu profesjonalnego na Allegro dzięki czemu będziesz mógł dodać swoje logo do ofert wygląda to profesjonalnie i daje przewagę nad konkurencją.

Pamiętaj aby skorzystać z tej opcji mając już zyski z dropa, jest to wtedy Twoja realna inwestycja, a nie coś co kupujesz aby była sprzedaż — to nie na tym polega!

MINIATURKA — na którą klient klika i wyróżnia się ona z tłumu, nie jest nudna, pusta przedstawiająca tylko produkt, a jest tam ruch, coś się dzieje, klient użytkuje, widzi jak może to wykorzystać.

Do kogo tą miniaturkę kierujesz, co ona przedstawia, jak ją zaprezentujesz, co klient tam widzi.

To wszystko sprawia, że podświadomie odpowie sobie na pytania jak produkt jest duży, czy jest poręczny.

DOŁĄCZAM JESZCZE LINKI DO WTYCZEK: https://tiny.pl/9x124 i https://tiny.pl/9x18h Jeżeli czytałeś mojego e booka 2 o dropshippingu, były tam sugestie zwiększenia sprzedaży poprzez właśnie miniaturkę, zatem jeszcze raz sobie przypomnijmy:

jest inna niż wszystkie, wyróżnia się kolorem, tym, że jest w ruchu, czy nawet obracasz zdjęcie do góry nogami.

produkt jest w pełni umieszczony i nie ma za dużo wolnego tła możesz także dodać gratis

miniaturka powinna być na białym tle, zgodnie z regulaminem allegro nie powinno być tam napisów loga, czy znaku wodnego marki — w przeciwnym razie konkurencja będzie Ci te oferty zgłaszać, a Allegro będzie molestowało upomnieniami na mailu.

Możesz także robić testy A/B czyli mamy dwie oferty takie same, czyli wystawiasz jedną, następnie klikasz >wystaw podobną i to tyle, ta sama kategoria, a zmienione zdjęcie. Miałam tak gdy sprzedawałam projektory na allegro, różniły się zdjęciami — jeden był droższy — więcej na nim zarabiałam — co ciekawe ten droższy sprzedawał się lepiej przez inne zdjęcie.

Zdjęcia dodajemy na maksa, ma być dużo tak aby klient, mógł z każdej możliwej strony zobaczyć swój produkt, przez to, że to nie sklep stacjonarny musimy nadrabiać.

Nie możesz co prawda dodać napisów, ale możesz zaznaczyć coś na produkcie a np. w opisie rozwinąć ten wątek.

OPINIE — o tym wątku już sobie rozmawialiśmy, zwracaj uwagę, na to, czy nie wyświetlają się tańsze odnośniki w ofercie, w przeciwnym razie zrezygnuj z tego łączenia produktu.

Jeżeli zaś trafi Ci się klient, który zostawi negatywa i przyjdzie zaraz inny i pozytywnie skomentuje produkt, to wystarczy wejść w opinie o produkcie i dla negatywnej opinii dać łapkę w dół, a dla tej pozytywnej w górę — w ten sposób zmieni się ich pozycjonowanie.

Jeżeli mamy więcej łapek, to wówas od pozycjonowania zależy ich lepszy bilans łapek w dół / czy w górę.

Jeżeli masz kilka kont na Allegro tak jak ja, to możesz zrobić to z każdego konta, a sprzedaż ulegnie poprawie.

TY JAKO SPRZEDAWCA — ten wątek poruszałam również w moim drugim e booku, zajmowaliśmy się tam dziwnymi klientami i tematem, który nie ma końca — mianowicie negatywy.

Na bieżąco monitoruj czy nie dostałeś jakiejś negatywnej opinii — psuje ona sprzedaż i naprawdę, czasem warto pójść na ugodę klienta niżeli dostać negatywa.

Gdy jednak to już będzie miało miejsce, możesz poprosić Allegro o usunięcie, bądź skontaktować się bezpośrednio z klientem.

Jest jeszcze opcja odpowiadania na komentarze, pamiętaj jeszcze aby robić to dobrze — czytają Cię przyszli klienci.

Na trafność wpływa także procent pozytywnych opinii, pamiętaj aby nie schodzić poniżej 99%

A jeśli, już chcemy się bardzo czepiać, możemy poprosić o usunięcie opinii nawet tych co dali pozytywną, ale gwiazdki nie były na maksa, to też może zaniżać sprzedaż.

KONTO — nie bądź anonimowy, to budzi strach w klientach, szczególnie gdy nie masz jeszcze żadnej opinii, ludzie się boją. Dlatego dodaj informację o sobie i firmie w zakładce na Allegro do tego przeznaczonej.

Jeżeli nie masz firmy dodaj po prostu imię i nazwisko oraz adres do zwrotów, możesz także wykorzystać informację z e booka drugiego o RODO.

Od kiedy Allegro przestało pokazywać numer telefonu, znaczy on jest ale trzeba się namęczyć aby w niego wejść, bowiem klient musi wejść w zakładkę moje zakupy wybrać towar i nacisnąć na Twoje logo aby się to pokazało — klienci nie mają o tym pojęcia dlatego w zakładce o sprzedającym umieść swój adres e mail do kontaktu.

REGULAMIN I RODO — tutaj przypominam, wiem Allegro ma swój regulamin ale w razie trafienia na problematycznego klienta warto mieć dopisany do zakładki o sprzedającym. taki przykładowy regulamin i informacje RODO także znajdziesz w moim drugim e booku, na zasadzie kopiuj wklej.

Do zmienienia oczywiście będzie nazwa konta i dodanie tam personalnych informacji.

TYTUŁ — aby aukcja była wypozycjonowana ważne są jej słowa kluczowe i tutaj albo możesz skorzystać z teog płatnego abonamentu profesjonalnego na Allegro, o którym wspomniałam już w tym e booku. Pokazuje on też dodatkowo kategorie, w których warto dany produkt wystawić czy zasięg miesięczny wyszukiwań produktu.

Ale odpowiednikiem jest także Google trends, który na pewno już znasz z mojego pierwszego e booka.

Innym sposobem jest wyszukanie Twojego produktu na allegro i spojrzenie po tytułach, które słowa tam często się powtarzają po zapisaniu tych słów sobie na kartce układasz swój tytuł.

Albo wpisujesz dany produkt w wyszukiwarkę Allegro i sprawdzasz co podpowiada Ci platforma.

Pamiętaj, że tytuł zawsze układamy zgodnie z regulaminem, warto aby wypełnić wszystkie możliwe znaki na maksa, może być długi, na początku musi znajdować się to, co jest najważniejsze no i najczęściej klienci używają danego słowa.

A także DUŻE LITERY.

PODATKI — jeżeli jesteś VATowcem tak jak ja ustawiaj w swoich ofertach stawkę VAT jeżeli będzie u Ciebie kupować inna firma od razu zobaczy cenę netto i podejmie decyzję związaną z zakupem. Jeżeli zaś VATowcem nie jesteś stawkę ustaw adekwatnie do Twojego rozliczenia się, np: ZW — zwolniony z VAT

RABATY — jeżeli masz odpowiednią marże i produkt, który można kupić w większej ilości np jakieś wkłady? filtry do wody? dodaj klientowi rabat ilościowy.

NAZWA KONTA — musi być profesjonalna, przemyślana. To nazwa Ciebie, Twojego sklepu, chwytliwa, niech klient Cię zapamięta.

Jeżeli żałujesz bo na początku swojej przygody z Allegro ustawiłeś złą nazwę i teraz opłakujesz bo można zmienić ją tylko raz — napisz do Allegro Z DOBRYM UZASADNIENIEM, a z pewnością Ci pomogą.

SUPER SPRZEDAWCA, tak jak walczymy o SMARTa tak warto jest starać się na Allegro o super sprzedawcę, buduje on w oczach klientów zaufanie i profesjonalizm.

Co więcej jeżeli masz ss co miesiąc otrzymujesz darmowe monety za swój obrót w przeciągu ostatnich 30 dni oraz 50% monet z kampanii monetowych

JAK ZROBIĆ SUPER SPRZEDAWCĘ?

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/super-sprzedawca/czym-jest-program-super-sprzedawca-i-jak-do-niego-dolaczyc-7wOB6zjX6U4

LINK KWALIFIKUJĄCY KONTO

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/super-sprzedawca#/index

O SMARCIE już wspomniałam przed chwilą, pozycjonuje on oferty w górę, jeżeli dopiero zaczynasz i nie możesz zdobyć SMARTA skorzystaj z linku poniżej, Allegro ostatnio wypuściło kurs dla sprzedających;

https://allegro.pl/akademia/allegro-smart-dla-sprzedajacych

RATY I ALLEGRO PAY — jeżeli masz droższe produkty od 300 do 20 000 zł będzie miała ona opcję raty zero, ale możesz je włączyć tylko przez promowanie oferty.

Co do Allegro pay jeżeli masz konto minimum 6 miesięcy i aktywną usługę przelewy24 (tam gdzie robisz wypłaty) klient może skorzystać z tej opcji, jeżeli produkt kosztuje powyżej 30 zł.

ZAPAKUJ NA PREZENT — możesz ją włączyć w swoich ofertach dzięki temu ponownie poprawisz trafność. Jeżeli zaś sprzedający Twój nie ma tej opcji możesz zamówić do siebie, zapakować i wysłać do klienta dodatkowo na tym zarabiając.

MONETY I KUPONY — dodając do swoich ofert monety możesz przyciągnąć tych klientów, którzy szukając produktu od razu zaznaczają filtr aby oferta była z monetami

To samo dodając kupony, wyróżniają one Twoją ofertę.

Poniżej przedstawiam Ci gdzie znajdziesz te opcje na Allegro.

CZAS DOSTAWY — ponownie zwracam uwagę, wiem, że robiąc dropa jesteśmy mocno uzależnieni od drugiego sprzedawcy, jednak obserwacje pokazują, że podniesienie ceny i kupienie od osoby, która ma drożej a szybciej jest lepsze od tej co ma taniej, a trzeba czekać dłużej.

OPCJE DOSTAWY — im więcej tym lepiej, oczywiście wpływa to na trafność, jeżeli już trochę tych ofert wystawiłeś to zapewne zauważyłeś, że są takie opcje dostawy, które niemalże we wszystkich ofertach się powtarzają, można zatem zrobić sobie taki szablon i dodawać go do tych ofert.

Czasami jednak ustawiając ofertę, klient wybiera, a nasz sprzedawca tej opcji nie ma, musimy wtedy poszukać u innego bądź ustawić wyższą cenę i kupić u tego co ma towar droższy ale ma tą opcję dostawy.

Jeżeli walczysz jeszcze o smarta, na czas pracowania na niego możesz ustawić darmową opcję dostawy.

SZTUKI — powtarzam chyba to we wszystkich e bookach, ale — nie dużo typu 1000 to nie hurtownia, dalej — niepełna liczba aby klient widział ruch, że coś się dzieje, ktoś kupił, no i nie mniej niż 5 Allegro takich aukcji nie lubi, uważa, że nie ma sensu ich promować bo aukcja zaraz i tak się skończy.

WIELOWARIANTOWOŚĆ — jeżeli wystawiasz różne kolory czy rozmiary dodaj taką ofertę i je połącz w ten sposób klient zobaczy odnośnik na aukcji i nie ucieknie od razu szukać innego modelu, który go interesuje do konkurencji. Ta opcja zwiększa także rentowność Allegro ADS dlatego jest to wazne.

Jeżeli zaś sprzedajesz dany produkt i wiesz, że można dokupić do niego jakieś części coś dodatkowego to także to wystaw, w ten sposób produkty te pojawią się w zakładce — inne przedmioty sprzedającego i zwiększy to Twój zysk.

Kolejna sprawa, którą lubi rentowność Allegro ADS — to robienie zestawów.

Jeżeli wydaje Ci się, że coś może być kompatybilne to zrób taką aukcję, bądź połącz już istniejącą, nie rób na siłę dziwnych połączeń typu — czajnik dywan.

A na przykład hantle + gumy oporowe, czajnik + garnek.

Allegro lepiej to pozycjonuje, zwiększa to wartość koszyka, a nawet gdy klient porzuci tą opcję może przejść bezpośrednio do drugiego produktu, który mu zaproponowałeś.

Możesz dodać tak na początek do dwóch najlepiej sprzedających się aukcji, przez które przewija się dużo osób zobaczysz jakie da to efekty.

PARAMETRY — w parametrach produktu słowa kluczowe także wpływają na pozycjonowanie aukcji zadbaj aby wpisac je w odpowiednim miejscu i jak najlepiej opisać swój produkt.

Na takiej zasadzie, że jeżeli w opisie napisałeś liczbę pojedynczą to w parametrach piszemy w liczbie mnogiej i odwrotnie.

A dodając parametry dodatkowe możesz opisać więcej zalet swojego produktu co zwiększy liczbę wyszukiwań go na Allegro.

OPIS — najbardziej czasochłonna i równie ważna część Twojej aukcji. Przypominam, że opis powinien powstać w systemie lewo — prawo / prawo — lewo to znaczy zdjęcie po lewej no to tekst po prawej i odwrotnie.

Aukcja powinna także być dostosowana do wszystkich urządzeń, zarówno Allegro przeglądamy na komputerze, telefonie i laptopie. Dlatego też w tym celu aby to sprawdzić naciśnij prawy klawisz myszy na komputerze, opcja ‘’zbadaj’’ i ikona tableta i telefonu.

Zaś co do samego opisu oczywiście piszemy językiem korzyści, funkcjonalności, co klient dzięki temu zyska jak to wpłynie na jego życie.

Opis musi być dopracowany, choć klienci i tak go nie czytają.

To dlaczego opis musi być dopracowany? — bo czytają z opisu tylko to co rzuca się w oczy, zadbaj zatem o odpowiednie wyróżniki.

POWTARZAMY TYTUŁ znowu w aukcji — algorytm allegro patrzy na tytuł, parametry oraz opis pod kątem zgodności.

Pamiętaj aby wprost nie pisać, że jesteście lepsi od konkurencji — bo ściągną Wam aukcję.

Rozstrzel tekst, użyj w nim emoji i separatorów.

Wspomniałam przed chwilą, że klienci czytają tylko to, co rzuca im się w oczy dlatego zadbaj aby nagłówki nie były bezmyślnie nazwane.

A wyjaśniając trudne pojęcia — dodatkowo edukujesz klienta na aukcji co jest wartością dodaną, jeżeli używasz trudnego słownictwa tym samym budujesz jego zaufanie do Ciebie.

Możesz dodać także na końcu aukcji odpowiedź dotyczące pytań, które pojawiają się najczęściej w sprawie produktu.

Działaj na emocje, możesz poinformować, że cena na aukcji może być tylko dla pierwszych X osób.

Jeśli masz wiele elementów w swojej ofercie to także pamiętaj o tym, aby każdy z nich opisać.

Aby wyróżnić się na tle konkurencji w Canvie możesz także przygotować bannery umieszczając je na początku i końcu aukcji, jak nie dotyczące produktu, bo np. masz ich bardzo dużo to zrób banner o tym czym zajmuje się Twoja firma (tylko nie pisz dropem xd)

Dodaj kontakt do siebie, powiedz o jakości sprzedaży i pasji, która wynika z obsługi klienta.

GWARANCJE, REKLAMACJE I ZWROTY — oczywiście uzupełniamy parametry, tak jak pokazałam w ebooku pierwszym, wpływa to na zaufanie klienta i wzbudza profesjonalizm. Wydłużając czas na zwroty od 15 dni możemy także zwiększyć pozycjonowanie — jeżeli wiesz, że masz produkt, którego klienci nie zwracają — śmiało możesz ten okres wydłużyć.

Wydłużenie tego samego czasu w gwarancji ma taką samą moc, uważaj tylko aby nie przekroczyć tego czasu u swojego sprzedającego, bo wtedy pokryjesz to z własnej kieszeni

— w sensie, że u Twojego sprzedawcy już nie obowiązuje, ale u Ciebie tak, przez co będziesz musiał kombinować.

Najlepiej zrobić to w tańszych produktach, których po takim czasie się nie reklamuje.

— KOPIOWANIE KONT — tak, jak w drugim e booku pokazałam warto mieć minimum dwa konta — ja mam aż 7, po to, że gdy na jednym dostaję negatywa to nie panikuję, bo trafność spada, tylko idę i skupiam bardziej się na drugim do czasu aż nie dogadam się z klientem o usunięcie negatywa.

— WYRÓŻNIENIA OFERT — w żadnym e booku nie polecałam kupowania tych wyróżnień i dalej nie polecam, korzystam z tych darmowych, które można zdobyć w kampaniach allegro, czasami za bardzo łatwe rzeczy. Pamiętaj aby w odpowiednim czasie je wyłączyć na końcu trwania — aby nie nabijały dodatkowych kosztów!

mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: