Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR - ebook
Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej. Praktyczne wskazówki z zakresu PR - ebook
Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właściciela placówki, rzecznika oraz specjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada poradnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-269-0426-4 |
Rozmiar pliku: | 681 KB |