Facebook - konwersja
  • promocja

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
31 sierpnia 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - ebook

Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

Z tej książki dowiesz się:

  • jak walczyć o przetrwanie firmy;
  • jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
  • jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
  • jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
  • jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
  • co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
  • jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
  • kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!

Spis treści

  • Opinie o książce Najtrudniejsze w tym, co trudne
  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1.
  • Od komunisty do inwestora kapitału podwyższonego ryzyka
    • Oddaj bluzę!
    • Randka w ciemno
    • Dolina Krzemowa
    • Netscape
    • Pierwsza własna firma
  • Rozdział 2.
  • Przetrwać!
    • Euforia i przerażenie
    • Jeśli musisz wypić to piwo, to zrób to jednym haustem
  • Rozdział 3.
  • Tym razem z uczuciem!
    • Sześćdziesiąt dni życia
    • Przetrwa tylko najsilniejszy
    • Decyzja finalizacyjna
  • Rozdział 4.
  • Gdy wszystko się rozpada
    • Walka
      • O walce
      • Coś, co może, ale wcale nie musi Ci pomóc
      • Koniec
    • CEO powinien mówić, jak jest
      • Pozytywna iluzja
      • Dlaczego trzeba mówić, jak jest?
      • Ostatnia myśl
    • Właściwy sposób zwalniania ludzi
      • Krok 1: Odpowiednie nastawienie
      • Krok 2: Niczego nie opóźniaj
      • Krok 3: Nie możesz mieć żadnych wątpliwości, dlaczego zwalniasz ludzi
      • Krok 4: Doszkalaj swoich menedżerów
      • Krok 5: Zwróć się do całej firmy
      • Krok 6: Bądź dostępny, bądź obecny
    • Przygotowanie do zwolnienia menedżera
      • Krok 1: Analiza prawdziwych przyczyn
      • Krok 2: Poinformowanie rady nadzorczej
      • Krok 3: Przygotowanie do rozmowy
      • Krok 4: Przygotowanie przekazu o zmianie na stanowisku
      • Ostatnia myśl
    • Degradacja lojalnego przyjaciela
      • Czy w ogóle powinienem to robić?
      • Jak przekazać tę smutną wiadomość?
    • Kłamstwa powtarzane przez przegranych
      • Często powtarzane kłamstwa
    • Ołowiane kule
    • Nikogo to nie obchodzi
  • Rozdział 5.
  • Dbaj o swoich ludzi, produkt i zyski w tej kolejności
    • Dobre miejsce do pracy
      • Czy to naprawdę było konieczne?
      • Różnica między życiem a śmiercią
      • Sprawy zawsze idą nie tak, jak trzeba
      • Bycie dobrą firmą jest niezależnym celem
    • Dlaczego startupy powinny szkolić swoich ludzi?
      • Dlaczego warto szkolić swoich ludzi?
      • O co zadbać w pierwszej kolejności?
      • Wdrożenie programu szkolenia
      • Dobry/zły menedżer produktu
    • Czy jest coś złego w zatrudnianiu ludzi z firmy przyjaciela?
      • Ale on i tak szukał nowego pracodawcy!
      • To co robić?
      • Ostatnia myśl
    • Dlaczego tak trudno jest sprawnie wprowadzić wielkie postaci w małej firmie?
      • Sześć miesięcy później
      • No to co się dzieje?
      • Jak się bronić?
      • Analiza kandydata pod kątem rozbieżności przyzwyczajeń
      • Intensywna integracja nowego pracownika
      • Ostatnia myśl
    • Zatrudnianie menedżerów wysokiego szczebla: Jeśli nigdy nie wykonywałeś tej pracy, to jak masz znaleźć kogoś odpowiedniego na to stanowisko?
      • Krok 1: Zastanów się, czego chcesz
      • Krok 2. Rozpocznij proces, który pozwoli Ci przeprowadzić właściwą analizę
      • Krok 3: Podejmij autorytarną decyzję
    • Kiedy pracownicy niewłaściwie interpretują słowa menedżerów
      • Prostowanie kija hokejowego: niewłaściwy cel
      • Zbytnia koncentracja na wskaźnikach i liczbach
      • Zarządzanie przez suche dane liczbowe jest niczym malowanie cyframi
      • Ostatnia myśl
    • Dług zarządzania
      • Dwóch szefów w jednym dziale
      • Przepłacenie kluczowego pracownika, który otrzymał inną ofertę pracy
      • Brak systemu zarządzania wydajnością lub brak sprzężenia zwrotnego w komunikacji z pracownikiem
      • Ostatnia myśl
    • Zapewnienie zarządzania jakością
      • Czas życia pracownika
      • Wymagania wobec świetnego szefa działu zasobów ludzkich
  • Rozdział 6.
  • Sprawy bieżące
    • Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie?
      • Jak to się zaczyna?
      • Jak ograniczyć zagrywki polityczne?
      • Technika
    • Właściwy rodzaj ambicji
      • W poszukiwaniu ambicji właściwego rodzaju
      • Ostatnia myśl
    • Nazwy stanowisk pracy i awans
      • Dlaczego nazwy stanowisk pracy się liczą?
      • Zagrożenia: zasada Petera i prawo najgorszego
      • Proces awansowania
      • Andreessen vs. Zuckerberg: o szafowaniu tytułami
      • Ostatnia myśl
    • Gdy inteligentni ludzie stają się złymi pracownikami
      • Przykład 1: heretyk
      • Przykład 2: płatek śniegu
      • Przykład 3: kutas
      • Kiedy warto przytrzymać autobus?
    • Starzy wyjadacze?
      • A gdy już się pojawią
      • Och, człowieku! Sprzedałeś swoją duszę!
    • Jeden na jeden
    • Programowanie kultury
      • Tworzenie kultury firmy
      • Dlaczego psy w pracy i joga nie wystarczą do stanowienia kultury firmy?
      • Sens tego przekazu?
    • Demistyfikacja tajemnicy skalowania
      • Podstawy: Nie oddawaj łatwo pola
      • Jak to zrobić?
      • Specjalizacja
      • Projektowanie organizacyjne
      • Procedura
      • Ostatnia myśl
    • Błąd oczekiwań skali wzrostu
  • Rozdział 7.
  • Jak kierować firmą nawet wtedy, gdy nie wiesz, dokąd zmierzasz?
    • Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO
      • Jeśli robię dobrą robotę, to dlaczego czuję się tak źle?
      • Nie ma kogo winić za błędy
      • Tak wiele niepowodzeń!
      • To zadanie dla samotnika
      • Techniki, dzięki którym uspokoisz skołatane nerwy
      • Nie bądź cykor
    • Cienka granica między lękiem a odwagą
      • Gdy podjęcie właściwej decyzji wymaga inteligencji i odwagi
      • Odwagę, podobnie jak charakter, można kształtować
      • Ostatnia myśl
    • Jedynki i Dwójki
      • Co lubią Jedynki, a czego nie lubią?
      • Co lubią Dwójki, a czego nie lubią?
      • Żeby być dobrym CEO, musisz mieć cechy Jedynki i Dwójki
      • CEO funkcjonalny
      • Typowa konstrukcja organizacji
      • Co się dzieje po zmianie CEO?
      • Trudna konkluzja
    • Idź za liderem
      • Kreowanie przekonującej wizji: atrybut Stevea Jobsa
      • Ambicja właściwego typu: atrybut Billa Campbella
      • Umiejętność realizacji wizji: atrybut Andyego Grovea
      • Czy wielkim liderem trzeba się urodzić?
    • CEO pokojowy vs. CEO na wojennej ścieżce
    • Definicje i przykłady
      • CEO czasu pokoju a CEO czasu wojny
      • Czy CEO może być i jednym, i drugim?
      • Powrót do podstaw
    • Kreowanie się na CEO
      • Kanapka krytyki
      • Klucze
      • Feedback to dialog, a nie monolog
      • Feedback wysokiej częstotliwości
      • Praca nad konstrukcją CEO
    • Jak ocenia się dyrektorów wykonawczych?
      • 1. Czy CEO wie, co robić?
        • Strategia i historia
        • Podejmowanie decyzji
      • 2. Czy CEO potrafi sprawić, że firma robi to, czego od niej oczekuje?
        • Czy CEO tworzy zespół światowej klasy?
        • Czy pracownicy mogą się łatwo przyczynić do realizacji wizji?
      • 3. Czy CEO udaje się osiągnąć pożądane rezultaty w perspektywie zestawu celów?
      • Ostatnia myśl
  • Rozdział 8.
  • Pierwsza zasada przedsiębiorczości brzmi: Nie ma żadnych zasad
    • Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność
      • Odpowiedzialność za wysiłek
      • Odpowiedzialność za obietnice
      • Odpowiedzialność za wyniki
      • Wracamy do pytania wyjściowego
      • Ostatnia myśl
    • Technika zarządzania: zakręcony piątek
    • Przemijająca wielkość?
      • Standard
      • O oczekiwaniach i lojalności
    • Czy powinieneś sprzedać firmę?
      • Rodzaje przejęć firmy
      • Analiza logiczna
      • Argumenty emocjonalne
      • Ostatnia myśl
  • Rozdział 9.
  • Koniec początku
    • Wymagamy nieco doświadczenia
    • Ostatnia lekcja
  • Dodatek A
  • Pytania dotyczące szefa korporacyjnego działu sprzedaży
  • Dodatek B
  • Pytania dotyczące umiejętności operacyjnych
  • Podziękowania
  • Prawa autorskie i reprodukcji
  • O autorze
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5959-8
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: