Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - ebook

Rok wydania:
2019
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - ebook

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

Spis treści

 

Wstęp 7

CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe 9

Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie 11

Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”) 21

Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej 31

Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych 45

Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 55

Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 71

CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie 83

Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 85

Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów 99

Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych 109

Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru 121

Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury 131

Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook 139

Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej 151

CZĘŚĆ III. Marketing w internecie 163

Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac) 165

Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne 189

Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 199

Kategoria: Polonistyka
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8142-464-6
Rozmiar pliku: 2,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: