Multi Level Marketing w działaniu - ebook
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Multi Level Marketing w działaniu - ebook
Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to wspaniały poradnik zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Gage’a to dostosowany do realnych reguł system, z którego korzystał autor, tworząc ogromną, ogólnoświatową sieć dystrybutorów, która przynosi do dziś miliardy dolarów jemu i jego zespołowi.
Wybrane opinie o książce:
Randy Gage to jeden z nielicznych mistrzów budowania trwałych organizacji marketingowych. Ten prosty, lecz niezwykle znaczący poradnik pokaże ci sposoby i poda powody budowania twojej osobistej niezależności finansowej z honorem i uczciwością.
To obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w marketingu sieciowym. Polecamy ją wszystkim w naszym zespole. Nikt, tak jak Randy Gage, nie trzyma się własnych reguł.
Julie Mirr i dr Tim Berry, Diamentowi Dyrektorzy Agel Enterprises
Wybrane opinie o książce:
Randy Gage to jeden z nielicznych mistrzów budowania trwałych organizacji marketingowych. Ten prosty, lecz niezwykle znaczący poradnik pokaże ci sposoby i poda powody budowania twojej osobistej niezależności finansowej z honorem i uczciwością.
Richard Brooke, Przewodniczący i Prezes Oxyfresh Worldwide Inc.
To obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w marketingu sieciowym. Polecamy ją wszystkim w naszym zespole. Nikt, tak jak Randy Gage, nie trzyma się własnych reguł.
Julie Mirr i dr Tim Berry, Diamentowi Dyrektorzy Agel Enterprises
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-64437-39-7 |
Rozmiar pliku: | 657 KB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
RECENZJE Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego
Któż inny, jak nie Randy Gage, miałby tyle śmiałości, aby napisać książkę Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego i zawrzeć w niej dokładnie to, co obiecuje tytuł? Jemu ta sztuka się udała. Świetna książka jednego z nielicznych, prawdziwych mistrzów marketingu sieciowego.
John Milton Fogg
autor The Greatest Networker in the World
Randy Gage to jeden z nielicznych mistrzów budowania trwałych organizacji marketingowych. Ten prosty, lecz niezwykle znaczący poradnik pokaże ci sposoby i poda powody budowania twojej osobistej niezależności finansowej z honorem i uczciwością.
Richard Brooke
Przewodniczący i Prezes
Oxyfresh Worldwide Inc.
Szczegółowa lista, którą krok po kroku może naśladować każdy nowy dystrybutor czy lider. Dzięki niej dowie się nie tylko, co powinien zrobić, lecz także dlaczego.
Tom „Wielki Al” Schreiter
KAAS Publishing
Może o całe lata skrócić proces zdobywania wiedzy o marketingu sieciowym. Pełna cennych informacji, które – wcielone w życie – mogą w błyskawicznym tempie pchnąć twój biznes na sam szczyt listy płac. A kto nie chciałby osiągnąć sukcesu z taką szybkością?
Art Burleigh
człowiek sukcesu, od 30 lat w branży MLM
To obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w marketingu sieciowym. Polecamy ją wszystkim w naszym zespole. Nikt, tak jak Randy Gage, nie trzyma się własnych reguł.
Julie Mirr i dr Tim Berry
Diamentowi Dyrektorzy
Agel Enterprises
Ta książka pomoże ci zmienić twój biznes. To lektura obowiązkowa.
Robert Butwin
autor Street Smart Networking
zarabia miliony dolarów dzięki MLM
Wspaniała! Znaczący wkład w naukową wiedzę o marketingu sieciowym. Koniecznie powinna się znaleźć w biblioteczce każdej osoby zainteresowanej marketingiem sieciowym.
Art Jonak
twórca Network Marketing Mastermind Event
Nowa książka Randy’ego Gage’a Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to biblia MLM naszych czasów. Dzięki niej znalazłem się na zupełnie nowym etapie budowania mojej fortuny.
Mark Hammond
Dyrektor Sprzedaży
Mega Wealth Mentors, L.L.C.
NAJBARDZIEJ cenię u Randy’ego to, że dzieli się z nami nie tym, co „działa”, ale tym, co się „duplikuje”, a w marketingu sieciowym DUPLIKACJA = SUKCES!
Kathy Schneider
Dyrektor Generalny
Scent-Sations
Każdy, kto chce stworzyć sobie kilka źródeł dochodu, powinien natychmiast kupić tę książkę. Posłuchaliśmy Randy’ego i udało się nam osiągnąć dochody rzędu trzydziestu do czterdziestu tysięcy dolarów miesięcznie w niecałe dwa lata, pracując dziesięć do piętnastu godzin tygodniowo. Obecnie nasza branża, bardziej niż kiedykolwiek, potrzebuje jego rad na temat wykorzystania czasu i ludzi.
Billy Looper i Wes Anderson
Podwójni Diamentowi Dyrektorzy
Agel Enterprises
Wszystko, co piszesz czy publikujesz na DVD, jest łatwe do zrozumienia i zastosowania w życiu. Dzięki tobie znalazłam instrukcję postępowania w MLM. Dziękuję.
Nancy Reagan
Prezes
N. Reagan & Company Inc.
Od siedemnastu lat pracuję w branży, ta książka pomogła mi zebrać wszystkie informacje w całość. Kiedy moja dziewiętnastoletnia córka dołączyła do biznesu, przeczytała książkę i skomentowała: „No dobra! Zabierajmy się do roboty!”.
Dawn Gough
Złoty Dyrektor
Kleeneze
Wspaniały poradnik krok po kroku, zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Randy’ego pozwoliła mi nabyć wiele umiejętności, które potem wykorzystałem w moim zespole, pomagając mu w osiągnięciu sukcesu, a to z kolei pozwoliło mi wspiąć się na szczyt listy płac. Podaruj tę książkę swoim liderom, a zobaczysz, jak twój biznes nabiera mocy!
Sue Mazza
Menedżer oddziałów
Avon Products
To najlepszy poradnik z branży MLM, jaki spotkałem. Po przeczytaniu książki obrót mojego zespołu zwiększył się o sto dwadzieścia pięć procent. Dzięki niej zrozumiałem, jak systematycznie pracować w biznesie – prosto i bez udziwnień. To LEKTURA OBOWIĄZKOWA dla każdego networkera, który chce zostać liderem!
Michael Holm
LR Health & Beauty Systems
To najlepsza książka w branży. Zawiera wszystkie wskazówki i filozofię podbudowującą tworzenie wielkiego biznesu.
Chris Huges
Platynowy Dyrektor Zarządzający
i członek Klubu Milionerów
Pre-Paid Legal
Książka Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego było dla mnie przełomem w biznesie. To od Randy’ego nauczyłem się potrzebnych mi podstaw – jak stworzyć system, który można naśladować wiele poziomów w głąb, bez mojego udziału. Nareszcie udało mi się osiągnąć w mojej organizacji prawdziwą duplikację. To jedyna książka, którą każdy, kto pracuje w biznesie, powinien mieć w swojej bibliotece.
Stephanie Sterling
Senior Director
Scent-Sations
Polecam tę książkę wszystkim poważnym networkerom. Traktuje o tym, co naprawdę spotyka nas w biznesie – żadnego lania wody, same konkrety na temat tego, czego potrzebujemy, aby się rozwinąć.
Jean-Francois Viau
Klub Milionerów
Immunotec
Moim zdaniem to jedna z najlepszych książek na temat marketingu sieciowego, jaką kiedykolwiek przeczytałem. Poleciłem ją dystrybutorom z mojej sieci i zauważyłem, że każdy z nich wiele się z niej nauczył.
Pranaya Bahl
1st
Amway India Enterprises
Po przeczytaniu Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego zdałem sobie sprawę, jak tworzyć duplikację, wykorzystywać narzędzia mojej firmy oraz pracować z liderami z mojego zespołu! Randy Gage to mistrz MLM i mój niesamowity mentor, chociaż jesteśmy w różnych firmach!!
Matt Borden
Presidents Club TC
ACN
Jeśli pragniesz, aby twoje marzenia stały się rzeczywistością, musisz mieć tę książkę w swojej biblioteczce, stosować się do zawartych w niej reguł i często do niej wracać.
Dennis Williams
Royal Ambassador
Nikken
Bardzo ci dziękuję, Randy. Twoje doświadczenie życiowe zmieniło i ulepszyło moje podejście do budowania udanego i lukratywnego marketingu sieciowego na Bali. Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to moja biblia marketingowa.
Dominikus Uja
Poziom 7
PT. Wootekh Indonesia
Ta książka zawsze dodaje mi pewności, aby kroczyć naprzód, i jest moim wsparciem, kiedy nie wszystko idzie po mojej myśli. To dlatego rozdałem jej egzemplarze moim liderom.
Edwin Q. Mamaril
Executive Senior Star Diamond
DXN International
Zainspirowany wspaniałą książką, jaką jest Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego, awansowałem w mojej sieci. Obecnie, dzięki taktykom opisanym w książce, jestem na dobrej drodze, aby przed kolejnymi wakacjami znów awansować na wyższy poziom!
Guy Janssens
GET
Herbalife
Książka pomogła mi pojąć, jak zbudować system. Wiedziałem, jak rekrutować, ale nie wiedziałem, jak utrzymać kandydatów. Nie wiedziałem, że za bardzo popędzam sprawy. Nie mogę się doczekać kolejnej książki. Na zawsze Randy Gage.
Cedric Carr
Diamond
Ardyss International
Od piętnastu lat pracuję w branży szkoleniowej/rekrutacji. Jeśli chodzi o bycie profesjonalnym networkerem, to Randy opisuje nie tylko podstawowe prawdy i zachowania, lecz także mentalność przedsiębiorcy, które pozwalają na odniesienie sukcesu zarówno w biznesie, jak i w życiu. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie traktuje ten zawód!
Jorge Melendez
Dyrektor Zarządzajacy
Alternative Music Promotions
Nie ma nikogo lepszego, kto zaprezentowałby umiejętności, sposoby i niezbędne składniki sukcesu w tej branży, niż Randy Gage. Od lat obserwuję go i uczę się od niego. Zawsze zadziwia mnie jego rozległe zrozumienie MLM i umiejętność dzielenia się tą wiedzą.
John David Mann
współautor Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcejPodziękowania
Marketing sieciowy pozwala mi prowadzić wymarzone życie. Jest to możliwe dzięki wytężonej pracy innych, którzy wspierali, troszczyli się i rozwijali branżę przez wiele lat. John Milton Fogg oraz John David Mann założyli czasopismo „Upline”, wkładając wiele pracy w to, aby marketing sieciowy zdobył wiarygodność. Mark Yarnell naśladował ich działalność, wydając czasopismo „SUCCESS”. Tom Schreiter od ponad dwudziestu lat jest niestrudzonym propagatorem marketingu wielopoziomowego. Len Clements działał na rzecz utrzymania prestiżu branży. Niedawno w tę działalność włączyli się również Chris i Josephine Gross wraz ze swoim zespołem z „Networking Times” oraz George Madiou i jego zespół z „The Network Marketing Magazine”. Wydaje się, że w przyszłość poprowadzi nas Art Jonak i kolejne pokolenie rycerzy Jedi. Dziękuję wam wszystkim.Wprowadzenie do wydania czwartego
Kiedy przeglądałem tę książkę, przypominając sobie, co napisałem we wcześniejszych wydaniach, zainteresowała mnie obserwacja tego, co uległo zmianie, i tego, co pozostało niezmienione.
Jak nietrudno przewidzieć, same zasady, na których opiera się biznes, nie zmieniły się ani trochę. Są ponadczasowe.
Niekiedy dokonywała się ewolucja podejścia marketingowego, a czasem zupełnie się ono przeformułowało.
Nowe technologie i Internet zyskały powszechną akceptację i mogą obecnie odgrywać większą rolę w rekrutacji, szkoleniu i komunikacji. Pojawienie się Web 2.0 oraz serwisów społecznościowych w sposób znaczący wpłynęło na możliwość poszerzania ciepłego rynku. Informacje dotyczące tych możliwości zostały starannie uzupełnione i zaktualizowane.
Wziąłem pod uwagę obecne wyzwania gospodarcze, przed którymi staje świat, i włączyłem tu sporo informacji z Rewolucji MLM, mojego manifestu na temat dobrych i złych praktyk w zawodzie.
Kolejna spora zmiana zaszła w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie polecam już prezentacji jeden na jeden czy dwoje na jeden. Kładę większy nacisk na wykorzystanie niezależnych narzędzi. To wszystko ma na celu ograniczenie czasu nauki dla nowych dystrybutorów oraz zwiększenie długoterminowej duplikacji, na podstawie fantastycznych rezultatów, które osiągnąłem w ciągu kilku ostatnich lat, stosując takie właśnie podejście.
Pojawiły się również dwa nowe sprzeczne czynniki.
Pierwszy to powszechna akceptacja i uwiarygodnienie marketingu sieciowego w świadomości zbiorowej. Branża może się pochwalić firmami o wielomiliardowych obrotach, często notowanymi na giełdzie, mamy również własnych celebrytów. Niemal każdy zna kogoś, kto dobrze zarabia, działając w marketingu sieciowym. Dodatkowo media ekonomiczne, inwestorzy oraz społeczeństwo przeszło drogę od dezaprobaty i nieufności do zaciekawienia branżą.
To dobra wiadomość. Z drugiej strony licznie pojawiają się również oskarżycielskie kampanie marketingowe, które często prowokują w potencjalnych współpracownikach reakcje obronne. A przecież świat nigdy dotąd tak bardzo nie potrzebował tego, co mamy do zaoferowania.
W całym tym zamieszaniu, wynikającym z działania dwóch sprzecznych sił, starałem się przedstawić najlepsze praktyki, które obecnie okazują się skuteczne. Poprawione czwarte wydanie to mój pomysł na to, jak skutecznie radzić sobie z współczesnymi wyzwaniami, aby osiągnąć upragniony sukces i prowadzić wymarzone życie.
Nie znajdziecie tutaj abstrakcyjnych teorii czy propozycji eksperymentów. Dostajecie system dostosowany do realnych reguł, nad którym pracowałem przez ostatnie dwadzieścia lat i z którego korzystałem, tworząc ogromną, ogólnoświatową sieć dystrybutorów, która przynosi miliardy dolarów mojemu zespołowi i podopiecznym.
Co może dać ci ta książka…
Korzystając z moich doświadczeń na drodze do sukcesu, możesz przyspieszyć swój rozwój i stworzyć własną sieć znacznie szybciej niż kiedykolwiek. Dowiesz się, jak zainteresować kandydatów i jak skutecznie prowadzić prezentacje. Odkryjesz, jaki typ ludzi chcesz sponsorować i kogo lepiej odrzucić na wczesnym etapie.
Kiedy zaznajomisz się z procesem sponsorowania, nauczysz się zarządzania i utrzymania rozwoju dużej sieci.
Dowiesz się, na co przeznaczać czas, jak wychowywać liderów i jak im doradzać. Dowiesz się również, jak ich prowadzić, aby wychowywali nowych liderów. Kiedy skończysz, będziesz dobrze rozumiał fundamentalne i ważne twierdzenie dotyczące marketingu sieciowego:
Nie rozwijasz sieci. Pomagasz rozwijać się ludziom, a oni rozwijają twój zespół.
Dowiesz się, że nie przepadam za sloganami motywacyjnymi i biznesowymi oczywistościami. Wierzę, że jeśli pokażesz ludziom, jak mogą osiągnąć wymarzony cel, to sami się zmotywują.
Po lekturze tej książki będziesz: – miał realistyczne spojrzenie na to, jak zdobywa się majątek w branży – znał podstawowe czynniki pozwalające uzyskać prawdziwą duplikację – rozumiał, jak postępują najlepsi, którzy skutecznie budują – miał konkretny plan, który pozwoli ci zbudować swój biznes.
Mam nadzieję, że spojrzysz na marketing sieciowy jak na okazję do profesjonalnej kariery i razem ze mną zaczniesz pracować nad podnoszeniem standardów biznesu.
W przeciwieństwie do korporacji – które tłamszą i stawiają na bezwzględną rywalizację – marketing sieciowy to okazja do troski i rozwijania wrodzonych talentów tych, których sponsorujesz. W tym biznesie sukces oznacza szansę na rozwój duchowy, intelektualny, emocjonalny oraz finansowy, przy jednoczesnym pozytywnym wpływie na innych.
Nie znajdziesz tutaj gotowych scenariuszy, technik zamykania sprzedaży i innych manipulujących klientem. Chociaż jest wiele osób, które uczą ich w naszej branży, to nie można dzięki nim uzyskać prawdziwej duplikacji, a tym samym prawdziwego sukcesu. W swojej istocie marketing sieciowy polega na nauce biznesu, a ta książka ma za zadanie nauczyć cię, jak uczyć tego twoich ludzi.
Kiedy wyruszysz w tę podróż pełną wyzwań, przygód i prowadzącą do rozwoju, przyciągniesz innych, którzy będą dzielili twoje podejście i chcieli iść za twoim przykładem. Będziesz ich przez krótki czas prowadził, a potem wypuszczał spod swoich skrzydeł, kiedy będą się stawali liderami, i potem zaczynał cały proces od nowa. Każde z takich doświadczeń napełni cię dumą, radością oraz da ci poczucie spełnienia. Będziesz wiedział, że to, co robisz, ma znaczenie – a twoje otoczenie staje się lepsze dzięki twojemu osobistemu wkładowi.
Zbudowanie dużej, rozwojowej sieci nie jest łatwe – i nie ma takie być. Jest jednak proste – jeśli jesteś otwarty na naukę, chcesz przestrzegać zasad systemu i nie poddajesz się, gdy napotkasz wyzwanie, to możesz osiągnąć znaczący i trwały sukces w marketingu sieciowym.
Niniejsza książka jest na tyle ogólna, że możesz ją polecić całemu swojemu zespołowi, aby uzyskać efektywniejszą rekrutację i szybszą duplikację. Proponuję, abyś najpierw przeczytał ją całą, a potem wracał do poszczególnych rozdziałów, aby je sobie przypomnieć lub popracować nad swoimi umiejętnościami w konkretnym obszarze.
Pomyśl o mnie jak o kimś w rodzaju zastępczego sponsora, który ma pomóc twojemu regularnemu sponsorowi w realizacji twoich marzeń dzięki niesamowitemu biznesowi, jakim jest marketing sieciowy.
Możesz być na bieżąco, korzystając z bloga i rejestrując się, aby otrzymywać newsletter na NetworkMarketingTimes.com. Mam nadzieję, że pomogę ci odnieść sukces!
Randy Gage
luty 2009
Key West, Floryda
Któż inny, jak nie Randy Gage, miałby tyle śmiałości, aby napisać książkę Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego i zawrzeć w niej dokładnie to, co obiecuje tytuł? Jemu ta sztuka się udała. Świetna książka jednego z nielicznych, prawdziwych mistrzów marketingu sieciowego.
John Milton Fogg
autor The Greatest Networker in the World
Randy Gage to jeden z nielicznych mistrzów budowania trwałych organizacji marketingowych. Ten prosty, lecz niezwykle znaczący poradnik pokaże ci sposoby i poda powody budowania twojej osobistej niezależności finansowej z honorem i uczciwością.
Richard Brooke
Przewodniczący i Prezes
Oxyfresh Worldwide Inc.
Szczegółowa lista, którą krok po kroku może naśladować każdy nowy dystrybutor czy lider. Dzięki niej dowie się nie tylko, co powinien zrobić, lecz także dlaczego.
Tom „Wielki Al” Schreiter
KAAS Publishing
Może o całe lata skrócić proces zdobywania wiedzy o marketingu sieciowym. Pełna cennych informacji, które – wcielone w życie – mogą w błyskawicznym tempie pchnąć twój biznes na sam szczyt listy płac. A kto nie chciałby osiągnąć sukcesu z taką szybkością?
Art Burleigh
człowiek sukcesu, od 30 lat w branży MLM
To obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w marketingu sieciowym. Polecamy ją wszystkim w naszym zespole. Nikt, tak jak Randy Gage, nie trzyma się własnych reguł.
Julie Mirr i dr Tim Berry
Diamentowi Dyrektorzy
Agel Enterprises
Ta książka pomoże ci zmienić twój biznes. To lektura obowiązkowa.
Robert Butwin
autor Street Smart Networking
zarabia miliony dolarów dzięki MLM
Wspaniała! Znaczący wkład w naukową wiedzę o marketingu sieciowym. Koniecznie powinna się znaleźć w biblioteczce każdej osoby zainteresowanej marketingiem sieciowym.
Art Jonak
twórca Network Marketing Mastermind Event
Nowa książka Randy’ego Gage’a Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to biblia MLM naszych czasów. Dzięki niej znalazłem się na zupełnie nowym etapie budowania mojej fortuny.
Mark Hammond
Dyrektor Sprzedaży
Mega Wealth Mentors, L.L.C.
NAJBARDZIEJ cenię u Randy’ego to, że dzieli się z nami nie tym, co „działa”, ale tym, co się „duplikuje”, a w marketingu sieciowym DUPLIKACJA = SUKCES!
Kathy Schneider
Dyrektor Generalny
Scent-Sations
Każdy, kto chce stworzyć sobie kilka źródeł dochodu, powinien natychmiast kupić tę książkę. Posłuchaliśmy Randy’ego i udało się nam osiągnąć dochody rzędu trzydziestu do czterdziestu tysięcy dolarów miesięcznie w niecałe dwa lata, pracując dziesięć do piętnastu godzin tygodniowo. Obecnie nasza branża, bardziej niż kiedykolwiek, potrzebuje jego rad na temat wykorzystania czasu i ludzi.
Billy Looper i Wes Anderson
Podwójni Diamentowi Dyrektorzy
Agel Enterprises
Wszystko, co piszesz czy publikujesz na DVD, jest łatwe do zrozumienia i zastosowania w życiu. Dzięki tobie znalazłam instrukcję postępowania w MLM. Dziękuję.
Nancy Reagan
Prezes
N. Reagan & Company Inc.
Od siedemnastu lat pracuję w branży, ta książka pomogła mi zebrać wszystkie informacje w całość. Kiedy moja dziewiętnastoletnia córka dołączyła do biznesu, przeczytała książkę i skomentowała: „No dobra! Zabierajmy się do roboty!”.
Dawn Gough
Złoty Dyrektor
Kleeneze
Wspaniały poradnik krok po kroku, zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Randy’ego pozwoliła mi nabyć wiele umiejętności, które potem wykorzystałem w moim zespole, pomagając mu w osiągnięciu sukcesu, a to z kolei pozwoliło mi wspiąć się na szczyt listy płac. Podaruj tę książkę swoim liderom, a zobaczysz, jak twój biznes nabiera mocy!
Sue Mazza
Menedżer oddziałów
Avon Products
To najlepszy poradnik z branży MLM, jaki spotkałem. Po przeczytaniu książki obrót mojego zespołu zwiększył się o sto dwadzieścia pięć procent. Dzięki niej zrozumiałem, jak systematycznie pracować w biznesie – prosto i bez udziwnień. To LEKTURA OBOWIĄZKOWA dla każdego networkera, który chce zostać liderem!
Michael Holm
LR Health & Beauty Systems
To najlepsza książka w branży. Zawiera wszystkie wskazówki i filozofię podbudowującą tworzenie wielkiego biznesu.
Chris Huges
Platynowy Dyrektor Zarządzający
i członek Klubu Milionerów
Pre-Paid Legal
Książka Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego było dla mnie przełomem w biznesie. To od Randy’ego nauczyłem się potrzebnych mi podstaw – jak stworzyć system, który można naśladować wiele poziomów w głąb, bez mojego udziału. Nareszcie udało mi się osiągnąć w mojej organizacji prawdziwą duplikację. To jedyna książka, którą każdy, kto pracuje w biznesie, powinien mieć w swojej bibliotece.
Stephanie Sterling
Senior Director
Scent-Sations
Polecam tę książkę wszystkim poważnym networkerom. Traktuje o tym, co naprawdę spotyka nas w biznesie – żadnego lania wody, same konkrety na temat tego, czego potrzebujemy, aby się rozwinąć.
Jean-Francois Viau
Klub Milionerów
Immunotec
Moim zdaniem to jedna z najlepszych książek na temat marketingu sieciowego, jaką kiedykolwiek przeczytałem. Poleciłem ją dystrybutorom z mojej sieci i zauważyłem, że każdy z nich wiele się z niej nauczył.
Pranaya Bahl
1st
Amway India Enterprises
Po przeczytaniu Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego zdałem sobie sprawę, jak tworzyć duplikację, wykorzystywać narzędzia mojej firmy oraz pracować z liderami z mojego zespołu! Randy Gage to mistrz MLM i mój niesamowity mentor, chociaż jesteśmy w różnych firmach!!
Matt Borden
Presidents Club TC
ACN
Jeśli pragniesz, aby twoje marzenia stały się rzeczywistością, musisz mieć tę książkę w swojej biblioteczce, stosować się do zawartych w niej reguł i często do niej wracać.
Dennis Williams
Royal Ambassador
Nikken
Bardzo ci dziękuję, Randy. Twoje doświadczenie życiowe zmieniło i ulepszyło moje podejście do budowania udanego i lukratywnego marketingu sieciowego na Bali. Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to moja biblia marketingowa.
Dominikus Uja
Poziom 7
PT. Wootekh Indonesia
Ta książka zawsze dodaje mi pewności, aby kroczyć naprzód, i jest moim wsparciem, kiedy nie wszystko idzie po mojej myśli. To dlatego rozdałem jej egzemplarze moim liderom.
Edwin Q. Mamaril
Executive Senior Star Diamond
DXN International
Zainspirowany wspaniałą książką, jaką jest Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego, awansowałem w mojej sieci. Obecnie, dzięki taktykom opisanym w książce, jestem na dobrej drodze, aby przed kolejnymi wakacjami znów awansować na wyższy poziom!
Guy Janssens
GET
Herbalife
Książka pomogła mi pojąć, jak zbudować system. Wiedziałem, jak rekrutować, ale nie wiedziałem, jak utrzymać kandydatów. Nie wiedziałem, że za bardzo popędzam sprawy. Nie mogę się doczekać kolejnej książki. Na zawsze Randy Gage.
Cedric Carr
Diamond
Ardyss International
Od piętnastu lat pracuję w branży szkoleniowej/rekrutacji. Jeśli chodzi o bycie profesjonalnym networkerem, to Randy opisuje nie tylko podstawowe prawdy i zachowania, lecz także mentalność przedsiębiorcy, które pozwalają na odniesienie sukcesu zarówno w biznesie, jak i w życiu. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie traktuje ten zawód!
Jorge Melendez
Dyrektor Zarządzajacy
Alternative Music Promotions
Nie ma nikogo lepszego, kto zaprezentowałby umiejętności, sposoby i niezbędne składniki sukcesu w tej branży, niż Randy Gage. Od lat obserwuję go i uczę się od niego. Zawsze zadziwia mnie jego rozległe zrozumienie MLM i umiejętność dzielenia się tą wiedzą.
John David Mann
współautor Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcejPodziękowania
Marketing sieciowy pozwala mi prowadzić wymarzone życie. Jest to możliwe dzięki wytężonej pracy innych, którzy wspierali, troszczyli się i rozwijali branżę przez wiele lat. John Milton Fogg oraz John David Mann założyli czasopismo „Upline”, wkładając wiele pracy w to, aby marketing sieciowy zdobył wiarygodność. Mark Yarnell naśladował ich działalność, wydając czasopismo „SUCCESS”. Tom Schreiter od ponad dwudziestu lat jest niestrudzonym propagatorem marketingu wielopoziomowego. Len Clements działał na rzecz utrzymania prestiżu branży. Niedawno w tę działalność włączyli się również Chris i Josephine Gross wraz ze swoim zespołem z „Networking Times” oraz George Madiou i jego zespół z „The Network Marketing Magazine”. Wydaje się, że w przyszłość poprowadzi nas Art Jonak i kolejne pokolenie rycerzy Jedi. Dziękuję wam wszystkim.Wprowadzenie do wydania czwartego
Kiedy przeglądałem tę książkę, przypominając sobie, co napisałem we wcześniejszych wydaniach, zainteresowała mnie obserwacja tego, co uległo zmianie, i tego, co pozostało niezmienione.
Jak nietrudno przewidzieć, same zasady, na których opiera się biznes, nie zmieniły się ani trochę. Są ponadczasowe.
Niekiedy dokonywała się ewolucja podejścia marketingowego, a czasem zupełnie się ono przeformułowało.
Nowe technologie i Internet zyskały powszechną akceptację i mogą obecnie odgrywać większą rolę w rekrutacji, szkoleniu i komunikacji. Pojawienie się Web 2.0 oraz serwisów społecznościowych w sposób znaczący wpłynęło na możliwość poszerzania ciepłego rynku. Informacje dotyczące tych możliwości zostały starannie uzupełnione i zaktualizowane.
Wziąłem pod uwagę obecne wyzwania gospodarcze, przed którymi staje świat, i włączyłem tu sporo informacji z Rewolucji MLM, mojego manifestu na temat dobrych i złych praktyk w zawodzie.
Kolejna spora zmiana zaszła w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie polecam już prezentacji jeden na jeden czy dwoje na jeden. Kładę większy nacisk na wykorzystanie niezależnych narzędzi. To wszystko ma na celu ograniczenie czasu nauki dla nowych dystrybutorów oraz zwiększenie długoterminowej duplikacji, na podstawie fantastycznych rezultatów, które osiągnąłem w ciągu kilku ostatnich lat, stosując takie właśnie podejście.
Pojawiły się również dwa nowe sprzeczne czynniki.
Pierwszy to powszechna akceptacja i uwiarygodnienie marketingu sieciowego w świadomości zbiorowej. Branża może się pochwalić firmami o wielomiliardowych obrotach, często notowanymi na giełdzie, mamy również własnych celebrytów. Niemal każdy zna kogoś, kto dobrze zarabia, działając w marketingu sieciowym. Dodatkowo media ekonomiczne, inwestorzy oraz społeczeństwo przeszło drogę od dezaprobaty i nieufności do zaciekawienia branżą.
To dobra wiadomość. Z drugiej strony licznie pojawiają się również oskarżycielskie kampanie marketingowe, które często prowokują w potencjalnych współpracownikach reakcje obronne. A przecież świat nigdy dotąd tak bardzo nie potrzebował tego, co mamy do zaoferowania.
W całym tym zamieszaniu, wynikającym z działania dwóch sprzecznych sił, starałem się przedstawić najlepsze praktyki, które obecnie okazują się skuteczne. Poprawione czwarte wydanie to mój pomysł na to, jak skutecznie radzić sobie z współczesnymi wyzwaniami, aby osiągnąć upragniony sukces i prowadzić wymarzone życie.
Nie znajdziecie tutaj abstrakcyjnych teorii czy propozycji eksperymentów. Dostajecie system dostosowany do realnych reguł, nad którym pracowałem przez ostatnie dwadzieścia lat i z którego korzystałem, tworząc ogromną, ogólnoświatową sieć dystrybutorów, która przynosi miliardy dolarów mojemu zespołowi i podopiecznym.
Co może dać ci ta książka…
Korzystając z moich doświadczeń na drodze do sukcesu, możesz przyspieszyć swój rozwój i stworzyć własną sieć znacznie szybciej niż kiedykolwiek. Dowiesz się, jak zainteresować kandydatów i jak skutecznie prowadzić prezentacje. Odkryjesz, jaki typ ludzi chcesz sponsorować i kogo lepiej odrzucić na wczesnym etapie.
Kiedy zaznajomisz się z procesem sponsorowania, nauczysz się zarządzania i utrzymania rozwoju dużej sieci.
Dowiesz się, na co przeznaczać czas, jak wychowywać liderów i jak im doradzać. Dowiesz się również, jak ich prowadzić, aby wychowywali nowych liderów. Kiedy skończysz, będziesz dobrze rozumiał fundamentalne i ważne twierdzenie dotyczące marketingu sieciowego:
Nie rozwijasz sieci. Pomagasz rozwijać się ludziom, a oni rozwijają twój zespół.
Dowiesz się, że nie przepadam za sloganami motywacyjnymi i biznesowymi oczywistościami. Wierzę, że jeśli pokażesz ludziom, jak mogą osiągnąć wymarzony cel, to sami się zmotywują.
Po lekturze tej książki będziesz: – miał realistyczne spojrzenie na to, jak zdobywa się majątek w branży – znał podstawowe czynniki pozwalające uzyskać prawdziwą duplikację – rozumiał, jak postępują najlepsi, którzy skutecznie budują – miał konkretny plan, który pozwoli ci zbudować swój biznes.
Mam nadzieję, że spojrzysz na marketing sieciowy jak na okazję do profesjonalnej kariery i razem ze mną zaczniesz pracować nad podnoszeniem standardów biznesu.
W przeciwieństwie do korporacji – które tłamszą i stawiają na bezwzględną rywalizację – marketing sieciowy to okazja do troski i rozwijania wrodzonych talentów tych, których sponsorujesz. W tym biznesie sukces oznacza szansę na rozwój duchowy, intelektualny, emocjonalny oraz finansowy, przy jednoczesnym pozytywnym wpływie na innych.
Nie znajdziesz tutaj gotowych scenariuszy, technik zamykania sprzedaży i innych manipulujących klientem. Chociaż jest wiele osób, które uczą ich w naszej branży, to nie można dzięki nim uzyskać prawdziwej duplikacji, a tym samym prawdziwego sukcesu. W swojej istocie marketing sieciowy polega na nauce biznesu, a ta książka ma za zadanie nauczyć cię, jak uczyć tego twoich ludzi.
Kiedy wyruszysz w tę podróż pełną wyzwań, przygód i prowadzącą do rozwoju, przyciągniesz innych, którzy będą dzielili twoje podejście i chcieli iść za twoim przykładem. Będziesz ich przez krótki czas prowadził, a potem wypuszczał spod swoich skrzydeł, kiedy będą się stawali liderami, i potem zaczynał cały proces od nowa. Każde z takich doświadczeń napełni cię dumą, radością oraz da ci poczucie spełnienia. Będziesz wiedział, że to, co robisz, ma znaczenie – a twoje otoczenie staje się lepsze dzięki twojemu osobistemu wkładowi.
Zbudowanie dużej, rozwojowej sieci nie jest łatwe – i nie ma takie być. Jest jednak proste – jeśli jesteś otwarty na naukę, chcesz przestrzegać zasad systemu i nie poddajesz się, gdy napotkasz wyzwanie, to możesz osiągnąć znaczący i trwały sukces w marketingu sieciowym.
Niniejsza książka jest na tyle ogólna, że możesz ją polecić całemu swojemu zespołowi, aby uzyskać efektywniejszą rekrutację i szybszą duplikację. Proponuję, abyś najpierw przeczytał ją całą, a potem wracał do poszczególnych rozdziałów, aby je sobie przypomnieć lub popracować nad swoimi umiejętnościami w konkretnym obszarze.
Pomyśl o mnie jak o kimś w rodzaju zastępczego sponsora, który ma pomóc twojemu regularnemu sponsorowi w realizacji twoich marzeń dzięki niesamowitemu biznesowi, jakim jest marketing sieciowy.
Możesz być na bieżąco, korzystając z bloga i rejestrując się, aby otrzymywać newsletter na NetworkMarketingTimes.com. Mam nadzieję, że pomogę ci odnieść sukces!
Randy Gage
luty 2009
Key West, Floryda
więcej..