Facebook - konwersja

Moje przygody z marketingiem - audiobook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
20 kwietnia 2018
Czas:
5 godz. 24 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Moje przygody z marketingiem - audiobook

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie.

Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.

Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.

Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.

Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.

Philip Kotler

 

Spis treści

Przedmowa

Opowieść 1. Spojrzenie wstecz

Opowieść 2. Moja rodzina

Opowieść 3. Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski

Opowieść 4. Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT

Opowieść 5. Spotkanie najlepszej przyjaciółki i miłości mego życia – Nancy

Opowieść 6. Wyprawa do Indii

Opowieść 7. Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie

Opowieść 8. Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University

Opowieść 9. Jak zdecydowałem się napisać Marketing

Opowieść 10. Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu

Opowieść 11. Rozszerzenie koncepcji marketingu

Opowieść 12. Pojawienie się marketingu społecznego

Opowieść 13. Zła i dobra strona marketingu

Opowieść 14. Marketing miejsc

Opowieść 15. Rozwój marketingu politycznego

Opowieść 16. Świat muzeów

Opowieść 17. Świat sztuki widowiskowej

Opowieść 18. Obszar religii

Opowieść 19. W poszukiwaniu zmian

Opowieść 20. Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem współczesnej teorii zarządzania

Opowieść 21. Konsulting i zebrania rady

Opowieść 22. Rozwój firmy w czasach słabego wzrostu gospodarczego

Opowieść 23. Zarządzanie organizacjami non profit

Opowieść 24. Udoskonalanie działania instytucji rządowych

Opowieść 25. Plaga łapówek i korupcji

Opowieść 26. Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu

Opowieść 27. Ruch świadomego kapitalizmu

Opowieść 28. Klątwa biedy

Opowieść 29. Klątwa nierównej dystrybucji bogactwa

Opowieść 30. Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym

Opowieść 31. Witamy w świecie demarketingu

Opowieść 32. Początki Światowego Szczytu Marketingowego

Opowieść 33. Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych

Opowieść 34. Cudowne doświadczenia w Japonii

Opowieść 35. Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba

Opowieść 36. Kolekcja współczesnego szkła artystycznego podarowana ulubionemu muzeum

Opowieść 37. Mój romans ze Szwecją

Opowieść 38. Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0

Opowieść 39. Tajlandia – ziemia królów

Opowieść 40. Czas na Brazylię

Opowieść 41. Meksyk i KidZania – pomaganie dzieciakom, aby wyrosły na dobrych obywateli

Opowieść 42. Bolączki i potencjał Włoch

Opowieść 43. Ekonomia i sztuka budowania narodu

Opowieść 44. Megamiasta – siła napędowa rozwoju gospodarczego

Opowieść 45. Chautauqua – cudowne miejsce w stanie Nowy Jork

Opowieść 46. Blaski i cienie sławy

Opowieść 47. Innowacje i zakłócenia w nowej gospodarce

Opowieść 48. Przyszłość marketingu

Opowieść 49. Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią

Epilog

 

 

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8087-372-8
Rozmiar pliku: 223 MB

BESTSELLERY

Kategorie: