Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B - Ebook (Książka PDF) do pobrania w formacie PDF
Fragment:

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-8088-575-2
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
3,1 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,45 zł
Cena w punktach Virtualo:
2745 pkt.

Pełny opis

Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.

 

Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.

Spis treści

Wstęp               9

Rozdział 1. Jakość produktów i jej znaczenie na rynku               13

1.1. Ewolucja pojęcia jakości i próby jej definicji            13

1.1.1. Geneza problematyki jakości              13

1.1.2. Istota współczesnego rozumienia pojęcia jakości     18

1.2. Czynniki wpływające na jakość produktów             22

1.2.1. Cechy jakościowe produktu                22

1.2.2. Koncepcja struktury produktu – próba umiejscowienia cech jakościowych  24

1.2.3. Jakość usług i czynniki ją tworzące    27

1.2.4. Proces postrzegania jakości wyrobów i usług              30

1.3. Jakość jako wyróżnik konkurencyjności    36

1.3.1. Pojęcie konkurencyjności     36

1.3.2. Strategie konkurowania        37

1.3.3. Konkurowanie jakością          45

Rozdział 2. Wyróżniki komunikacji rynkowej  53

2.1. Istota komunikacji               53

2.1.1. Pojęcie komunikacji                53

2.1.2. Modele komunikacji               55

2.1.3. Procesowo-znaczeniowy wymiar komunikacji            61

2.2. Komunikacja rynkowa       65

2.2.1. Proces komunikacji rynkowej             65

2.2.2. Etapy budowania strategii komunikacji rynkowej     67

2.3. Źródła informacji o jakości w procesie komunikacji na rynku B2B  74

2.3.1. Charakterystyka rynku B2B  74

2.3.2. Proces zakupu dóbr przemysłowych               75

2.3.3. Nośniki komunikacji na rynku B2B    80

Rozdział 3. Certyfikaty systemowe i produktowe jako szczególny rodzaj znaków w komunikacji rynkowej     89

3.1. Uwarunkowania normatywne jakości i certyfikacji w Polsce           89

3.1.1. Ocena zgodności – dyrektywy nowego podejścia     90

3.1.2. Ustawodawstwo krajowe z zakresu zarządzania jakością      93

3.2. Certyfikaty produktowe jako nośniki informacji o jakości wyrobu na rynku B2B    102

3.2.1. Założenia certyfikacji produktów      104

3.2.2. Modele certyfikacji produktów         105

3.2.3. Oznaczenie CE jako przykład obligatoryjnego certyfikatu produktowego      109

3.2.4. Dobrowolne certyfikaty produktowe i ich znaczenie w procesie komunikacji na rynku B2B  114

3.2.5. Marka jako nośnik informacji o jakości           129

3.3. Certyfikaty systemów zarządzania jako nośniki informacji o jakości na rynku B2B 134

3.3.1. Normatywne założenia systemów zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy          134

3.3.2. Procedura certyfikacji systemowej  142

3.3.3. Kierunki rozwoju certyfikacji systemów w Polsce i na świecie             147

3.4. Znaczenie certyfikatów w relacjach z dostawcami                182

3.4.1. Założenia marketingu relacyjnego    182

3.4.2. Relacje z dostawcami w ramach łańcucha dostaw     184

3.4.3. Znaczenie jakości w procesie zakupu dobra przemysłowego              193

Rozdział 4. Studia przypadków               201

4.1. Studium przypadku A         201

4.2. Studium przypadku B         204

4.3. Studium przypadku C         207

4.4. Studium przypadku D         209

4.5. Studium przypadku E         213

4.6. Studium przypadku F         216

4.7. Studium przypadku G        218

4.8. Studium przypadku H         221

4.9. Podsumowanie wyników przeprowadzonych badań – studia przypadków              223

Rozdział 5. Modelowa propozycja komunikacji jakości oferty na rynku B2B    229

Zakończenie    235

Bibliografia       239

Spis tabel          259

Spis rysunków                261

 

Spis wykresów               263

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.