Facebook - konwersja

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 kwietnia 2016
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.

Spis treści

Wstęp
Część I
1. Marketing nowych technologii – pozyskiwanie danych osobowych
1.1. Przepisy – niejasne albo nieprzestrzegane
1.2. Budowanie baz danych marketingowych
1.3. Dane publicznie dostępne
Część II
2. Marketing nowych technologii – podstawa przetwarzania danych osobowych
2.1. Wymogi formalne
2.2. Dane kontaktowe
2.3. Dane kontaktowe przedsiębiorców
2.4. Dane osobowe
2.5. Najczęściej stosowana podstawa
2.6. Różne rodzaje zgód
2.7. Wzory zgód
2.7.1. Zgoda marketingowa
2.7.2. Zgoda wynikająca z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
2.7.4. Zgoda na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom
2.8. Przepis podstawą przetwarzania danych osobowych
2.9. Uzasadniony cel administratora danych osobowych
2.10. Prawo sprzeciwu
Część III
3. Marketing nowych technologii – wskazówki praktyczne
3.1. Checkboxy w formularzach zgód
3.2. Modele zbierania i potwierdzania zgody
3.3. Modele postępowania
3.3.1. Single opt-in
3.3.2. Confirmed opt-in
3.3.3. Double opt-in
Kanał e-mail
3.3.3.2. Kanał WWW
3.3.4. Opt-out
3.4. Listy robinsonów
3.5. Dokumentowanie pozyskiwania danych osobowych
3.6. Zasady bezpiecznej wysyłki informacji
3.7. Informacje dla adresata
Część IV
4. Marketing nowych technologii – dobre praktyki
4.1. E-marketing w praktyce
4.2. Zlecenie realizowane u przedsiębiorcy
4.3. Przekazywanie danych osobowych
4.4. Obcy kod na stronach portalu/serwisu
4.5. Hosting na portalu/serwisie
4.6. Usługa na stronach portalu/serwisu
4.7. Dobre praktyki
4.7.1. Mailing na adresy dostępne publicznie
4.7.2. Jak i kiedy zbierać dane osobowe uczestników konkursów
4.7.3. Panele ankietowe
4.7.4. Promocja własnych usług swoim klientom
4.7.5. Wysyłka informacji handlowej do innych przedsiębiorców (relacja B2B)
4.7.6. Licencjonowanie bazy danych osobowych
4.7.7. Sprzedaż bazy danych osobowych
4.7.8. Akwizycja/zakup serwisu z bazą danych osobowych
4.7.9. Przerwana/niedokończona rejestracja w serwisie
4.7.10. Usługa w zamian za dane (zasada wzajemności) vs. serwis płatny
4.7.11. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – e-mail
4.7.12. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – SMS
Część V
5. Akty prawne
5.1. Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135)
5.2. Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204)
Kategoria: Inne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-269-4880-0
Rozmiar pliku: 900 KB

BESTSELLERY

Kategorie: