Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook

Data wydania:
1 stycznia 2021
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Spis treści

 

Wstęp 9

Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów 23

1.1. Społeczeństwo informacyjne 23

1.1.1. Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego 27

1.2. Potencjał społeczeństwa informacyjnego 46

1.3. Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego 49

1.3.1. Milenialsi Hashtag Generation 52

1.3.2. Pokolenie XD 56

1.3.3. Pokolenie Z 57

Rozdział 2. Nowe media 63

2.1. Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 63

2.2. Social media analiza pojęcia 67

2.3. Social media przegląd narzędzi 74

2.4. Media społecznościowe w ujęciu statystycznym 80

2.5. Media społecznościowe w Polsce 82

2.6. Portale społecznościowe 85

2.7. Analiza wybranych portali społecznościowych 87

2.7.1. Facebook 87

2.7.2. Instagram 92

2.7.3. TikTok 99

Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów 105

3.1. Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta 105

3.2. Social media marketing 112

3.3. Klient w dobie nowych mediów 113

3.4. Zjawisko ślepoty bannerowej 115

3.5. Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów 117

3.6. Storytelling, czyli budowanie więzi historią 119

3.7. Influencer marketing 126

3.7.1. Historia influencer marketingu 128

3.8. Istota influencer marketingu 135

3.9. Charakterystyka pojęcia influencer 139

3.9.1. Typologia influencerów 141

3.10. Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 149

3.10.1. Case study silver influencer marketing na polskim rynku 151

3.11. Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu 163

3.12. Fake influencers 167

Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych 173

4.1. Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania 173

4.2. Uzasadnienie wyboru metody badawczej 174

4.3. Dobór do próby badawczej 176

4.4. Analiza wyników badania 178

4.4.1. Etap I specyfika polskiego rynku influencerów 179

4.4.2. Analiza współpracy influencerów z markami 187

4.4.3. Analiza działań marek w obrębie Instagrama 192

4.4.3.1. Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu 192

4.4.3.2. HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska 197

4.4.3.3. Banana Beauty marka, która daje kobiecie pewność siebie 202

4.5. Rekomendacje 205

Zakończenie 209

Bibliografia 213

Spis tabel 227

Spis wykresów 229

Spis rysunków 231

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8220-293-9
Rozmiar pliku: 6,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: