Koncepcja pracy i rozwoju szkoły Praktyczne wskazówki dla dyrektorów placówek oświatowych - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
9 października 2009
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Koncepcja pracy i rozwoju szkoły Praktyczne wskazówki dla dyrektorów placówek oświatowych - ebook
Tematyka
Publikacja stanowi źródło wiedzy na temat programowania pracy, diagnozowania potrzeb, zasad planowania, a także pomaga doskonale przygotować się do ewaluacji zewnętrznej w zakresie wymagania 2.1. Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy.
Korzyści
- Dzięki fachowym wskazówkom eksperta będziesz wiedział, kogo powołać do zespołu opracowującego strategię i jak rozplanować jego pracę .
- Bezbłędnie zdiagnozujesz potrzeby i możliwości rozwoju szkoły.
- Zyskasz gotowy scenariusz spotkania rady pedagogicznej dotyczącego zespołowego diagnozowania potrzeb
- Doskonale przygotujesz swoja placówkę do ewaluacji zewnętrznej w zakresie wymagania 2.1.
- Będziesz zawsze mieć pod ręką materiały pomocne przy opracowywaniu koncepcji, które będziesz mógł wydrukować i przekazać nauczycielom zaangażowanym w jej tworzenie.
- Zagwarantujesz najwyższą jakość nowo tworzonego i najważniejszego dokumentu programującego rozwój Twojej szkoły.
Spis treści
Spis treści
1. PROGRAMOWANIE PRACY SZKOŁY
1.1. Projektowanie programu rozwoju szkoły
1.2. Praca zespołowa nad opracowywaniem programu rozwoju
2. DIAGNOZOWANIE POTRZEB
2.1. Sposoby diagnozowania potrzeb
2.2. Potrzeby bezpośrednich i pośrednich klientów szkoły
2.3. Zespołowe diagnozowanie potrzeb i możliwości rozwoju szkoły – scenariusz spotkania rady pedagogicznej
2.4. Główne obszary oraz podstawowe zasady wprowadzania zmiany w szkole
2.5. Podstawowe warunki wprowadzania zmiany w szkole
3. ZASADY PLANOWANIA
3.1. Zasady planowania celowego
3.2. Wpływ czynników zewnętrznych na planowanie rozwoju szkoły
3.3. Struktura planowania optymalnego
4. PLAN EWALUACJI WYMAGANIA 2.1.” Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy”
Kategoria: | Naukowe i akademickie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7537-058-4 |
Rozmiar pliku: | 1,5 MB |