Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę - ebook
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę - ebook
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie?
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
W tej książce między innymi:
- przedsiębiorczość: mity i fakty
- jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie
- jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy
- realistyczny biznesplan
- tajniki skutecznej rekrutacji
- sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy
Tajemnica sukcesu zawodowego: rób to, co sprawia Ci przyjemność !
Spis treści
Wstęp 5
1. Witaj w epoce przedsiębiorczości! 9
2. Mity współczesnej przedsiębiorczości 41
3. Jakiego rodzaju działalnością powinienem się zająć? 69
4. Jak powinienem finansować swoją firmę? 93
5. Zmiana nastawienia - jak przestać być pracownikiem i stać się przedsiębiorcą 107
6. Opracowywanie realistycznego biznesplanu 117
7. Zatrudnianie najbardziej utalentowanych osób i skuteczne zarządzanie 137
8. Sprzedaż i marketing - paliwo dla Twojej firmy 167
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7022-7 |
Rozmiar pliku: | 3,2 MB |