Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-674-3
Język:
Polski
Data wydania:
17 maja 2016
Rozmiar pliku:
4,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
32,80 zł
34,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3280 pkt.

Pełny opis

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.

Przemysław Radziszewski – konsultant z ogromnym doświadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1
Historia pojęcia Business Intelligence
1.1. Wielki powrót Business Intelligence?
1.2. Współczesna historia Business Intelligence
1.3. Specjaliści ds. Business Intelligence
1.4. Rozwiązania sprzed ery Business Intelligence
1.5. Era Business Intelligence
1.6. Przyszłość Business Intelligence – Business Intelligence Ultimate
Rozdział 2
Defi nicja – klucz do prawidłowego wdrożenia Business Intelligence
2.1. Propozycja defi nicji Business Intelligence
2.2. Pozyskiwanie i rejestrowanie danych
2.3. Przechowywanie danych
2.4. Przetwarzanie danych
2.5. Publikowanie danych
2.6. Cele polityki Business Intelligence
Rozdział 3
Zasoby firmy
3.1. Klient jako zasób
3.2. Produkt jako zasób fi rmy
3.3. Przedstawiciel handlowy jako zasób
Rozdział 4
Źródła danych
4.1. Dokumenty jako źródło danych
4.2. System CRM
6 Spis treści
4.3. Nowe źródła danych
4.4. Badania rynku
4.5. Biały wywiad
4.6. Natura i inne zjawiska atmosferyczne
Rozdział 5
Master Data – zbiory podstawowych danych biznesowych
5.1. Zbiór podstawowych danych biznesowych
5.2. Relacje między źródłami danych
Rozdział 6
Wymiary i miary
6.1. Wymiar
6.2. Miara
6.3. Miara, wskaźnik i KPI
Rozdział 7
Układy odniesienia
7.1. Zarządzanie układami odniesienia
7.2. Układ odniesienia w ocenie danych biznesowych
Rozdział 8
Wskaźnik kontra rachunek w pamięci
Rozdział 9
W centrum uwagi
9.1. Produkt w centrum uwagi
9.2. Kontrahent w centrum uwagi
9.3. Handlowiec w centrum uwagi
9.4. Proces biznesowy w centrum uwagi
Rozdział 10
Raportowanie operacyjne
10.1. Raporty operacyjne dla właściciela fi rmy
10.2. Raportowanie ekstremalne – wywiad z Rafałem Sonikiem
10.3. Karty wyników i zrównoważona karta wyników
Rozdział 11
Raportowanie w służbie procesów
11.1. Proces zarządzania stanem magazynowym towarów
11.2. Prosta decyzja kontra ogrom informacji
11.3. Koniec ery ALT + TAB
Spis treści 7
11.4. Weryfi kacja założeń
11.5. Forma raportu operacyjnego
Rozdział 12
Analityk na scenie
12.1. Analityk w rękach sprzedawcy
12.2. Czy każdy może być analitykiem?
Rozdział 13
Produkt
13.1. Wykorzystanie potencjału produktu
13.2. Dystrybucja
13.3. Konkurencja
13.4. Otoczenie produktu
13.5. Morale zespołu
Rozdział 14
Kontrahent
14.1. Wartość kontrahenta
14.2. Potencjał kontrahenta
Rozdział 15
5S w Business Intelligence
15.1. Selekcja
15.2. Specyfi kacja
15.3. Spasowanie
15.4. Standaryzacja
15.5. Sprawność
15.6. Podsumowanie
Rozdział 16
Datatainment
16.1. Złe i dobre wizualizacje
16.2. Kolory, symbole, prostota i spójność
16.3. Datatainment jako element zarządzania relacjami z interesariuszami
Rozdział 17
Przyszłość polityki zarządzania danymi
17.1. Collaborative Business Intelligence
17.2. Automatyzacja
17.3. Internet of Things
Zakończenie
Bibliografia