Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Ogarnij pozycjonowanie stron www i SEO - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
Styczeń 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Ogarnij pozycjonowanie stron www i SEO - ebook

Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby samodzielnie pozycjonować swoje strony www, a nawet pracować jako pozycjonerzy. Przedstawia cenne wskazówki, narzędzia i programy, dzięki którym można prosto i skutecznie pozycjonować, a zarazem reklamować swoje strony w Google i Social Media. Dowiedz się, jak poświęcając już kilkanaście minut dziennie poprawić promocję swoich stron internetowych.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8155-542-5
Rozmiar pliku: 2,7 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Przywitanie

Witaj. Cieszę się, że zakupiłeś tą książkę, która zaprowadzi Cię w świat Pozycjonowania stron www i SEO. Ale nie obawiaj się, wiedza ta jest ukazana w prosty sposób, aby każdy mógł ją opanować. Zapoznaj się z wszystkimi rozdziałami po kolei.

I wykorzystaj wszystkie linki, które przedstawiam w tej książce. Zawierają one dostęp do cennych materiałów i narzędzi, które ułatwią Ci pozycjonowanie stron www (swoich bądź klientów). Pamiętaj jeszcze, aby poznawane wskazówki wykorzystać jak najszybciej w praktyce.

Dzięki temu efekty pozycjonowania będą jak najszybsze :)

Poznaj autora

Witaj — z tej strony Szymon Owedyk. Jestem mężem ukochanej żony Agaty, byłym właścicielem firmy(agencji reklamowej), freelancerem i mężczyzną w okolicach 30 roku życia. Od 2008 roku utrzymuje się z pracy zdalnej, blogowania i gromadzonych oszczędności. Mieszkam w okolicy Torunia i Bydgoszczy i nawiązując do tematu bloga — lubię się rozwijać pod względem osobistym i zawodowym. Daje mi to wiele radości, szczęścia, a zarazem stałe dochody, dzięki którym śpię spokojnie. Dzięki temu o wiele łatwiej jest mi patrzeć w przyszłość, troszcząc się o moją rodzinę i krewnych w jak najlepszy sposób.

Od kilku lat skrupulatnie zapisuję swoje sposoby na rozwój, oszczędzanie, zarabianie i wiele innych. Moi krewni, przyjaciele i Klienci często uważają mnie za osobę kreatywną, która chętnie dzieli się swoją wiedzą. I to coś sprawia, że rozwijam się na bieżąco oraz bezpiecznie inwestuje.

Jestem autorem bloga JakSieRozwijac.pl i kanału YouTube #JakSieRozwijac, w którym chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat Pozycjonowania, Copywritingu, Tworzenia stron www, Pracy zdalnej i Biznesu online oraz Blogowania. Dodatkowo od października 2018 roku działam jako twórca kursów online, np. „Ogarnij Pozycjonowanie i SEO” czy „Ogarnij WordPress i tworzenie stron www” i „Zostań Freelancerem — pracuj zdalnie i rozwijaj biznes online” dostępnych na UDEMY.com. Ich najlepsza oferta tylko dla czytelników bloga, więc mam nadzieję, że się do nich zaliczasz bądź będzie tak już niedługo :)

Moje doświadczenie w Pozycjonowaniu i SEO

Pozycjonowaniem stron www zajmuje się od 2010 roku, kiedy to tworzyłem własne blogi i dbałem o ich promocję. Wtedy powoli poznawałem zasady pozycjonowania i SEO. Przechodziłem wiele kursów i czytałem różne szkolenia w tym zakresie. Dzięki temu z czasem zyskałem miano „Pozycjonera”, przez co opiekowałem się pozycjonowaniem kilku stron moich krewnych i przyjaciół. Byli z moich usług coraz bardziej zadowoleni. Po kilku latach założyłem więc własną firmę, agencję reklamową CopywriterExpert, w której swoim klientom zapewniałem usługi pozycjonowania stron www. Z czasem zdobyłem nowe doświadczenie, przeszedłem kolejne kursy SEO — w ramach pozycjonowania w Social Media i Google. Wiedzę od razu wykorzystywałem w praktyce. Widziałem tego dobre efekty i tak jest do dziś.

Algorytm Google się zmienia, jak i działanie Social Media, ale również z tym jestem na bieżąco. I po latach widzę, że…

podstawowe założenia skutecznego pozycjonowania są niezmienne od dziesiątek lat.

Dlatego tą wiedzą postanowiłem się z Tobą podzielić.Dlaczego kogo książka Ogarnij Pozycjonowanie i SEO?

Książka ta stworzona została dla właścicieli stron www, blogów i sklepów internetowych, którzy prowadząc własny biznes online chcą samodzielnie zadbać o wysoką pozycję swoich stron w Google (np. sklepu online, bloga itp.). A zarazem dla osób, które chcą pracować jako Pozycjonerzy / Specjaliści SEO. Nie musisz w tym celu posiadać wiedzy technicznej, być programistą i fachowcem od Internetu.

W książce poprowadzę Cię krok po kroku, wszystko wyjaśnię i przedstawię Ci najlepsze narzędzia do prostego i skutecznego pozycjonowania.

PO CO CI Ta książka?

Czy wiesz, że pozycjonowanie u specjalisty może kosztować od 300—5000 zł bądź więcej? A decydując się na taką usługę pozycjonowania u agencji reklamowej czy freelancera i tak nie masz pewności czy spełni Twoje oczekiwania. Bardzo często musisz opłacić abonament na cały rok, a efektów pozycjonowania i tak nie widać. Dodatkowo support jest bardzo słaby. Możesz więc to zmienić.

JEŚLI przeczytasz tą książkę TO:

Zaoszczędzisz pieniądze — zainwestujesz w wiedzę i narzędzia, co wykorzystasz w praktyczny sposób.

Zaoszczędzisz czas — pozycjonowaniem strony będziesz mógł zająć się nawet 15 minut dziennie, a efekty będą naprawdę widoczne.

Nauczysz się pozycjonować strony www — tej wiedzy nikt Ci nie odbierze, więc nawet gdy pozycjonowanie stron zlecisz później komuś innemu, to będziesz w stanie wyszukać odpowiedniej osoby i firmy. Nie pozwolisz się oszukać.

Zapraszam do czytania

Czytając tą książkę Od A do Z ogarniesz pozycjonowanie — bez specjalistycznej wiedzy i we własnym tempie! Tylko mały krok dzieli Cię od spełnienia marzeń o własnym pozycjonowaniu stron www. Dzięki temu zadbasz o wysoką pozycję swoich stron w Google. A może będziesz pozycjonował strony swoich Klientów :)

Popraw swój biznes, rozwijaj swoją firmę w Internecie bądź zdobądź doświadczenie aby pracować jako pozycjoner!

Zapraszam do czytania!

1. Najlepsze serwery / hostingi WP

Najlepszy Hosting www to inaczej najlepsze serwery czyli miejsce na każdą stronę www (na stronę firmową, sklep internetowy czy blog). To właśnie na serwerze zgromadzone są wszystkie dane, które pojawiają się na naszej stronie internetowej, czyli pliki, zdjęcia, moduły, wtyczki i wiele innych.

Na rynku pojawiają się różnorodne firmy, które proponują nam niby „najlepsze serwery”, zarówno lokalne, krajowe i zagraniczne. Które z nich są przede wszystkim godne zaufania, a zarazem atrakcyjne pod względem cenowym. Oto moja szczególna propozycja.

A. Hosting Hekko

Hekko to polska firma ceniona już od wielu lat. Posiadam w niej hostingi do wielu domen i muszę przyznać, że działają niezawodnie przez cały czas. Na jednym serwerze posiadam nawet do kilku domen i zawsze działają niezawodnie.

Polecam szczególnie, jeśli poszukujesz 1 hostingu dla jednej strony www bądź kilku stron internetowych do budowania zaplecza. Tutaj dodatkowo zawsze uzyskasz dość szybki kontakt z obsługą klienta, o czym regularnie się przekonuje.

Obsługa odpowiada szybko i sprawnie. I pamiętajcie, że zamawiając usługę po godzinie 23:00 możecie natrafić na promocję od -10% do -50% a czasami promocje sięgają do -90% dla pierwszych Klientów.

Kliknij tutaj a poznasz i zamówisz Hosting w Hekko!

B. Hosting Atthost

Atthost to również polska firma, która działa od 2012 roku i uzyskuje naprawdę świetne wyniki. Ceniona jest za wysoki poziom bezpieczeństwa, innowacyjne rozwiązania, stałe ceny za hosting i domeny. I co najważniejsze — wysoką szybkość hostingu. A cena jest naprawdę interesująca, ponieważ już od 7 zł za 1 miesiąc.

Kliknij tutaj a poznasz i zamówisz Hosting w Atthost!

Wybierz hosting i domeny, które spełnią Twoje oczekiwania :)2.1 Słowa kluczowe — czym są i jak je uzyskać?

Słowa kluczowe to wyrazy wpisywane do wyszukiwarki Google. Użytkownicy dzięki temu chcą wyszukać konkretne produkty, usługi, firmę bądź informacje. Kilka słów kluczowych, czyli już tak zwany long tail, nazywamy jest także frazami kluczowymi.

Rodzaje słów kluczowych

1. Słowa kluczowe Podstawowe / ogólne

To słowa kluczowe złożone z 1—2 wyrazów. Często cechują się wysoką popularnością i konkurencją, przez co ich pozycjonowanie okazuje się trudniejsze. Przykłady: buty zimowe, sklep ogrodniczy, firma seo.

2. Słowa kluczowe Brandowe

Słowa kluczowe wpisywane w celu wyszukania oferty konkretnej firmy. Użytkownicy nie znają strony firmowej, ale decydują się na jej wyszukanie na podstawie marki bądź samej nazwy firmy. To zachęca, aby pojawić się w Google na 1 miejscu na frazę stanowiącą naszą nazwę firmy. Przykłady: Neostrada, Cyfrowy Polsat, Coca-Cola, JakSieRozwijac, JakOszczędzacPieniądze, Devstyle, MałaWielkaFirma, CopywriterExpert i wiele innych.

Pamiętaj: Stwórz unikalną nazwę firmy

Sprawdź, czy ktoś nie wykorzystuje podobnej nazwy. Decyduj się także na stworzenie domeny o nazwie firmy, co sprawi, że nasza strona z nazwą firmy pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu potencjalni klienci wpisujący w wyszukiwarkę naszą nazwę firmy na pierwszym miejscu otrzymają link do Twojej strony.

3. Słowa kluczowe Long Tail

Dłuższe słowa kluczowe, najczęściej od 3—5 wyrazów. Posiadają mniejszą klikalność, ale również niską konkurencję. Dzięki temu o wiele łatwiej odbywa się pozycjonowanie na takie słowa kluczowe. Przykłady: buty zimowe dla mężczyzn, profesjonalne pozycjonowanie stron www.

4. Słowa kluczowe Lokalne i Krajowe

Lokalne słowa kluczowe dotyczą wybranych regionów, województw, miejscowości (np. sklep obuwniczy toruń, firma seo kujawsko pomorskie), natomiast krajowe słowa kluczowe są ogólne (np. sklep obuwniczy, firma seo).

5. Słowa kluczowe Informacyjne

Słowa kluczowe związane z wyszukiwaniem odpowiedzi na pewne pytania, a wpisywane są przez użytkowników. Przykłady: jak zdać na prawo jazdy, jak nazywa się premier USA, jak pisać artykuły reklamowe.

Słowa kluczowe — warto pamiętać!

Krótkie słowa kluczowe cechują się wysoką konkurencyjnością, więc koszty związane z ich pozycjonowaniem są wyższe. Natomiast dłuższe słowa kluczowe to automatycznie niska konkurencja i prostsze pozycjonowanie, a dodatkowo większa pewność, że na stronę trafią użytkownicy szczególnie zainteresowani naszym produktem, usługą czy informacją.2.2 Skuteczne słowa kluczowe!

Dowiedziałeś się już, czym są słowa kluczowe i jakie są ich rodzaje. Teraz więc zajmij się tym, jak dobrać słowa kluczowe, te najlepsze! Na początek dokładnie przyjrzyj się swojej ofercie, czyli poszczególnym produktom i usługom, które chcesz zaproponować klientom. Uwzględnij także obszar swojej działalności, szczególnie jeśli działasz lokalnie.

Recepta na dobre słowa kluczowe

Unikaj fraz jednowyrazowych
Unikaj fraz złożonych
Unikaj fraz niegramatycznych

Przykładowe trafne słowa kluczowe:

a) Słowa kluczowe dla sklepu z telefonami:

iPhone 7
bateria do iphone 4s
najlepsze smartfony 2017

b) Słowa kluczowe dla agencji reklamowej w Toruniu:

agencja reklamowa toruń
agencja reklamowa kujawsko pomorski
pozycjonowanie stron www toruń

c) Słowa kluczowe dla bloga o rozwoju osobistym:

blog o rozwoju osobistym
blog rozwój osobisty
blog o marketingu

Jak jednak wiedzieć, które słowa kluczowe są trafniejsze czyli są częściej wpisywane przez internautów w Google? Właśnie o tym poniżej!2.3 Jak dobrać słowa kluczowe — 10 sposobów!

To najważniejsza kwestia, która powinna Cię zainteresować. Dzięki niej wiesz jak dobrać słowa kluczowe, które posłużą do skutecznego pozycjonowania strony firmowej, sklepu czy bloga. Gdzie wyszukać takie słowa kluczowe? Oto moje 10 sposobów jak dobrać słowa kluczowe.

1. Planner słów kluczowych Google

Mamy tutaj 2 możliwości wyszukiwania słów kluczowych:

polega on na wpisaniu ogólnego słowa kluczowego związanego z naszą stroną (np. pozycjonowanie, sklep zoologiczny, firma szkoleniowa). Po jego wpisaniu i wyszukaniu otrzymujesz listę różnorodnych słów kluczowych, krótkich i dłuższych. Dodatkowo dowiadujesz się, jaka jest ich popularność (ilość wyświetleń każdego miesiąca) oraz konkurencja (niska / średnia / wysoka).

Drugi sposób polega na wpisaniu adresu strony naszej konkurencji. Dzięki temu dowiesz się, na jakie słowa kluczowe jest wysoko w wynikach wyszukiwania i jakie propozycje słów kluczowych dostarcza jej Google. Wykorzystujesz do tego nie tylko adres główny konkurencji, ale także jej podstrony. (https://stronaglowna.pl i https://stronaglowna.pl/cennik lub https://stronaglowna.pl/o-nas itp.)

mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: