Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Multi Level Marketing w działaniu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 marca 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Multi Level Marketing w działaniu - ebook

Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to wspaniały poradnik zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Gage’a to dostosowany do realnych reguł system, z którego korzystał autor, tworząc ogromną, ogólnoświatową sieć dystrybutorów, która przynosi do dziś miliardy dolarów jemu i jego zespołowi.

Wybrane opinie o książce:
Randy Gage to jeden z nielicznych mistrzów budowania trwałych organizacji marketingowych. Ten prosty, lecz niezwykle znaczący poradnik pokaże ci sposoby i poda powody budowania twojej osobistej niezależności finansowej z honorem i uczciwością.
Richard Brooke, Przewodniczący i Prezes Oxyfresh Worldwide Inc.

To obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść  sukces w marketingu sieciowym. Polecamy ją wszystkim w naszym zespole. Nikt, tak jak Randy Gage, nie trzyma się własnych reguł.
Julie Mirr i dr Tim Berry, Diamentowi Dyrektorzy Agel Enterprises
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-64437-39-7
Rozmiar pliku: 657 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

RECENZJE Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego

Któż inny, jak nie Ran­dy Gage, miał­by tyle śmia­ło­ści, aby na­pi­sać książ­kę Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go i za­wrzeć w niej do­kład­nie to, co obie­cu­je ty­tuł? Jemu ta sztu­ka się uda­ła. Świet­na książ­ka jed­ne­go z nie­licz­nych, praw­dzi­wych mi­strzów mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go.

John Mil­ton Fogg

au­tor The Gre­atest Ne­twor­ker in the World

Ran­dy Gage to je­den z nie­licz­nych mi­strzów bu­do­wa­nia trwa­łych or­ga­ni­za­cji mar­ke­tin­go­wych. Ten pro­sty, lecz nie­zwy­kle zna­czą­cy po­rad­nik po­ka­że ci spo­so­by i poda po­wo­dy bu­do­wa­nia two­jej oso­bi­stej nie­za­leż­no­ści fi­nan­so­wej z ho­no­rem i uczci­wo­ścią.

Ri­chard Bro­oke

Prze­wod­ni­czą­cy i Pre­zes

Oxy­fresh Worl­dwi­de Inc.

Szcze­gó­ło­wa li­sta, któ­rą krok po kro­ku może na­śla­do­wać każ­dy nowy dys­try­bu­tor czy li­der. Dzię­ki niej do­wie się nie tyl­ko, co po­wi­nien zro­bić, lecz tak­że dla­cze­go.

Tom „Wiel­ki Al” Schre­iter

KAAS Pu­bli­shing

Może o całe lata skró­cić pro­ces zdo­by­wa­nia wie­dzy o mar­ke­tin­gu sie­cio­wym. Peł­na cen­nych in­for­ma­cji, któ­re – wcie­lo­ne w ży­cie – mogą w bły­ska­wicz­nym tem­pie pchnąć twój biz­nes na sam szczyt li­sty płac. A kto nie chciał­by osią­gnąć suk­ce­su z taką szyb­ko­ścią?

Art Bur­le­igh

czło­wiek suk­ce­su, od 30 lat w bran­ży MLM

To obo­wiąz­ko­wa lek­tu­ra dla tych, któ­rzy chcą od­nieść suk­ces w mar­ke­tin­gu sie­cio­wym. Po­le­ca­my ją wszyst­kim w na­szym ze­spo­le. Nikt, tak jak Ran­dy Gage, nie trzy­ma się wła­snych re­guł.

Ju­lie Mirr i dr Tim Ber­ry

Dia­men­to­wi Dy­rek­to­rzy

Agel En­ter­pri­ses

Ta książ­ka po­mo­że ci zmie­nić twój biz­nes. To lek­tu­ra obo­wiąz­ko­wa.

Ro­bert Bu­twin

au­tor Stre­et Smart Ne­twor­king

za­ra­bia mi­lio­ny do­la­rów dzię­ki MLM

Wspa­nia­ła! Zna­czą­cy wkład w na­uko­wą wie­dzę o mar­ke­tin­gu sie­cio­wym. Ko­niecz­nie po­win­na się zna­leźć w bi­blio­tecz­ce każ­dej oso­by za­in­te­re­so­wa­nej mar­ke­tin­giem sie­cio­wym.

Art Jo­nak

twór­ca Ne­twork Mar­ke­ting Ma­ster­mind Event

Nowa książ­ka Ran­dy’ego Gage’a Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go to bi­blia MLM na­szych cza­sów. Dzię­ki niej zna­la­złem się na zu­peł­nie no­wym eta­pie bu­do­wa­nia mo­jej for­tu­ny.

Mark Ham­mond

Dy­rek­tor Sprze­da­ży

Mega We­alth Men­tors, L.L.C.

NAJ­BAR­DZIEJ ce­nię u Ran­dy’ego to, że dzie­li się z nami nie tym, co „dzia­ła”, ale tym, co się „du­pli­ku­je”, a w mar­ke­tin­gu sie­cio­wym DU­PLI­KA­CJA = SUK­CES!

Ka­thy Schne­ider

Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny

Scent-Sa­tions

Każ­dy, kto chce stwo­rzyć so­bie kil­ka źró­deł do­cho­du, po­wi­nien na­tych­miast ku­pić tę książ­kę. Po­słu­cha­li­śmy Ran­dy’ego i uda­ło się nam osią­gnąć do­cho­dy rzę­du trzy­dzie­stu do czter­dzie­stu ty­się­cy do­la­rów mie­sięcz­nie w nie­ca­łe dwa lata, pra­cu­jąc dzie­sięć do pięt­na­stu go­dzin ty­go­dnio­wo. Obec­nie na­sza bran­ża, bar­dziej niż kie­dy­kol­wiek, po­trze­bu­je jego rad na te­mat wy­ko­rzy­sta­nia cza­su i lu­dzi.

Bil­ly Lo­oper i Wes An­der­son

Po­dwój­ni Dia­men­to­wi Dy­rek­to­rzy

Agel En­ter­pri­ses

Wszyst­ko, co pi­szesz czy pu­bli­ku­jesz na DVD, jest ła­twe do zro­zu­mie­nia i za­sto­so­wa­nia w ży­ciu. Dzię­ki to­bie zna­la­złam in­struk­cję po­stę­po­wa­nia w MLM. Dzię­ku­ję.

Nan­cy Re­agan

Pre­zes

N. Re­agan & Com­pa­ny Inc.

Od sie­dem­na­stu lat pra­cu­ję w bran­ży, ta książ­ka po­mo­gła mi ze­brać wszyst­kie in­for­ma­cje w ca­łość. Kie­dy moja dzie­więt­na­sto­let­nia cór­ka do­łą­czy­ła do biz­ne­su, prze­czy­ta­ła książ­kę i sko­men­to­wa­ła: „No do­bra! Za­bie­raj­my się do ro­bo­ty!”.

Dawn Gough

Zło­ty Dy­rek­tor

Kle­ene­ze

Wspa­nia­ły po­rad­nik krok po kro­ku, za­rów­no dla no­wi­cju­szy w bran­ży, któ­rzy mają na­dzie­ję na zbu­do­wa­nie do­cho­do­we­go biz­ne­su, jak i dla do­świad­czo­nych ne­twor­ke­rów, któ­rzy chcą udo­sko­na­lić swo­je umie­jęt­no­ści i osią­gnąć spek­ta­ku­lar­ny suk­ces! Książ­ka Ran­dy’ego po­zwo­li­ła mi na­być wie­le umie­jęt­no­ści, któ­re po­tem wy­ko­rzy­sta­łem w moim ze­spo­le, po­ma­ga­jąc mu w osią­gnię­ciu suk­ce­su, a to z ko­lei po­zwo­li­ło mi wspiąć się na szczyt li­sty płac. Po­da­ruj tę książ­kę swo­im li­de­rom, a zo­ba­czysz, jak twój biz­nes na­bie­ra mocy!

Sue Maz­za

Me­ne­dżer od­dzia­łów

Avon Pro­ducts

To naj­lep­szy po­rad­nik z bran­ży MLM, jaki spo­tka­łem. Po prze­czy­ta­niu książ­ki ob­rót mo­je­go ze­spo­łu zwięk­szył się o sto dwa­dzie­ścia pięć pro­cent. Dzię­ki niej zro­zu­mia­łem, jak sys­te­ma­tycz­nie pra­co­wać w biz­ne­sie – pro­sto i bez udziw­nień. To LEK­TU­RA OBO­WIĄZ­KO­WA dla każ­de­go ne­twor­ke­ra, któ­ry chce zo­stać li­de­rem!

Mi­cha­el Holm

LR He­alth & Be­au­ty Sys­tems

To naj­lep­sza książ­ka w bran­ży. Za­wie­ra wszyst­kie wska­zów­ki i fi­lo­zo­fię pod­bu­do­wu­ją­cą two­rze­nie wiel­kie­go biz­ne­su.

Chris Hu­ges

Pla­ty­no­wy Dy­rek­tor Za­rzą­dza­ją­cy

i czło­nek Klu­bu Mi­lio­ne­rów

Pre-Paid Le­gal

Książ­ka Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go było dla mnie prze­ło­mem w biz­ne­sie. To od Ran­dy’ego na­uczy­łem się po­trzeb­nych mi pod­staw – jak stwo­rzyć sys­tem, któ­ry moż­na na­śla­do­wać wie­le po­zio­mów w głąb, bez mo­je­go udzia­łu. Na­resz­cie uda­ło mi się osią­gnąć w mo­jej or­ga­ni­za­cji praw­dzi­wą du­pli­ka­cję. To je­dy­na książ­ka, któ­rą każ­dy, kto pra­cu­je w biz­ne­sie, po­wi­nien mieć w swo­jej bi­blio­te­ce.

Ste­pha­nie Ster­ling

Se­nior Di­rec­tor

Scent-Sa­tions

Po­le­cam tę książ­kę wszyst­kim po­waż­nym ne­twor­ke­rom. Trak­tu­je o tym, co na­praw­dę spo­ty­ka nas w biz­ne­sie – żad­ne­go la­nia wody, same kon­kre­ty na te­mat tego, cze­go po­trze­bu­je­my, aby się roz­wi­nąć.

Jean-Fran­co­is Viau

Klub Mi­lio­ne­rów

Im­mu­no­tec

Moim zda­niem to jed­na z naj­lep­szych ksią­żek na te­mat mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go, jaką kie­dy­kol­wiek prze­czy­ta­łem. Po­le­ci­łem ją dys­try­bu­to­rom z mo­jej sie­ci i za­uwa­ży­łem, że każ­dy z nich wie­le się z niej na­uczył.

Pra­naya Bahl

1st

Am­way In­dia En­ter­pri­ses

Po prze­czy­ta­niu Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go zda­łem so­bie spra­wę, jak two­rzyć du­pli­ka­cję, wy­ko­rzy­sty­wać na­rzę­dzia mo­jej fir­my oraz pra­co­wać z li­de­ra­mi z mo­je­go ze­spo­łu! Ran­dy Gage to mistrz MLM i mój nie­sa­mo­wi­ty men­tor, cho­ciaż je­ste­śmy w róż­nych fir­mach!!

Matt Bor­den

Pre­si­dents Club TC

ACN

Je­śli pra­gniesz, aby two­je ma­rze­nia sta­ły się rze­czy­wi­sto­ścią, mu­sisz mieć tę książ­kę w swo­jej bi­blio­tecz­ce, sto­so­wać się do za­war­tych w niej re­guł i czę­sto do niej wra­cać.

Den­nis Wil­liams

Roy­al Am­bas­sa­dor

Nik­ken

Bar­dzo ci dzię­ku­ję, Ran­dy. Two­je do­świad­cze­nie ży­cio­we zmie­ni­ło i ulep­szy­ło moje po­dej­ście do bu­do­wa­nia uda­ne­go i lu­kra­tyw­ne­go mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go na Bali. Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go to moja bi­blia mar­ke­tin­go­wa.

Do­mi­ni­kus Uja

Po­ziom 7

PT. Wo­otekh In­do­ne­sia

Ta książ­ka za­wsze do­da­je mi pew­no­ści, aby kro­czyć na­przód, i jest moim wspar­ciem, kie­dy nie wszyst­ko idzie po mo­jej my­śli. To dla­te­go roz­da­łem jej eg­zem­pla­rze moim li­de­rom.

Edwin Q. Ma­ma­ril

Exe­cu­ti­ve Se­nior Star Dia­mond

DXN In­ter­na­tio­nal

Za­in­spi­ro­wa­ny wspa­nia­łą książ­ką, jaką jest Mul­ti Le­vel Mar­ke­ting w dzia­ła­niu. Naj­lep­sze prak­ty­ki mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go, awan­so­wa­łem w mo­jej sie­ci. Obec­nie, dzię­ki tak­ty­kom opi­sa­nym w książ­ce, je­stem na do­brej dro­dze, aby przed ko­lej­ny­mi wa­ka­cja­mi znów awan­so­wać na wyż­szy po­ziom!

Guy Jans­sens

GET

Her­ba­li­fe

Książ­ka po­mo­gła mi po­jąć, jak zbu­do­wać sys­tem. Wie­dzia­łem, jak re­kru­to­wać, ale nie wie­dzia­łem, jak utrzy­mać kan­dy­da­tów. Nie wie­dzia­łem, że za bar­dzo po­pę­dzam spra­wy. Nie mogę się do­cze­kać ko­lej­nej książ­ki. Na za­wsze Ran­dy Gage.

Ce­dric Carr

Dia­mond

Ar­dyss In­ter­na­tio­nal

Od pięt­na­stu lat pra­cu­ję w bran­ży szko­le­nio­wej/re­kru­ta­cji. Je­śli cho­dzi o by­cie pro­fe­sjo­nal­nym ne­twor­ke­rem, to Ran­dy opi­su­je nie tyl­ko pod­sta­wo­we praw­dy i za­cho­wa­nia, lecz tak­że men­tal­ność przed­się­bior­cy, któ­re po­zwa­la­ją na od­nie­sie­nie suk­ce­su za­rów­no w biz­ne­sie, jak i w ży­ciu. Lek­tu­ra obo­wiąz­ko­wa dla każ­de­go, kto po­waż­nie trak­tu­je ten za­wód!

Jor­ge Me­len­dez

Dy­rek­tor Za­rzą­dza­ja­cy

Al­ter­na­ti­ve Mu­sic Pro­mo­tions

Nie ma ni­ko­go lep­sze­go, kto za­pre­zen­to­wał­by umie­jęt­no­ści, spo­so­by i nie­zbęd­ne skład­ni­ki suk­ce­su w tej bran­ży, niż Ran­dy Gage. Od lat ob­ser­wu­ję go i uczę się od nie­go. Za­wsze za­dzi­wia mnie jego roz­le­głe zro­zu­mie­nie MLM i umie­jęt­ność dzie­le­nia się tą wie­dzą.

John Da­vid Mann

współ­au­tor Go-gi­vers. Roz­daw­cy sprze­da­ją wię­cejPodziękowania

Mar­ke­ting sie­cio­wy po­zwa­la mi pro­wa­dzić wy­ma­rzo­ne ży­cie. Jest to moż­li­we dzię­ki wy­tę­żo­nej pra­cy in­nych, któ­rzy wspie­ra­li, trosz­czy­li się i roz­wi­ja­li bran­żę przez wie­le lat. John Mil­ton Fogg oraz John Da­vid Mann za­ło­ży­li cza­so­pi­smo „Upli­ne”, wkła­da­jąc wie­le pra­cy w to, aby mar­ke­ting sie­cio­wy zdo­był wia­ry­god­ność. Mark Yar­nell na­śla­do­wał ich dzia­łal­ność, wy­da­jąc cza­so­pi­smo „SUC­CESS”. Tom Schre­iter od po­nad dwu­dzie­stu lat jest nie­stru­dzo­nym pro­pa­ga­to­rem mar­ke­tin­gu wie­lo­po­zio­mo­we­go. Len Cle­ments dzia­łał na rzecz utrzy­ma­nia pre­sti­żu bran­ży. Nie­daw­no w tę dzia­łal­ność włą­czy­li się rów­nież Chris i Jo­se­phi­ne Gross wraz ze swo­im ze­spo­łem z „Ne­twor­king Ti­mes” oraz Geo­r­ge Ma­diou i jego ze­spół z „The Ne­twork Mar­ke­ting Ma­ga­zi­ne”. Wy­da­je się, że w przy­szłość po­pro­wa­dzi nas Art Jo­nak i ko­lej­ne po­ko­le­nie ry­ce­rzy Jedi. Dzię­ku­ję wam wszyst­kim.Wprowadzenie do wydania czwartego

Kie­dy prze­glą­da­łem tę książ­kę, przy­po­mi­na­jąc so­bie, co na­pi­sa­łem we wcze­śniej­szych wy­da­niach, za­in­te­re­so­wa­ła mnie ob­ser­wa­cja tego, co ule­gło zmia­nie, i tego, co po­zo­sta­ło nie­zmie­nio­ne.

Jak nie­trud­no prze­wi­dzieć, same za­sa­dy, na któ­rych opie­ra się biz­nes, nie zmie­ni­ły się ani tro­chę. Są po­nad­cza­so­we.

Nie­kie­dy do­ko­ny­wa­ła się ewo­lu­cja po­dej­ścia mar­ke­tin­go­we­go, a cza­sem zu­peł­nie się ono prze­for­mu­ło­wa­ło.

Nowe tech­no­lo­gie i In­ter­net zy­ska­ły po­wszech­ną ak­cep­ta­cję i mogą obec­nie od­gry­wać więk­szą rolę w re­kru­ta­cji, szko­le­niu i ko­mu­ni­ka­cji. Po­ja­wie­nie się Web 2.0 oraz ser­wi­sów spo­łecz­no­ścio­wych w spo­sób zna­czą­cy wpły­nę­ło na moż­li­wość po­sze­rza­nia cie­płe­go ryn­ku. In­for­ma­cje do­ty­czą­ce tych moż­li­wo­ści zo­sta­ły sta­ran­nie uzu­peł­nio­ne i zak­tu­ali­zo­wa­ne.

Wzią­łem pod uwa­gę obec­ne wy­zwa­nia go­spo­dar­cze, przed któ­ry­mi sta­je świat, i włą­czy­łem tu spo­ro in­for­ma­cji z Re­wo­lu­cji MLM, mo­je­go ma­ni­fe­stu na te­mat do­brych i złych prak­tyk w za­wo­dzie.

Ko­lej­na spo­ra zmia­na za­szła w po­dej­ściu do pro­ce­su re­kru­ta­cyj­ne­go. Nie po­le­cam już pre­zen­ta­cji je­den na je­den czy dwo­je na je­den. Kła­dę więk­szy na­cisk na wy­ko­rzy­sta­nie nie­za­leż­nych na­rzę­dzi. To wszyst­ko ma na celu ogra­ni­cze­nie cza­su na­uki dla no­wych dys­try­bu­to­rów oraz zwięk­sze­nie dłu­go­ter­mi­no­wej du­pli­ka­cji, na pod­sta­wie fan­ta­stycz­nych re­zul­ta­tów, któ­re osią­gną­łem w cią­gu kil­ku ostat­nich lat, sto­su­jąc ta­kie wła­śnie po­dej­ście.

Po­ja­wi­ły się rów­nież dwa nowe sprzecz­ne czyn­ni­ki.

Pierw­szy to po­wszech­na ak­cep­ta­cja i uwia­ry­god­nie­nie mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go w świa­do­mo­ści zbio­ro­wej. Bran­ża może się po­chwa­lić fir­ma­mi o wie­lo­mi­liar­do­wych ob­ro­tach, czę­sto no­to­wa­ny­mi na gieł­dzie, mamy rów­nież wła­snych ce­le­bry­tów. Nie­mal każ­dy zna ko­goś, kto do­brze za­ra­bia, dzia­ła­jąc w mar­ke­tin­gu sie­cio­wym. Do­dat­ko­wo me­dia eko­no­micz­ne, in­we­sto­rzy oraz spo­łe­czeń­stwo prze­szło dro­gę od dez­apro­ba­ty i nie­uf­no­ści do za­cie­ka­wie­nia bran­żą.

To do­bra wia­do­mość. Z dru­giej stro­ny licz­nie po­ja­wia­ją się rów­nież oskar­ży­ciel­skie kam­pa­nie mar­ke­tin­go­we, któ­re czę­sto pro­wo­ku­ją w po­ten­cjal­nych współ­pra­cow­ni­kach re­ak­cje obron­ne. A prze­cież świat nig­dy do­tąd tak bar­dzo nie po­trze­bo­wał tego, co mamy do za­ofe­ro­wa­nia.

W ca­łym tym za­mie­sza­niu, wy­ni­ka­ją­cym z dzia­ła­nia dwóch sprzecz­nych sił, sta­ra­łem się przed­sta­wić naj­lep­sze prak­ty­ki, któ­re obec­nie oka­zu­ją się sku­tecz­ne. Po­pra­wio­ne czwar­te wy­da­nie to mój po­mysł na to, jak sku­tecz­nie ra­dzić so­bie z współ­cze­sny­mi wy­zwa­nia­mi, aby osią­gnąć upra­gnio­ny suk­ces i pro­wa­dzić wy­ma­rzo­ne ży­cie.

Nie znaj­dzie­cie tu­taj abs­trak­cyj­nych teo­rii czy pro­po­zy­cji eks­pe­ry­men­tów. Do­sta­je­cie sys­tem do­sto­so­wa­ny do re­al­nych re­guł, nad któ­rym pra­co­wa­łem przez ostat­nie dwa­dzie­ścia lat i z któ­re­go ko­rzy­sta­łem, two­rząc ogrom­ną, ogól­no­świa­to­wą sieć dys­try­bu­to­rów, któ­ra przy­no­si mi­liar­dy do­la­rów mo­je­mu ze­spo­ło­wi i pod­opiecz­nym.

Co może dać ci ta książ­ka…

Ko­rzy­sta­jąc z mo­ich do­świad­czeń na dro­dze do suk­ce­su, mo­żesz przy­spie­szyć swój roz­wój i stwo­rzyć wła­sną sieć znacz­nie szyb­ciej niż kie­dy­kol­wiek. Do­wiesz się, jak za­in­te­re­so­wać kan­dy­da­tów i jak sku­tecz­nie pro­wa­dzić pre­zen­ta­cje. Od­kry­jesz, jaki typ lu­dzi chcesz spon­so­ro­wać i kogo le­piej od­rzu­cić na wcze­snym eta­pie.

Kie­dy za­zna­jo­misz się z pro­ce­sem spon­so­ro­wa­nia, na­uczysz się za­rzą­dza­nia i utrzy­ma­nia roz­wo­ju du­żej sie­ci.

Do­wiesz się, na co prze­zna­czać czas, jak wy­cho­wy­wać li­de­rów i jak im do­ra­dzać. Do­wiesz się rów­nież, jak ich pro­wa­dzić, aby wy­cho­wy­wa­li no­wych li­de­rów. Kie­dy skoń­czysz, bę­dziesz do­brze ro­zu­miał fun­da­men­tal­ne i waż­ne twier­dze­nie do­ty­czą­ce mar­ke­tin­gu sie­cio­we­go:

Nie roz­wi­jasz sie­ci. Po­ma­gasz roz­wi­jać się lu­dziom, a oni roz­wi­ja­ją twój ze­spół.

Do­wiesz się, że nie prze­pa­dam za slo­ga­na­mi mo­ty­wa­cyj­ny­mi i biz­ne­so­wy­mi oczy­wi­sto­ścia­mi. Wie­rzę, że je­śli po­ka­żesz lu­dziom, jak mogą osią­gnąć wy­ma­rzo­ny cel, to sami się zmo­ty­wu­ją.

Po lek­tu­rze tej książ­ki bę­dziesz: – miał re­ali­stycz­ne spoj­rze­nie na to, jak zdo­by­wa się ma­ją­tek w bran­ży – znał pod­sta­wo­we czyn­ni­ki po­zwa­la­ją­ce uzy­skać praw­dzi­wą du­pli­ka­cję – ro­zu­miał, jak po­stę­pu­ją naj­lep­si, któ­rzy sku­tecz­nie bu­du­ją – miał kon­kret­ny plan, któ­ry po­zwo­li ci zbu­do­wać swój biz­nes.

Mam na­dzie­ję, że spoj­rzysz na mar­ke­ting sie­cio­wy jak na oka­zję do pro­fe­sjo­nal­nej ka­rie­ry i ra­zem ze mną za­czniesz pra­co­wać nad pod­no­sze­niem stan­dar­dów biz­ne­su.

W prze­ci­wień­stwie do kor­po­ra­cji – któ­re tłam­szą i sta­wia­ją na bez­względ­ną ry­wa­li­za­cję – mar­ke­ting sie­cio­wy to oka­zja do tro­ski i roz­wi­ja­nia wro­dzo­nych ta­len­tów tych, któ­rych spon­so­ru­jesz. W tym biz­ne­sie suk­ces ozna­cza szan­sę na roz­wój du­cho­wy, in­te­lek­tu­al­ny, emo­cjo­nal­ny oraz fi­nan­so­wy, przy jed­no­cze­snym po­zy­tyw­nym wpły­wie na in­nych.

Nie znaj­dziesz tu­taj go­to­wych sce­na­riu­szy, tech­nik za­my­ka­nia sprze­da­ży i in­nych ma­ni­pu­lu­ją­cych klien­tem. Cho­ciaż jest wie­le osób, któ­re uczą ich w na­szej bran­ży, to nie moż­na dzię­ki nim uzy­skać praw­dzi­wej du­pli­ka­cji, a tym sa­mym praw­dzi­we­go suk­ce­su. W swo­jej isto­cie mar­ke­ting sie­cio­wy po­le­ga na na­uce biz­ne­su, a ta książ­ka ma za za­da­nie na­uczyć cię, jak uczyć tego two­ich lu­dzi.

Kie­dy wy­ru­szysz w tę po­dróż peł­ną wy­zwań, przy­gód i pro­wa­dzą­cą do roz­wo­ju, przy­cią­gniesz in­nych, któ­rzy będą dzie­li­li two­je po­dej­ście i chcie­li iść za two­im przy­kła­dem. Bę­dziesz ich przez krót­ki czas pro­wa­dził, a po­tem wy­pusz­czał spod swo­ich skrzy­deł, kie­dy będą się sta­wa­li li­de­ra­mi, i po­tem za­czy­nał cały pro­ces od nowa. Każ­de z ta­kich do­świad­czeń na­peł­ni cię dumą, ra­do­ścią oraz da ci po­czu­cie speł­nie­nia. Bę­dziesz wie­dział, że to, co ro­bisz, ma zna­cze­nie – a two­je oto­cze­nie sta­je się lep­sze dzię­ki two­je­mu oso­bi­ste­mu wkła­do­wi.

Zbu­do­wa­nie du­żej, roz­wo­jo­wej sie­ci nie jest ła­twe – i nie ma ta­kie być. Jest jed­nak pro­ste – je­śli je­steś otwar­ty na na­ukę, chcesz prze­strze­gać za­sad sys­te­mu i nie pod­da­jesz się, gdy na­po­tkasz wy­zwa­nie, to mo­żesz osią­gnąć zna­czą­cy i trwa­ły suk­ces w mar­ke­tin­gu sie­cio­wym.

Ni­niej­sza książ­ka jest na tyle ogól­na, że mo­żesz ją po­le­cić ca­łe­mu swo­je­mu ze­spo­ło­wi, aby uzy­skać efek­tyw­niej­szą re­kru­ta­cję i szyb­szą du­pli­ka­cję. Pro­po­nu­ję, abyś naj­pierw prze­czy­tał ją całą, a po­tem wra­cał do po­szcze­gól­nych roz­dzia­łów, aby je so­bie przy­po­mnieć lub po­pra­co­wać nad swo­imi umie­jęt­no­ścia­mi w kon­kret­nym ob­sza­rze.

Po­myśl o mnie jak o kimś w ro­dza­ju za­stęp­cze­go spon­so­ra, któ­ry ma po­móc two­je­mu re­gu­lar­ne­mu spon­so­ro­wi w re­ali­za­cji two­ich ma­rzeń dzię­ki nie­sa­mo­wi­te­mu biz­ne­so­wi, ja­kim jest mar­ke­ting sie­cio­wy.

Mo­żesz być na bie­żą­co, ko­rzy­sta­jąc z blo­ga i re­je­stru­jąc się, aby otrzy­my­wać new­slet­ter na Ne­twork­Mar­ke­ting­Ti­mes.com. Mam na­dzie­ję, że po­mo­gę ci od­nieść suk­ces!

Ran­dy Gage

luty 2009

Key West, Flo­ry­da
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: