Mity w zarządzaniu. Próba krytycznego spojrzenia - Ebook (Książka PDF) do pobrania w formacie PDF
Fragment:

Mity w zarządzaniu. Próba krytycznego spojrzenia - ebook

Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-8142-624-4
Język:
Polski
Rok wydania:
2019
Rozmiar pliku:
1,4 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
19,95
Cena w punktach Virtualo:
1995 pkt.

Mity w zarządzaniu. Próba krytycznego spojrzenia - opis ebooka

 

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej iluzji okazuje się bardzo skuteczna, dlatego tak często znajduje zastosowanie w życiu społecznym. Czy jednak fakt, że wielu ludzi ulega iluzorycznej sile mitów, może być usprawiedliwieniem dla tych, którzy to cynicznie wykorzystują?

Publikacja jest adresowana do szerokiego grona czytelników zainteresowanych problemami współczesnej cywilizacji, a przede wszystkim do studentów i praktyków zarządzania.

Spis treści

 

Wstęp 9

Rozdział 1. Czym są organizacje gospodarcze 15

1.1. Biznes dobrotliwy 15

1.2. Biznes prawdziwy 22

Podsumowanie 28

Pytania do dyskusji 29

Część I. Jak uwieść pracownika 31

Rozdział 2. Mit charyzmatycznego przywódcy 33

2.1. Czym jest charyzma 33

2.2. Rodzaje relacji wpływu i ich ewolucja 39

2.3. Kształtowanie cech charyzmatycznych 47

Podsumowanie 51

Pytania do dyskusji 52

Rozdział 3. Mit silnej kultury organizacyjnej 53

3.1. Kultura jako instrument zarządzania 53

3.2. Wymuszanie poświęcenia 58

3.3. Kult organizacji 62

Podsumowanie 67

Pytania do dyskusji 68

Rozdział 4. Mit samorealizacji 69

4.1. Czym jest samorealizacja? 69

4.2. Czy można samorealizować się w organizacji? 72

4.3. Poczucie własności pracy jako warunek samorealizacji 79

Podsumowanie 85

Pytania do dyskusji 85

Część II. Jak uwieść klienta 87

Rozdział 5. Mit eksperckości 89

5.1. Imperatyw innowacyjności 89

5.2. Przyciąganie klienta 92

5.3. Ciemna strona biznesu 95

5.4. Błędne koło uwodzicielskiego postępu 98

Podsumowanie 103

Pytania do dyskusji 103

Rozdział 6. Mit marki 105

6.1. Wartość wizerunku organizacji 105

6.2. Lansowanie marki produktu 111

6.3. Reakcje klientów 114

Podsumowanie 120

Pytania do dyskusji 120

Rozdział 7. Mit spełniania marzeń 121

7.1. Ku lepszemu światu 121

7.2. Tworzenie fałszywych potrzeb 124

7.3. Poważne skutki niepoważnych marzeń 128

Podsumowanie 134

Pytania do dyskusji 135

Zakończenie 137

Bibliografia 139

BESTSELLERY