Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 października 2019
Ebook
39,90 zł
Audiobook
49,90 zł
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu - ebook

Listen to "RODK #047 Ewa Wilmanowicz - Marka i reputacja osobista" on Spreaker.

Ty - brand klasy premium

Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.

Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.

W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.

Spis treści

 

Przedmowa 5

 

Wstęp 9

Rozdział 1. Współczesny wymiar reputacji 13

  • Czynniki wzmacniające znaczenie reputacji 19
    • Demokratyzacja wizerunku 19
    • Bezpośrednia nieformalna komunikacja 21
    • Ciągła możliwość wyboru 22
    • Globalizacja 23
    • Ścisła korelacja między nazwiskiem prezesa a reputacją firmy 24
    • Szybsze tempo życia i konieczność podejmowania szybkich decyzji 26
    • Fake newsy 29
    • Kryzys zaufania 31
    • Kryzys autorytetów 32
  • Korzyści z budowania kapitału reputacji 35
  • Reputacja a wizerunek 40

Rozdział 2. Reputacja w życiu 63

  • Początkowy kapitał reputacji 65
  • Kluczowe grupy interesariuszy 72
    • Najbliższa rodzina 75
    • Dalsza rodzina 80
    • Współpracownicy 84
    • Przyjaciele 87
    • Znajomi 91
    • Dalsze otoczenie 92
  • Budowanie zaangażowania interesariuszy 94
  • Osobiste wartości 98

Rozdział 3. Reputacja w biznesie 109

  • Kluczowe grupy interesariuszy 111
    • Klienci 119
    • Pracownicy 125
    • Dostawcy 130
    • Partnerzy biznesowi 133
    • Ambasadorzy 137
    • Liderzy opinii 143
    • Grupa wsparcia 148
  • Projektowanie wartości dodanej 151
    • Samowystarczalne źródło siły 158
    • Wartości racjonalne 168
    • Wartości emocjonalne 175

Rozdział 4. Narzędzia budowania osobistej reputacji 181

  • Spotkania rodzinne 182
  • Spotkania towarzyskie 184
  • Spotkania biznesowe 187
  • Korespondencja mailowa 190
  • Media społecznościowe 193
  • Rozmowy telefoniczne 194
  • Święta i jubileusze 197
  • Działalność charytatywna 201
  • Komunikacja z otoczeniem 204
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6388-5
Rozmiar pliku: 1,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: