Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Inspiracje czytelnicze w życiu młodego pokolenia - ebook

Rok wydania:
2017
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
19,95

Inspiracje czytelnicze w życiu młodego pokolenia - ebook

Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony przedsięwzięciom popularyzującym czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży, które są podejmowane przez różne instytucje, przede wszystkim biblioteki, a także analizie wybranych segmentów współczesnego rynku wydawnictw dziecięco-młodzieżowych. Czytelnik znajdzie tu informacje dotyczące roli bibliotek, aranżacji ich przestrzeni, reorganizacji ich działalności oraz inicjatyw mających na celu promocję czytelnictwa i kształtowanie nawyków czytelniczych. Autorzy zajęli się ponadto wybranymi zagadnieniami z zakresu zainteresowań czytelniczych młodego odbiorcy i odpowiadających na nie ofert wydawniczych.

Spis treści

Wstęp / Introduction – Jolanta Fiszbak                7

 

Część I. Instytucje w krzewieniu kultury czytelniczej dzieci i młodzieży / Institutional inculcating the reading culture in children and youth     17

Grażyna Lewandowicz-Nosal, „Od Dekretu do Priorytetu”. Współpraca bibliotek publicznych z bibliotekami szkolnymi w aktach prawnych z lat 1946-2015 / “From the Decree to Priority”. The cooperation of public and school libraries in the official acts (1946-2015)   19

Grażyna Walczewska-Klimczak, Partnerstwo bibliotek publicznych i szkolnych – z doświadczeń realizacji pilotażowego programu zakupu nowości do bibliotek publicznych w partnerstwie ze szkolnymi (Priorytet 2/2014) / Partnership between public and school libraries – experience of the pilot program of purchasing new books for public libraries in partnership with the school libraries (Priorytet 2/2014)   37

Oliwia Brzeźniak, Centrum Literatury Dziecięcej – wiedza użyta w praktyce, czyli zgodnie z naszym hasłem „Chcemy służyć tym, którzy służą dzieciom” / Centre of Literature for Children – knowledge used in practice or ‘we want to serve those, who serve children’     57

Agnieszka Fluda-Krokos, „Amor artis, amor libris” – Biennale Ekslibrisu Dzieci i Młodzieży w Żarach jako przykład krzewienia miłości do książek / Ex-Libris Biennale of Children and Youth in Żary as an example of promoting the love of books                71

Karolina Kołodziej, Bardzo Mała Literacka – spotkania czytelnicze dla dzieci w Teatrze Nowym w Łodzi. Kilka uwag praktyka / Very Small Literary – reading meetings for children in the Nowy Theatre in Lodz – a couple of remarks by a practitioner          91

Paweł Braun, Aranżacja wnętrza biblioteki pod kątem wykorzystania do działań kulturalnych i oświatowych w środowisku dzieci i młodzieży / Interior design of a library for cultural and educational purposes in the environment of children and adolescents        105

Barbara Firla, Aalto Hubs jako przykład efektywnego wykorzystania przestrzeni w bibliotece uniwersyteckiej / Aalto Hubs as an example of effective usage of space in an academic library       123

Część II: Publikacje dla dzieci i młodzieży we współczesnych badaniach / Contemporary researches on publications for children and youth     137

Justyna Habiak, Bogumiła Staniów, Książki o tematyce kulinarnej dla dzieci w Polsce w latach 1989-2015. Analiza repertuaru wydawniczego / Cook books for children and young adults in Poland in 1990-2015 – analysis of the published assortment              139

Agnieszka Wandel, Współczesne encyklopedie dla dzieci i młodzieży – analiza księgoznawcza (1990-2015) / The contemporary encyclopedias for children and young people: a bibliological analysis (1990-2015)     161

Anna Maria Krajewska, Polskie antykomunistyczne podziemie niepodległościowe (Żołnierze Wyklęci) we współczesnych publikacjach dla młodego czytelnika / Excluded Soldiers in Polish publications for young readers    187

Katarzyna Żyrek, Wizerunki bibliotek i bibliotekarzy w literaturze młodzieżowej: charakterystyka na wybranych przykładach / Images of librarians and libraries in young adult fiction: characteristic on selected examples             207

 

Magdalena Ostrowska, Młodzieżowe trendy czytelnicze – od „Harry’ego Pottera” po „Igrzyska Śmierci” / Youth reading trends – from “Harry Potter” to “Hunger Games”        221

Kategoria: Pedagogika
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8088-714-5
Rozmiar pliku: 2,6 MB

BESTSELLERY

Kategorie: