Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze - ebook
Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze - ebook
Przetłumczona na 9 języków. Wykorzystywana na ponad 30 uniwersytetach.
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych”. - Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com
„Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata”. - Marianna Dizik, statystyk, Google
„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”. - John Francis, starszy analityk danych, Nike
Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”. - Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing
„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”. - Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Spis treści
Przedmowa
Wstęp do wydania zaktualizowanego
Co nowego i dla kogo jest ta książka – najczęściej zadawane pytania dotyczące analizy predykcyjnej
Wstęp do wydania pierwszego
Wprowadzenie
Efekt prognozowania
Rozdział 1
Startujemy! Prognozowanie wymaga działania
Rozdział 2
Siła wymaga odpowiedzialności Hewlett-Packard, target i policja odkrywają twoje sekrety
Rozdział 3
Efekt danych przesyt na końcu tęczy
Rozdział 4
Maszyna, która się uczy prognozowanie ryzyka udzielania kredytów hipotecznych w Banku Chase
Rozdział 5
Efekt zgrupowanego modelu Netflix, Crowdsourcing i superprognoza
Rozdział 6
Watson i Jeopardy!
Rozdział 7
Perswazja za pomocą liczb w jaki sposób był wywierany wpływ przez firmę Telenor, U.S. Bank i w trakcie kampanii prezydenckiej Obamy
Posłowie
Jedenaście prognoz na pierwszą godzinę 2022 roku
Aneks A. Pięć efektów prognozowania
Aneks B. Dwadzieścia zastosowań analizy predykcyjnej
Aneks C. Specjaliści związani z prognozowaniem
Przewodnik. Źródła dalszej nauki
182 przykłady zastosowania analizy predykcyjnej. Kompendium międzybranżowe
Podziękowania
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-194-6 |
Rozmiar pliku: | 9,4 MB |