Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
Kwiecień 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook

Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.
Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych?
Czy Customer Service dla chwilówek ma sens również w sieci?
Jak mówić o kredytach konsumpcyjnych w mediach społecznościowych?
Razem ze specjalistami marketingu w social media - Pawłem Krzych i Marcinem Pusiem z tencat.pl zebraliśmy 5 porad na marketing pożyczek w mediach społecznościowych.
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7859-667-7
Rozmiar pliku: 293 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Trudny produkt w wymagającym kanale

Jest rok 2011. Podczas mojej prelekcji na IAB ShowCase – Social Media Marketing rozmawiamy z uczestnikami o tym, które produkty łatwiej promuje się w mediach społecznościowych, a które są mniej wdzięczne dla tego typu działań.

Wtedy nie spodziewałem się, z jaką eksplozją liczby produktów pożyczkowych będziemy mieli do czynienia 4 lata później.

W prelekcji wskazaliśmy, że to, co jest „cool” i „trendy” – czyli to, czego się nie wstydzimy i co byśmy polecili dalej – łatwiej może odnieść sukces w Social Media Marketingu.

Natomiast to, co dotyka naszej sfery osobistej, to czego się wstydzimy lub to, co źle o nas mówi, może natrafić na przeszkodę przy promocji w social media.

Jak w tej sytuacji poradzić sobie z zadaniem realizacji działań Social
Media Marketingu dla pożyczek? Jest to przecież usługa finansowa, którą raczej nie chcemy się chwalić. Wolimy pokazać, że przebiegliśmy dziś znowu 5 km poniżej 25 minut, niż że wzięliśmy kredyt gotówkowy na 5 tysięcy złotych, żeby wykończyć łazienkę…

Spytałem profesjonalistów od Social Media Marketingu – Pawła Krzycha i Marcina Pusia z tencat.pl o to, jak zabrać się za promowa-
nie pożyczek właśnie w mediach społecznościowych. Paweł i Marcin specjalizują się w realizowaniu kampanii w social media i mają na koncie współpracę z kilkoma konkretnymi klientami posiadającymi niełatwe jak na ten kanał produkty: home.pl, fly.pl, pyszne.pl, pizzaportal.pl. Są kreatywni, oddani swojej pracy i mają mnóstwo dobrych pomysłów.

Pożyczki w social media. Jakich błędów unikać? O co zadbać na samym początku? Co może być naszą przewagą? Zapraszam do lektury pierwszej publikacji z reklamoznawca.pl.

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek

#1 Ustal swoją grupę docelową i formę komunikacji

✓ Powtarzane do bólu, znajdziesz to na każdej prezentacji, w każdym podręczniku marketingu, ale trzeba to robić. Nadal niestety obserwujemy wiele działań marketingowych, które prowadzone są bez dobrego przygotowania, bez planu, bez poznania potencjalnych odbiorców. Stąd też wszechobecność tej porady.

✓ Musisz uświadomić sobie, że nie jesteś w stanie mówić do wszystkich naraz. Inaczej będziesz mówił do kogoś, kto pożycza 500 zł,
bo nie starcza mu do końca miesiąca, a jeszcze inne potrzeby ma osoba, pożyczająca 50 000 zł na rozwój interesu.

#2 Społeczność to pieczątka autentyczności Twoich działań

✓ Cały czas pieniądze leżą gdzieś w dziale tematów z wielką naklejką TABU. Powoli się to zmienia, ale nikt nie będzie się chwalił publicznie w social media, że ma kłopoty finansowe i korzysta ze wsparcia pożyczek (oczywiście są od tego wyjątki). Dlatego też warto tworzyć społeczność niekoniecznie bezpośrednio w temacie pożyczek, ale w tematach pokrewnych. Kwestie oszczędzania pieniędzy, optymalizacji kosztów, budżetu domowego, kosztów
w firmie – to tylko kilka propozycji.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: