Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 lutego 2015
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - ebook

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw 
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0 
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników 
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie 
2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych 
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie 
2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych 
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring 
2.4.2. Wsparcie klienta
2.4.3. Komunikacja 
2.4.4. Współpraca z interesariuszami 
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych 
3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych
3.2. Współtworzenie
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing 
3.4. Crowdsourcing w praktyce 
3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu” 
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem 
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja
4.3.3. Troska o ludzi
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu 

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza”
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół 
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów 
4.3.10. Spójność wypowiedzi 
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii 
4.3.12. Inspirowanie
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.4.1. Dell
4.4.2. Toyota
4.4.3. Heyah
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M
4.5.2. Asiana Airlines lot 214
4.5.3. Adidas
4.5.4. Uważam Rze
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell
4.5.7. NC+
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Zakończenie

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7561-505-0
Rozmiar pliku: 6,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: