Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - ebook

Rok wydania:
2018
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - ebook

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Spis treści

 

Wstęp 9

 

Rozdział 1. Konsument w otoczeniu rynkowym 15

1.1. Konsument w koncepcji marketingu 15

1.2. Nowa Gospodarka – charakterystyka i główne determinanty zmian 21

1.3. Nowy typ konsumenta – zmiany w postawach i zachowaniach konsumenckich 31

 

Rozdział 2. Charakterystyka wirtualnych społeczności 43

2.1. Istota i potencjał wirtualnych społeczności 43

2.2. Rodzaje wirtualnych społeczności i ich wykorzystanie w organizacji 51

2.3. Rola wirtualnych społeczności w kreowaniu wartości 60

 

Rozdział 3. Wartość jako źródło przewagi konkurencyjnej 67

3.1. Definicja wartości na gruncie koncepcji marketingowej 67

3.2. Koncepcje tworzenia i podziału wartości 77

3.3. Korzyści dla organizacji i konsumentów 88

 

Rozdział 4. Koncepcja współtworzenia wartości z klientami 95

4.1. Czynniki warunkujące współpracę 95

4.2. Zaangażowanie klientów jako podstawa współtworzenia wartości 100

4.3. Motywy zaangażowania klientów we współpracę 103

4.4. Formy współpracy z klientami 107

4.5. Obszary wykorzystania idei współtworzenia wartości z klientami w organizacji 119

 

Rozdział 5. Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym w praktyce przedsiębiorstw w Polsce i na świecie – badania empiryczne 127

5.1. Cel i metodyka badania empirycznego oraz charakterystyka próby 127

5.2. Praktyka współtworzenia wartości z klientami w przedsiębiorstwie – przegląd i charakterystyka 135

5.3. Znajomość zagadnienia współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym 141

5.4. Ocena wpływu współtworzenia wartości z konsumentami na poszczególne obszary działalności przedsiębiorstwa 146

5.5. Postrzegany przez przedsiębiorstwo potencjał współtworzenia wartości z klientami w środowisku wirtualnym w zakresie budowania przewagi rynkowej 167

5.6. Podsumowanie 177

 

Zakończenie 183

Bibliografia 187

Spis rysunków i tabel 199

Załącznik ‒ Kwestionariusz 205

Nota o Autorze 215

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8142-084-6
Rozmiar pliku: 6,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: